Kjøttbollar Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Hei. Jeg har nettopp utført IKT-Servicefag VG2 og er på jakt etter en lærlingsplass for IKT-Servicefag innenfor Oslo-Akershus eller Østfold. Jeg har prøvd å ringe mange steder og har prøvd å dra til mange bedrifter eller steder og snakket med de i IT-avdelingen, men jeg klarer ikke å finne en eneste ledig plass som jeg kan søke på, så hvis det er noen som vet om en ledig lærlingsplass i området så vil jeg være evig takknemlig hvis du kunne fortelle meg det. Mvh Project Emrys 1 Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Hei, Under har du en liste over godkjente lærebedrifter i Oslo. Ta kontakt med alle bedrifter her. Tips er å skrive en søknad som tilpasser seg bedriften, og ikke bare en universal du sender til alle. http://www.oslofag.no/SokBedrift.php?Fagkode=SSISF3&Fagnavn=IKT-servicefaget Lykke til Hilsen en som fikk lærlingeplass i siste liten via den listen der for 3 år siden. 1 Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Vet flere videregående skoler i Asker og Bærum ikke har fått lærlinger fra oss i hvert fall. Det kan også være verdt å prøve Bærum kommune, de har kapasitet til flere enn de har tatt inn i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå