Venin Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Hvordan åpner man en slik? https://elhandel.no/stikkontakt-4-veis-jordet-med-barnevern-1084pt-mj-ph Bakplata sitter dønn fast selv om skruene er skrudd løse, men det er et par hull med noe hvit plast nedi som kanskje skal gjøres noe med. Noen som vet? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Løsne skruene, og dra kraftig, da jordspydet klemmer igjen. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) Det virker som den sitter fast på hver side hvor det er et sånt hull som på bildet. Endret 13. juli 2016 av Venin Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Først må du dra av fronten, da kan du etter litt fikling få av bakplaten om du ønsker det...Som sagt skru løs de søte små på fronten, og dra rett mot deg for å åpne...Jordingen kan etter mye bruk gjøre saken litt verre om den er bendet. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Øh. Jeg må jo holde fast i bakplata for å dra i fronten? Det er en ny stikk som ikke er festet til veggen. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Press inn litt på midten så du får grep på bakplaten og dra, etter skruene foran er løsnet selvfølgelig. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Den sitter helt infernalsk godt. Hva er de hullene til som jeg viste på bildet? Det er ikke noe som må brekkes bort før man bruker stikkontakten første gang eller noe slik? Det virker som det er der den sitter fast, på begge sidene. Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Ikke noe som skal brekkes bort første gang.Du skal sikkert skru den fast i noe? Derav hull for skruer? Lenke til kommentar
Venin Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Jeg mener ikke skruehullene, men det er en fordypning på to av sidene med noe plast nedi. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Løsnet til slutt. Herregud som den satt. Og nå forstår jeg hva de plastgreiene er. Det er de som gjør at man kan ta av kontaktene fra bakplata fullstendig. Takk for hjelp. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Mye råd og hjelp til noen som aldri burde drive med elektrikerarbeid.. 1 Lenke til kommentar
Venin Skrevet 14. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2016 Ja, for det er fryktelig farlig å se inni en frakoblet stikkontakt... 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) Å skru av dekselet er jo lov for alle Man kan bytte dekselet også, men ikke gjøre noe inni. Men det virker som om den ikke er montert i det hele tatt, så da er jo alt lov, utenom å koble den til strømnettet. Endret 16. juli 2016 av aklla 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå