Ung Spiller Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Heisann.. Jeg har en GoPro Hero (som er en litt gamlere versjon) som jeg har litt problemer med.. Jeg festet GoProen paa panseret paa bilen, og jeg filmet veien i ca. en halvtime. Etter at jeg hadde stoppet opp for aa ta ut kameraet var den av og ganske varm, og jeg maatte lade den med strom adapteren paa bilen. Da jeg hadde kommet hjem for aa se paa videoen(e) ville ikke PCen aapne filen der bildene og videoene la seg til. Jeg tror det er noe feil med kameraet, fordi jeg har provd dette paa to PCer. Er det noen som har erfaring med tidligere Gopros som kan fortelle meg hva som er galt? paa forhaand takk:) Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) Høres ut som minnekortet ditt er problemet. Prøv å formatere det og test på nytt med et kort opptak, eller test med et annet kort. Endret 5. august 2016 av vidor Lenke til kommentar
Ung Spiller Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2016 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå