Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har gjentatte ganger lest side innlegg over hvor noen klager på feks ISP-en sin over at de ikke får kundeservice på timen. En annen klaget over at linja hans måtte være nede i 3 dager for skifte av ISP. Videre må jeg bare nevne alle som syter og klager over at feks en nettbutikk ikke alltid kaster seg over ordren din pg pakker og sender i løpet av neste halvtime. Gjør de ikke det blir det syting og klaging her på forumet. Verdens verste ISP, verdens dårligste webbutikk. Osv.

 

Er det slutt på tolmodigheten her i landet? Er det ingen som kan vente lenger? Er det ingen som har opplevd krumme hender etter å ha jobbet selv? Kanskje de i såfall vet at i arbeidslivet fungerer ikke ting slik som mamma ville ha gjort det.

 

Synes bare det er så latterlig å lese om alle som i et øyeblikk har bestilt, og i det neste øyeblikk nesten nærmest forventer å få det levert av i form av ilpost flyvende over taket i neste øyeblikk? "Unnskyld, æ betilt no mat i stad?" Har dere sett den telenor reklamen for adsl? Har faktisk sett tilfeller av det samme her inne.

 

Dere må ærlig talt klare å smøre dere litt med tålmodiget. Rom ble ikke drukket opp på en dag :) ISP'ene har nok temmelig mange kunder. Om 2% av dem ringer samme dag er det totalt kaos fort. Disse supportkundene har gjennomsnittlig lang taletid. Og i køen sitter du og venter.

 

Er nok mest den yngre garde som trenger å få pusset litt på virkelighetsoppfattelsen sin. De som har jobben noen år og som vet hvordan det fungerer eller ikke fungerer med kundebehandlig tror jeg har litt mere tolmodighet.

 

Bli litt mere tolmodig kjære (skjøre) landsmenn :) - Det ER ikke bare du deg og ditt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe... Bra nick/post ^^

Vel, har nevnt dette i flere poster før jeg, tålmodigheten er ikke mye å skryte av. Må jo ikke glemme at de fleste som syter er noe yngre?

Eller er det ikke slik?

 

Uansett, syns administrator burde være obs på slike meldinger, å slette de så kvikt som mulig :-) De er somregel ikke verdt tiden man leser de.

 

*Patience is a virtue*

Lenke til kommentar
Er det slutt på tolmodigheten her i landet? Er det ingen som kan vente lenger? Er det ingen som har opplevd krumme hender etter å ha jobbet selv? Kanskje de i såfall vet at i arbeidslivet fungerer ikke ting slik som mamma ville ha gjort det.

 

Synes bare det er så latterlig å lese om alle som i et øyeblikk har bestilt, og i det neste øyeblikk nesten nærmest forventer å få det levert av i form av ilpost flyvende over taket i neste øyeblikk? "Unnskyld, æ betilt no mat i stad?" Har dere sett den telenor reklamen for adsl? Har faktisk sett tilfeller av det samme her inne.

Helt enig :yes:

 

 

Tenkte også på den reklamen til telenor adsl om de som er på do og venter at en er ferdig med en gang...

 

Det er en del som begynner å syte med en gang det ikke kommer.

Lenke til kommentar
Tenkte også på den reklamen til telenor adsl om de som er på do og venter at en er ferdig med en gang...

 

Det er en del som begynner å syte med en gang det ikke kommer.

Med den reklamen telenor har for adsl, burde man vel også forvente å komme frem på kundeservice ekstremt raskt :)

Lenke til kommentar

Synes dette er en generell trend her på forumet. Tilbakemeldinger har plutselig blitt oversvømt av folk som vil syte og klage på noe. Det er da ikke så lenge siden det knapt kom et nytt innlegg her på en dag.

Det var vel denne trenden som tok over etter den fine skrive_gode_innlegg_og_tester trenden. Synd... Håper neste trend blir litt mer konstruktiv

Lenke til kommentar
Siden vi først er off-topic:

 

1) "nok", ikke "nokk"

2) "tålmodighet", ikke "tolmodighet"

3) "og", ikke "å" i den siste setningen

 

I tillegg kommer selvsagt sytingen om dårlig setningsoppbygging, men blah blah osv.

Vil ikke si at det er off topic. Det er nemlig et godt eksempel på syting.

Lenke til kommentar
Tenkte også på den reklamen til telenor adsl om de som er på do og venter at en er ferdig med en gang...

 

Det er en del som begynner å syte med en gang det ikke kommer.

Med den reklamen telenor har for adsl, burde man vel også forvente å komme frem på kundeservice ekstremt raskt :)

Er enig med trådstarter,men er også enig ang telenor,har selv vert kunde der og ringt deres servicetelefon satt i 50 minutter og ventet med jevnlig beskjed om at jeg stadig rykket lengre frem i køen. Når jeg endelig ble nr 1 fikk jeg beskjed om at ingen kundebehandler var tiljengelig, vennligst prøv senere. Dette etter 50 min venting og ja det skjedde flere ganger. Er heldigvis ikke kunde der lenger :w00t:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Siden vi først er off-topic:

 

1) "nok", ikke "nokk"

2) "tålmodighet", ikke "tolmodighet"

3) "og", ikke "å" i den siste setningen

 

I tillegg kommer selvsagt sytingen om dårlig setningsoppbygging, men blah blah osv.

Noen kan også finne på å irritere seg over bruken av engelske uttrykk! Som f.eks. åff tåpikk?

Lenke til kommentar
Om 2% av dem ringer samme dag er det totalt kaos fort.

Er vel mest enig med deg ja,men et problem er vel at det hver dag ;-) er 2% som trenger hjelp,nå har jeg ikke andre referansepunkt en HW forum og et par kamerater men synes det er mye tull med ISP'ene og produktene deres.

Og selges en vare som ikke er til forventnigen må man få love til å klage.

Lenke til kommentar

Hvis en kamerat ikke dukker opp for å hjelpe meg med å male stua er det EN ting. Hvis du derimot har betalt for en maler (tjeneste), slik at stua skal bli malt for avtalt pris og tid, og dette ikke blir gjort... ja, da synes jeg man har rett til å bli sur.

 

15min er det jeg gidder å vente på telefonsupport (alle har ikke fasttelefon og mobil er dyrt), 36 timer er det jeg orker å vente på support mail.

Lenke til kommentar

Ok, shahin, må bare si noe her. Lenge siden du har vært på mølla. eheheheh :-) Åssen kan du si at du ikke orker å vente mer enn 36 timer på support meil? det er jo ikke som om det er noen fysisk anstrengelse å passivt vente.

 

Åreit, har egentlig ikke noe vettugt å si - bortsett fra at jeg har lagt merke til sytinga jeg óg. Uten at jeg tar stilling til når man har rett til å syte, eller når man ikke har det. Det eneste jeg vet er at det har blitt mere av den.

 

Den setninga der var forresten dritfet å skrive. bare masse e'r og greier på venstrehånda. kult ass.

 

Jo jeg har noe vettugt: Transistorbass: Jeg ser meg forsåvidt enig i at det skal være og i den siste setninga der, men såvidt jeg kan huske lærte jeg at infinitivsmerket går foran konjunksjonen. Og det lager jo ikke helt sans i denne situasjonen. neida.

 

åkei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...