Medrakil Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Skal ha meg ny gamingmaskin, den skal stå bom stille 99% av tiden men skal kunne taes med på et og annet LAN. Er avhengig av å kunne ha med maskinen på fly for dette. Tenkte derfor først laptop men siden jeg alltid bruker ekstern skjerm, tastatur og mus uansett, og kan låne skjerm på LAN, tenker jeg nå heller mini-ITX. Synes de fleste mini-ITX maskiner fortsatt er litt store, men kom over Digital Impuls Tiny 16K som passer i et Jonsbo UMX1 Plus på bare 16x30x34.5cm og samtidig har komponenter som sparker bra unna. Har noen erfaring med denne maskinen? Er kjøling etc. tilstrekkelig? Er det noe ved bygget som stikker seg ut som spesielt bra eller dårlig? Er det noe jeg burde tenke på til mitt bruk som jeg kanskje ikke har gjort? Er jeg f.eks. idiot som tenker å fly med en stasjonærmaskin i håndbagasjen? Tenker i utgangspunktet ikke å overklokke med det første men det kan bli aktuelt senere om det trengs mer ytelse. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Litt kjedelig å betale såpass for å få med 1070 FA kort - siden den kjølingen er noe dårligere. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Litt kjedelig å betale såpass for å få med 1070 FA kort - siden den kjølingen er noe dårligere. FA? Mener du Founder's Edition? Hvilket ville du byttet til om det lar seg gjøre plassmessig og om DI går med på det? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Litt kjedelig å betale såpass for å få med 1070 FA kort - siden den kjølingen er noe dårligere. Kan fortelle at kjølinga på kortet er bra nok, og er desidert best om man har et lite kabinett som man vil at varmen skal komme ut av Altså det beste valget i et lite LANkabinett. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Så en MSI GTX kjøler dårligere sier du? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Så en MSI GTX kjøler dårligere sier du? Hvis ikkje skjermkortet for nok kald luft, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå