Zpurs Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hei! Topic sier vel det meste... noen som vet det, og evt. hvorfor ?? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hei! Topic sier vel det meste... noen som vet det, og evt. hvorfor ?? Kanskje fordi det er den mest unyttige funksjonen av alle? Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 syns den er veldig kjekk jeg.... - jeg måtte skifte joystick to ganger på min T68i, og da ser jeg jo "levetida" på navigeringsknappen da... (ca 230 000 trykk før første service) Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 syns den er veldig kjekk jeg....- jeg måtte skifte joystick to ganger på min T68i, og da ser jeg jo "levetida" på navigeringsknappen da... (ca 230 000 trykk før første service) Dritkjekk. Den blir jo selvfølgelig mindre ødelagt av at du vet hvor mange ganger du har trykket, da kan man jo spare trykk. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 han sa da ser man leve tiden BenSin, ikke noe om at den ble mindre ødelagt osv.. enig at det er en kanskje ikke fuuuult så viktig funksjon, men er jo sånt det skal være i gadgets Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 haha, glem det du! Det fungerer ikke slik at jeg unngår å bruke joystick da! (for min del -IKKE DIN- kunne jeg tenkt meg å visst det...) Takk for svar! :shocking: Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 det var et emne om det tidligere,, og jeg tror det var noen som fant ut hvordan du gjorde det. men jeg har ikke t610 så jeg vet ikke hvordan, men tror det går ann. men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå