Torhild Jansen Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 What kind og "fool" am I? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Nice picture of jackdaw, kaie M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Fint portrett av kaie, en vakker kråkefugl. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Nice picture of jackdaw, kaie M v h Leif Takk takk Leif Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Fint portrett av kaie, en vakker kråkefugl. Mvh Ragnar Takker - jeg var ikke sikker på riktig navn Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Fool on the hill, kanskje! En skikkelig "skarping", det der! 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Fool on the hill, kanskje! En skikkelig "skarping", det der! Takk takk Svein Lenke til kommentar
okjo Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Supert bilde av kaie, den tåler sol uten å bli utbrent Lekker bakgrunn. Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2016 Supert bilde av kaie, den tåler sol uten å bli utbrent Lekker bakgrunn. Mvh Oddmund Tusen takk Oddmund Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Kaja er en kråkefugl og der er såvisst ikke dumme. Har jeg fortalt om da kråka tok omeletten min i india? Jeg skulle ta frokosten på balkongen om morran og bar ting ut på bordet. Jeg gikk inn en siste gang for å hente det resterende og rakk akkurat ut igjen til å se kråka flakse avgårde med omeletten min i nebbet. To ganger hendte det, men da begynte jeg å hente omeletten som det siste jeg gjorde om morran. Denne har visst allerede fått de superlativer den fortjener så da får jeg bare bli tilhenger. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2016 Kaja er en kråkefugl og der er såvisst ikke dumme. Har jeg fortalt om da kråka tok omeletten min i india? Jeg skulle ta frokosten på balkongen om morran og bar ting ut på bordet. Jeg gikk inn en siste gang for å hente det resterende og rakk akkurat ut igjen til å se kråka flakse avgårde med omeletten min i nebbet. To ganger hendte det, men da begynte jeg å hente omeletten som det siste jeg gjorde om morran. Denne har visst allerede fått de superlativer den fortjener så da får jeg bare bli tilhenger. Roar Takker for en fornøyelig kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg