Sutekh Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Har drevet og sett på en del kameraryggsekker (lowepro whistler bp 450 er vel den som tiltrekker meg mest sånn rent utformingsmessig), men stort sett alle er akkurat hakket for små. Jeg har ikke noe stort behov for plass til laptop og anna dill, men jeg trenger noe som har plass til kamerahus, Tamron 24-70 f/2,8, Nikon 70-200 f/2,8 og elefanten i rommet: 200-500 f/5,6. Jeg testet litt i butikk, og de går så vidt i whistleren, hvis jeg dropper å ta med solblenderne til telezoomene (noe jeg gjerne vil slippe). Lengden er grei, men den er rett og slett hakket for smal. Finnes det andre ryggsekker som først og fremst er brede nok til å få plass til rælet mitt? Andre krav: Den trenger ikke å være monsunsikker, men bør helst tåle en regnskur (jeg bor i Trøndelag, tross alt). Hoftebelte er en fordel, men ikke noen krise hvis det mangler. Jeg ser egentlig ikke etter en tursekk, den er først og fremst til å frakte utstyret (men det er uansett en fordel hvis den går greit å ha på ryggen over lang tid, f.eks. på flyshow). Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 14. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2016 Noen som har erfaring med sekkene fra f-stop? Ser bl.a. Stavanger Foto selger dem, og de ser lovende ut. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 solblendere tar jo ikke noe ekstra plass i reversert posisjon....? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 16. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2016 solblendere tar jo ikke noe ekstra plass i reversert posisjon....? Lengden er grei, men den er rett og slett hakket for smal. Du vet, det er ikke bare lengden det kommer an på, tykkelsen har også noe å si. 1 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Noen som har erfaring med sekkene fra f-stop? Ser bl.a. Stavanger Foto selger dem, og de ser lovende ut. Har en loka ul, veldig fornøyd. Topp kvalitet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå