Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Nav-direktør: – Utfordringen fremover handler ikke om de teknologiske mulighetene Lenke til kommentar
KWPHWF43 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 "– Jeg tror utfordringen framover ikke vil være de teknologiske mulighetene, men virksomhetenes evne til å utvikle verdiskapende tjenester basert på tilgjengelig teknologi." Jeezz. 1 Lenke til kommentar
GOAXT8WU Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Helt utrolig at dere bruker 10 - ti uker på å "behandle" en enkel, elektronisk søknad om foreldrepermisjon. 99% av sakene kan automatiseres med oppslag mot skatte-data. Lenke til kommentar
Bjørn Remseth Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 "– Jeg tror utfordringen framover ikke vil være de teknologiske mulighetene, men virksomhetenes evne til å utvikle verdiskapende tjenester basert på tilgjengelig teknologi." Jeezz. Enig. Dette var meningsløst vås. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Minner meg om strategimøter på jobb. Vi driver med ekstremt konkrete ting, men må selge oss inn hos oppdragsgivere og styrer med fjas og fjonge ord. Sykt irriterende. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 "– Jeg tror utfordringen framover ikke vil være de teknologiske mulighetene, men virksomhetenes evne til å utvikle verdiskapende tjenester basert på tilgjengelig teknologi." Jeezz. Eller: jeg tror det er lurt å gjøre lure ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå