Patience Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har gjentatte ganger lest side innlegg over hvor noen klager på feks ISP-en sin over at de ikke får kundeservice på timen. En annen klaget over at linja hans måtte være nede i 3 dager for skifte av ISP. Videre må jeg bare nevne alle som syter og klager over at feks en nettbutikk ikke alltid kaster seg over ordren din pg pakker og sender i løpet av neste halvtime. Gjør de ikke det blir det syting og klaging her på forumet. Verdens verste ISP, verdens dårligste webbutikk. Osv. Er det slutt på tolmodigheten her i landet? Er det ingen som kan vente lenger? Er det ingen som har opplevd krumme hender etter å ha jobbet selv? Kanskje de i såfall vet at i arbeidslivet fungerer ikke ting slik som mamma ville ha gjort det. Synes bare det er så latterlig å lese om alle som i et øyeblikk har bestilt, og i det neste øyeblikk nesten nærmest forventer å få det levert av i form av ilpost flyvende over taket i neste øyeblikk? "Unnskyld, æ betilt no mat i stad?" Har dere sett den telenor reklamen for adsl? Har faktisk sett tilfeller av det samme her inne. Dere må ærlig talt klare å smøre dere litt med tålmodiget. Rom ble ikke drukket opp på en dag ISP'ene har nok temmelig mange kunder. Om 2% av dem ringer samme dag er det totalt kaos fort. Disse supportkundene har gjennomsnittlig lang taletid. Og i køen sitter du og venter. Er nok mest den yngre garde som trenger å få pusset litt på virkelighetsoppfattelsen sin. De som har jobben noen år og som vet hvordan det fungerer eller ikke fungerer med kundebehandlig tror jeg har litt mere tolmodighet. Bli litt mere tolmodig kjære (skjøre) landsmenn - Det ER ikke bare du deg og ditt.. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hehe... Bra nick/post ^^ Vel, har nevnt dette i flere poster før jeg, tålmodigheten er ikke mye å skryte av. Må jo ikke glemme at de fleste som syter er noe yngre? Eller er det ikke slik? Uansett, syns administrator burde være obs på slike meldinger, å slette de så kvikt som mulig :-) De er somregel ikke verdt tiden man leser de. *Patience is a virtue* Lenke til kommentar
pertm Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er det slutt på tolmodigheten her i landet? Er det ingen som kan vente lenger? Er det ingen som har opplevd krumme hender etter å ha jobbet selv? Kanskje de i såfall vet at i arbeidslivet fungerer ikke ting slik som mamma ville ha gjort det. Synes bare det er så latterlig å lese om alle som i et øyeblikk har bestilt, og i det neste øyeblikk nesten nærmest forventer å få det levert av i form av ilpost flyvende over taket i neste øyeblikk? "Unnskyld, æ betilt no mat i stad?" Har dere sett den telenor reklamen for adsl? Har faktisk sett tilfeller av det samme her inne. Helt enig Tenkte også på den reklamen til telenor adsl om de som er på do og venter at en er ferdig med en gang... Det er en del som begynner å syte med en gang det ikke kommer. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 greit post, mye enig.. men i Tilbakemeldinger, der skal det vel bare ligge tilbakemeldinger til de som driver forumet?? Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 greit post, mye enig.. men i Tilbakemeldinger, der skal det vel bare ligge tilbakemeldinger til de som driver forumet?? du ble avvist på politiskolen du også? Lenke til kommentar
petterg Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Tenkte også på den reklamen til telenor adsl om de som er på do og venter at en er ferdig med en gang... Det er en del som begynner å syte med en gang det ikke kommer. Med den reklamen telenor har for adsl, burde man vel også forvente å komme frem på kundeservice ekstremt raskt Lenke til kommentar
pertm Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Med den reklamen telenor har for adsl, burde man vel også forvente å komme frem på kundeservice ekstremt raskt Du sier noe der, vet ikke om det tilfelle med telenor men jeg tviler på det. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Synes dette er en generell trend her på forumet. Tilbakemeldinger har plutselig blitt oversvømt av folk som vil syte og klage på noe. Det er da ikke så lenge siden det knapt kom et nytt innlegg her på en dag. Det var vel denne trenden som tok over etter den fine skrive_gode_innlegg_og_tester trenden. Synd... Håper neste trend blir litt mer konstruktiv Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er nokk i den yngre garde jeg, 18 år. Synes jeg har god tolmodighet. På kundeservice er 1-2 dager ok på mail, men går det over 2 dager, så klager jeg. På telefon så gidder jeg rett og slett ikke sitte lengre enn 30 min å vente på svar. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Siden vi først er off-topic: 1) "nok", ikke "nokk" 2) "tålmodighet", ikke "tolmodighet" 3) "og", ikke "å" i den siste setningen I tillegg kommer selvsagt sytingen om dårlig setningsoppbygging, men blah blah osv. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) At folk klager er vel forståelig men når folk klager over at folk klager så vil jeg kalle det for syting... Endret 25. november 2003 av norrick Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Siden vi først er off-topic: 1) "nok", ikke "nokk" 2) "tålmodighet", ikke "tolmodighet" 3) "og", ikke "å" i den siste setningen I tillegg kommer selvsagt sytingen om dårlig setningsoppbygging, men blah blah osv. Fy! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Siden vi først er off-topic: 1) "nok", ikke "nokk" 2) "tålmodighet", ikke "tolmodighet" 3) "og", ikke "å" i den siste setningen I tillegg kommer selvsagt sytingen om dårlig setningsoppbygging, men blah blah osv. Vil ikke si at det er off topic. Det er nemlig et godt eksempel på syting. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Klapp igjen eller hold dere til topcien. Dumminger ..ållraight.. noen av dere er okey dah .. Men hold dere til topicen og drit nå i rette på andre (som jeg gjør nå) .. /ONTOPIC/ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Tenkte også på den reklamen til telenor adsl om de som er på do og venter at en er ferdig med en gang... Det er en del som begynner å syte med en gang det ikke kommer. Med den reklamen telenor har for adsl, burde man vel også forvente å komme frem på kundeservice ekstremt raskt Er enig med trådstarter,men er også enig ang telenor,har selv vert kunde der og ringt deres servicetelefon satt i 50 minutter og ventet med jevnlig beskjed om at jeg stadig rykket lengre frem i køen. Når jeg endelig ble nr 1 fikk jeg beskjed om at ingen kundebehandler var tiljengelig, vennligst prøv senere. Dette etter 50 min venting og ja det skjedde flere ganger. Er heldigvis ikke kunde der lenger Endret 26. november 2003 av Snekker`n Lenke til kommentar
Polaric Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Siden vi først er off-topic: 1) "nok", ikke "nokk" 2) "tålmodighet", ikke "tolmodighet" 3) "og", ikke "å" i den siste setningen I tillegg kommer selvsagt sytingen om dårlig setningsoppbygging, men blah blah osv. Noen kan også finne på å irritere seg over bruken av engelske uttrykk! Som f.eks. åff tåpikk? Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Om 2% av dem ringer samme dag er det totalt kaos fort. Er vel mest enig med deg ja,men et problem er vel at det hver dag ;-) er 2% som trenger hjelp,nå har jeg ikke andre referansepunkt en HW forum og et par kamerater men synes det er mye tull med ISP'ene og produktene deres. Og selges en vare som ikke er til forventnigen må man få love til å klage. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hvis en kamerat ikke dukker opp for å hjelpe meg med å male stua er det EN ting. Hvis du derimot har betalt for en maler (tjeneste), slik at stua skal bli malt for avtalt pris og tid, og dette ikke blir gjort... ja, da synes jeg man har rett til å bli sur. 15min er det jeg gidder å vente på telefonsupport (alle har ikke fasttelefon og mobil er dyrt), 36 timer er det jeg orker å vente på support mail. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ok, shahin, må bare si noe her. Lenge siden du har vært på mølla. eheheheh :-) Åssen kan du si at du ikke orker å vente mer enn 36 timer på support meil? det er jo ikke som om det er noen fysisk anstrengelse å passivt vente. Åreit, har egentlig ikke noe vettugt å si - bortsett fra at jeg har lagt merke til sytinga jeg óg. Uten at jeg tar stilling til når man har rett til å syte, eller når man ikke har det. Det eneste jeg vet er at det har blitt mere av den. Den setninga der var forresten dritfet å skrive. bare masse e'r og greier på venstrehånda. kult ass. Jo jeg har noe vettugt: Transistorbass: Jeg ser meg forsåvidt enig i at det skal være og i den siste setninga der, men såvidt jeg kan huske lærte jeg at infinitivsmerket går foran konjunksjonen. Og det lager jo ikke helt sans i denne situasjonen. neida. åkei Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Man skal vel heller aldri starte en setning med bindeord ("og") heller, når vi først er inne på det. PS! Hvorfor er ikke denne seriøst malplasserte tråden stengt ennå? Ja ja.. Endret 26. november 2003 av transistorbass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå