Gå til innhold

new 3ds xl


uggy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp PS Vita istedet ;) Bare tuller, men er fan av den selv.

 

Men fra det jeg kan se så til standard så er iallefall New 3DS regionsprerret, men det skal kunne gå ann å komme rundt denne sperren.

Denne videoen som jeg fant er fra November i fjor ( i tillegg til at jeg ikke har 3DS selv ) så kan jeg ikke si noe om dette virker eller ikke lenger.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Med dagens dollarkurs og prisen på N3dsXL på Amazon, sparer du 400 kr over norge. For den prisen vil jeg ikke anbefale å gidde, hverken for regionsproblemer eller reklamasjonsrett.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest member-414199

At når man har spill inni så er det ikke alltid maskinen gjenkjenner at det er satt inn og eller det skjer mens du spiller spillet og må sette det inn og ut et par ganger. Og av knappen som er plassert nede, klarte å komme borti den 2 ganger mens jeg spilte paper jam :p Vet ikke om dette er et problem med bare new 3ds Xl versjonen

Lenke til kommentar

At når man har spill inni så er det ikke alltid maskinen gjenkjenner at det er satt inn og eller det skjer mens du spiller spillet og må sette det inn og ut et par ganger. Og av knappen som er plassert nede, klarte å komme borti den 2 ganger mens jeg spilte paper jam :p Vet ikke om dette er et problem med bare new 3ds Xl versjonen

Og du er sikker på at du snakker om en svakhet med New 3ds XL, og ikke bare at din enhet var defekt?

Har 4stk 3ds her i huset(derav 2stk new 3ds XL) og jeg har aldri vært borti problemet før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...