Gå til innhold

Radeon 9600xt vs 9800se

??????

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en ny PC med et nytt skjermkort og ser disse kortene er en del diskutert. Hvilken av disse anbefales hvis man ikke skal ”mode” kortet?

Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 128M DDR "Ultimate Edition"

Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 128M DDR

Sapphire Radeon 9800SE Atlantis 128M DDR

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe meg en ny PC med et nytt skjermkort og ser disse kortene er en del diskutert. Hvilken av disse anbefales hvis man ikke skal ”mode” kortet?

Takker for svar!

Dersom du ikke skal "modde" eller overklokke er 9600XT det kortet med best ytelse. Ultimate edition er samme kortet men med lydløs kjøleløsning.

Lenke til kommentar

Takker for svar!

Dersom du ikke skal "modde" eller overklokke er 9600XT det kortet med best ytelse. Ultimate edition er samme kortet men med lydløs kjøleløsning.

Du tar litt feil, De Se kortene som leveres med 256bit minnebus kan moddes til 9800pro

Lenke til kommentar
Radeon 9600XT er best!

Hvorfor er det ingen som liker Radeon 9600XT 256mb versjonen....virker som at alle vil ha 128mb istedenfor. Jeg ville ha valgt 256mb,den koster bare 100kr mer på flexi-data! :thumbs:

Hørte noe om at det var dårligere ram i 256mb framfor 128, stemmer!!??

Er "Ultimate Edition" raskere en den vanlige eller er det kun kjølinga?

Vanskelig å "modde" 9800SE til pro?

Lenke til kommentar

Takker for svar!

Du tar litt feil, De Se kortene som leveres med 256bit minnebus kan moddes til 9800pro

Kan ikke helt se hvor jeg tar feil her. Poenget var jo finne kortet med best ytelse UTEN noen form for modding...

Lenke til kommentar
Hørte noe om at det var dårligere ram i 256mb framfor 128, stemmer!!??

Er "Ultimate Edition" raskere en den vanlige eller er det kun kjølinga?

Vanskelig å "modde" 9800SE til pro?

256 MB versjonene i budsjettklassen og middelklassen har som regel tregere ram, og gir derfor lavere ytelse i mange bruksområder enn 128 MB versjonene.

Ultimate ed. har ikke bedre ytelse enn den "vanlige" utgaven.

Modding:

Har jo ikke vært postet stort annet her i det siste, så hvis du ikke finner noe om dette i søkefunksjonen så.....

Endret av sheriff
Lenke til kommentar

Takker for svar!

Kan ikke helt se hvor jeg tar feil her. Poenget var jo finne kortet med best ytelse UTEN noen form for modding...

Opps. Tidlig på morran :) Du har helt rett. :)

Lenke til kommentar

Dette er min egentlige maskinvare:

- Fujitsu Simens (Kjøpt på spareland!!! Gikk senere konk :( )

dere kan jo tenke dere........

Jeg har også noe annet jeg vil tilstå. Jeg har nemlig lagt en ny konto. Den gamle var AgentSmith, så her er jeg, og her kommer jeg til å bli med min Fujitsu Simens, som kun består av PCI porter......

Jeg har for tiden en GeForce MX kort, så jeg fant etter mye om og men ut at det var på tide med et nytt kort

Gått å få det ut.... ;)

Endret av The_Original_James_S_B....
Lenke til kommentar
kjøp Sapphire Radeon 9600XT 256mb ,skal ha det selv snart :thumbs:

Sende mail til komplett igår og spurte hva som var best til spill mellom 9600XT 256mb og Radeon 9600XT 128mb ,og di sa at radeon 9600XT 256mb var best!

hvorfor tror du de sa det?

jeg sier ikke at det er dårlig...men jeg hadde sakt akkurat det samme!? mere cash i boksen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...