stigfjel Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Man skal ikke være avhengig av å måtte verve folk og leke ivrig for å få en ok pris. Jeg for min del velger ikke Onecall pga, han såkalte sjefen dem har, som stikker ut trynet sitt så fort han har sjansen til å si at han er såååå billig av seg, når andre eksisterer rundt han og tar halve prisen av det igjen. Enig i den. Faren min hater Onecall-sjefen som pesten pga det. Dessuten, jeg har bedre ting å gjøre enn å løpe mobilselskapers ærend bare for å få billigere abonnement. Nå har jeg et abonnement som er midt i blinken ift. mitt forbruk til under hundrelappen. I august har jeg brukt mer data enn noen gang før, likevel har jeg ikke engang brukt opp halve kvoten, så 1 GB er mer enn nok for meg. Derimot har jeg hatt et voldsomt forbruk på tale, men der har jeg fri bruk. Og som tidligere påpekt, Onecall tar dobbelt så mye for det samme som jeg nå har hos Ice. Ja, i tillegg gir Ice mer enn dobbelt så høy maksimal hastighet på datatrafikken som Onecall. Lenke til kommentar
rillto Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Bestemte meg for å prøve Talkmore. Ble ringt opp av Telia som ville gi meg et tilbud da, 224kr for 3gb og 169 for 1gb. Men samme tilbud kan vel talkmore gi og vel så det? Har dere erfaring med å ringe leverandører å prute? Morsom at du sier det rillto. Mine kollegaer med telenor laster nettsider raskere enn meg Jeg har nå Talkmore med 300Mb datahastighet. Telefonen er raskere når jeg er ute enn når jeg er hjemme Billig telefon og bra datahastighet er mer gøy enn svindyr telefon og kjip hastighet på data forbindelsen. Finner det ironisk at alle vil ha dyr telefon men ikke vil betale de 49kr ekstra i måneden for å få glede av den. Prisen er ikke det viktigste på et telefon abonnement. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Kan vel være greit å ha en skikkelig kvote også, ikke bare god fart på den lusne gigabyte'n.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå