sussss Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Norsk natur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Hyggelig at du finner vakker natur i Norge også ! Fine skyformasjoner. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Hyggelig at du finner vakker natur i Norge også ! Fine skyformasjoner. Mvh Ragnar Mange tak Ragnar..ja der er så smukt..og jeg savner det allerede meget siden vi kom hjem i Søndags...den tur tog 1 time at gå op ..over sten og sump vi var godt nok svedte og havde våde tæer :-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Fin Norgesreklame, det der! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2016 Fin Norgesreklame, det der! Ja det må du nok sige :-) takker mange gange .. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Her velger jeg meg V1 og V3 - begge med litt lav kameravinkel og god dybdefølelse. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2016 Her velger jeg meg V1 og V3 - begge med litt lav kameravinkel og god dybdefølelse. Roar Takker for tilbagemelding :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Åhh!! Nydelige bilder! Myrull er ekstra fine og i stort anntall i år! Kanskje skulle du rettet opp madonnaen litt? Jeg visste ikke om denne figuren på fjellet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2016 Åhh!! Nydelige bilder! Myrull er ekstra fine og i stort anntall i år! Kanskje skulle du rettet opp madonnaen litt? Jeg visste ikke om denne figuren på fjellet. Myrull er det de fjer blomster ? ja du har ret...kunne godt have rettet lidt op :-) tak for kikket Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Åhh!! Nydelige bilder! Myrull er ekstra fine og i stort anntall i år! Kanskje skulle du rettet opp madonnaen litt? Jeg visste ikke om denne figuren på fjellet. Myrull er det de fjer blomster ? ja du har ret...kunne godt have rettet lidt op :-) tak for kikket Myrull er navnet på disse hvite bomullsdottene ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg