Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) Etter det jeg har opplevd, hvis man laster ned .apk så får du ikke updates. Endret 13. juli 2016 av Slettet-lYdNbk55zt Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Etter det jeg har opplevd, hvis man laster ned .apk så får du ikke updates.Stemmer, du må oppdatere manuelt frem til det lanseres i Norge. Lenke til kommentar
NaitsInTheDark Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 NaitsInTheDark: Pokémon Go er i utgangspunktet gratis (med mikrotransaksjoner inni spillet, om du ønsker å betale for ressurser), så selve installasjonen burde ikke behøve kortdetaljer, og gjorde det ikke da jeg gikk gjennom prosessen. Har du haket av for valget om å fortsette uten kortdetaljer? Det ligger inputfelter der, men du skal ikke trenge å bruke dem. Hvis den likevel klager, er det riktig app du forsøker å laste ned? Det har dukket opp veldig mange Pokémon-relaterte apper som forsøker å ri på popularitetsbølgen, og starter du prosessen ved å klikke på en kjøp-knapp vil nok kontoaktiveringen kreve at du legger inn kort i samme slengen. Fabelaktig profilbilde, forresten! Har prøvd å trykke 'kjøp' før jeg lager konto, da får jeg opp alternativ 'none' for å ikke registrere kort, men kommer forsatt ikke videre. Hvis jeg bare trykker opprett konto er alternativet "none" vekke og jeg må registrere et kort. Skal være riktig app ja. Har fulgt linken til app store Lenke til kommentar
NaitsInTheDark Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 [quote name='NaitsInTheDark' Lånte en konto og fikk lastet ned Lenke til kommentar
anderssvk92 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 er det flere som har problemer med Connection, den vil ikke bevege seg, og når jeg slår av wifi og på med 4g så står det at det ikke er noe gps signal? noen som kan komme med noen tips? har iphone 6. Lenke til kommentar
Vault_dweller Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Trenger vikelig mer Pokestops. Jeg er helt tom for pokeballs og ingenting jeg kan gjøre med det. Whaat, hvor bor du? Jeg har sekken bokstavlig talt full av pokeballer, kan ikke plukke opp fler :S Bor 10km unna nærmeste pokestop, er ikke ofte innom der de er. Hadde vært fint med en 2-5km unna for en gå, jogge eller sykkel tur. Har sendt inn support ticket med steder av interesse som kan bli pokestops, får håpe det blir noe av det. Men må vel kjøre til en pokestop og sette med ned å fylle opp med pokeballs en dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) Må man være i sentrale områder som byer og slikt for at dette skal fungere?Installerte dette nå men det kartet som viser er i hvert fall ikke her jeg er, ikke ser jeg pokemonene i kamera heller. Endret 14. juli 2016 av Skogslik Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 (endret) Ser dårlig ut Skogslik for oss som ikke vil bli stående og se ut som noen komplette løker gitt :/ Tok med meg dette spillet på en runde i nabolaget og ut i skauen, hvor sistnevnte, ikke overraskende var helt ubrukelig. Som skrevet i en annen tråd, det blir i hvertfall ikke meg som svir av batteriet mitt på dette her. Men så har jeg jo aldri vært fan av disse små dyrene, så ikke noe stort tap. Endret 15. juli 2016 av Mala Lenke til kommentar
FredrikTraa Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Når jeg skal lage apple iden min, står det at jeg må skrive bank kort informasjon. Hvordan fikser jeg dette! Lenke til kommentar
BjornKr Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Når jeg har intallert og starter appen kommer det innloggingsvindu for Pokemon Trainer Club. Er dette noe man trenger ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Jeg har lest artikkelen og sett videoen, men skjønner ikke hypen rundt Pokemon Go ennå. Man skal lete etter og "ta" noen virtuelle barnevennlige figurer i det virkelige landskapet. Er det dette som skal være morsomt? Eller er det noe konkurranse mot andre spillere eller er det noe annet i spillet jeg ikke har fått med meg? Hva er det som skal være gøy? Hva er det folk blir så engasjert av? Sorry, men skjønner virkelig ikke poenget. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Du er ikke alene om det Simen... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Takk, følte meg litt alene med all hypen og den massive mediadekninga. Jeg får litt flashback til da Snake herjet mobilverden... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Hadde ikke Snake heller, Ericsson Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Samme her. Ericsson T29 tror jeg den het, da Snake-feberen herjet som verst og jeg lurte på hvorfor folk ble så engasjerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg