pgdx Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er favicon positivt eller negativt på en side? Jeg ser veldig mange sider med elendige favicons, men det finnes alltid unntak. hw.no sin er ikke så aller verst. Har dere laget det på deres sider? Hvordan ser de ut? Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har ikke, ser ikke vitsen. I en stor favorittliste er det lett å skille seg ut for en eller to sider med favicon, men blir hele lista full av de så blir det bare kaos Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Om faviconet er stilig, gjør det meg ingenting. Men det må være gjennomført. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Men det må være gjennomført. Spørs hvor gjennomført det er mulig å lage et bilde på 16 x 16 pixler... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Men det må være gjennomført. Spørs hvor gjennomført det er mulig å lage et bilde på 16 x 16 pixler... Sant nok, men har allikevel sett mange gode og drøssevis med elendige eksempler! Bare en firkant, trekant eller en sirkel er ikke gjennomført. Var det jeg mente. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Både hw og it-avisen har fått til duglige resultater. Ellers må det være siter med relativt enkle logoer, som f.eks. ala Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Favicon er greit det... men bare så lenge de er "nøytrale", som f.eks overklokking.no og komplett.no... de er greie synes jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå