Skrotnes Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Selv har jeg kalt min The Liquor Express. Både fordi jeg så hele Trailer Park Boys atter en gang når jeg fikk nytt modem (morsom serie, selv om de gamle sesongene er best - sesong 1 til 7), og fordi jeg drikker noe ofte. #childfreelife Nettverkene til mine naboer har derimot bare kjedelige navn, som "<insert name here>'s nettverk" eller standardnavnet til modemet deres. Så, hva heter ditt WiFi-nettverk? Eventuelt, har du noen festlige naboer med morsomme nettverksnavn? 1 Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Her i huset får man kjeft over wifi... 1 Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 mitt heter "FolkSomSynesKreativeWifiNavnErVittigeBørDø" Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) Strengt tatt setter vel man en SSID på nettverket slik at man selv husker det når noen venner vil koble seg på .. Litt lettere å huske et navn man setter selv enn aa45QtHHwwc liksom ... Gjelder spesielt for de som bruker skjult SSID. Og vi skal alle dø, så jeg skjønte ikke hva du mente Endret 14. juli 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Nr32. Det husnummeret. Og passordet er 12345678. Vi tar ikke sikkerheten alvorlig her i huset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 AlbaTilla Ingen av naboene fatter at det er navn på bikkjene. Lenke til kommentar
Sville Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 "Hemmelignettet" Nei, det er ikke skjult. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Skjult nett så det er hemmelig Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 SSID: galehuset Passord: villoggalen999 Skjult nett så det er hemmelig Bare "hemmelig" frem til noen ønsker å finne det via nettverksscannere. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Kalte min "Politiets sikkerhetstjeneste" en gang, til den ruteren døde (konspirasjon kanskje??!! ). Nå heter nettet mitt bare "Sarco Lan" etter kallenavnet jeg gir nesten alle mine nye spillkarakterer; "Sarcoex". Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Nettverkene til mine naboer har derimot bare kjedelige navn, som "<insert name here>'s nettverk" eller standardnavnet til modemet deres. Jeg har noe som ser ut som standardnavnet til ruteren, men egentlig har jeg en helt annen ruter. En subtil form for trolling. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Mitt nettverk heter Kosmos.. Printeren heter Gutenberg, pc'en heter Newton, routeren heter Darwin og tv-boksen heter Hubble. Mobilen heter HAL 9000.. 1 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Som jeg nevnte i en annen tråd om det samme: Dersom du har et ganske unikt navn, er det temmelig sannsynlig at du indirekte avslører posisjonen ved å oppgi navnet her – fordi nettverksnavn kartlegges med geografisk posisjon, og kan søkes opp på diverse tjenester. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Privat3 Startet med bare privat, men byttet router så ble privat2, så fikk jeg ett nett til, så da hadde jeg både både privat2 og privat3. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Kalte min "Politiets sikkerhetstjeneste" en gang, til den ruteren døde (konspirasjon kanskje??!! ). Nettet til foreldrene mine heter Kripos og Lensmannskontoret, mye latter blandt gjester. Har: 404 Not Found (5GHz) Pretty Fly For A Wifi (2.4GHz) Hestenett (gjestenett) 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 GandalfTheGray (2,4 GHz) GandalfTheWhite (5 GHz) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå