gnorhat Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Har egentlig bestemt meg for følgende pc, hvor jeg prøver å bygge en liten og kraftig, men stille og med god kjøling. Begynner å bli litt i tvil om kjølingen. Luft kommer inn gjennom radiator til prossessor og vifte i bunn. Utluft er gjennom skjermkortet sin kjøling. I tillegg drar viften i selve skjermkort luft ut. PSU trekker luft under kabinettet og dytter ut bak, så utenom restvarme skal det ikke påvirke kjøling. Men tror dere dette kan bli veldig varmt inni kabinettet? M.2'en begynner å throttle på 75 grader. Og med PWM-vifte på skjermkortet sin radiator, går det godt med variabel hastighet på exhaust hvis f.eks. prossessoren genererer mye varme og skjermkortet ikke har behov for kjøling? Trenger jeg en fancontroller? (Hovedkortet har 3x PWM og NZXT sin software følger allerede med Kraken) Fractal Design Define Nano S - Black NZXT Kraken X61 med 2x Noctua Fan NF-A14 PWM - 140mm MSI GeForce GTX 1080 SEA HAWK - 8GB med Noctua Fan NF-F12 PWM - 120mm Noctua Fan NF-S12A ULN - 120mm til å ta luft inn fra bunnen Intel Core i7-6700K Skylake ASUS Z170I PRO GAMING EVGA SuperNOVA 650 G2 - 650W PSU Samsung SM951 SSD M.2 2280 NVMe - 512GB Corsair Vengeance LPX DDR4-3000 DC 16GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå