morgan_kane Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Heisann noen som kan anbefale mekanisk tastatur for cs go? Trenger ingen ekstra knapper . rundt 500 kr Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Mekanisk tastatur til den prisen er veldig vanskelig. Jeg fant denne:http://www.maxgaming.no/gaming-tastatur/tesoro/durandal-g1n-mechanical-gaming-keyboard-mx-redJeg har aldri testet det så jeg kan ikke gå god for kvaliteten, og jeg kan ikke se noen faktisk informasjon at det har nordisk tasteutforming... Det er en del tastatur i prisguiden som ser ut som billige mekaniske tastaturer men de er faktisk ikke mekaniske, inkludert de under 500kr fra Cherry, Dacota, og Cooler Master Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg foretrekker linære switcher når det kommer til CS, altså noen med røde eller svarte switcher Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 29. september 2016 Forfatter Del Skrevet 29. september 2016 har kjøpt Fnatic gear rush med cherry brown for lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå