Pesy Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Har ikke kjøpt bilen ennå, men har fått et godt tilbud på en Passat GTE som har stått som utstillingsbil hos forhandler. Dessverre så mangler den Dynaudio anlegg, noe jeg har god erfaring med fra før. Jeg kunne tenkt meg det nå også, men siden det mangler så lurer jeg litt på å oppgradere det som står der. Headunit er Discover Pro, den ønsker jeg å beholde. Lyden er forsåvidt grei nok, men låter litt "innestengt". Hvordan er det å oppgradere anlegget i en Passat B8? Hva lønner det seg å gjøre noe med først?Tenkte å høre med et firma (Bilradiospesialisten?) om hva de kan få til for 12-15000. Vil tro det hjelper å bytte ut høyttalere og tilføre litt ekstra effekt. Noen som har noen tanker rundt temaet? Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Bytt ut originale elementer fremme, og mens det gjøres isolerer du også dørene. De vil nok selge deg en forsterker tilpasset VW, denne er en liten sak som kan gjemmes under dashbord eller lignende. STYR UNNA! Denne er alt for svak til å drive skikkelige elementer. Gå heller for en vanlig 2-kanals forsterker. Du får nok også plass til en liten sub i hjulbrønn bak, da mister du ikke noe plass. Lenke til kommentar
rillto Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Helix har fine løsninger for dette. Ikke særlig dyrt heller. Sub i reservehjulsbrønnen og forsterker under setet. Ferdig lastet EQ og tidsinstillinger samt plugg and play. Virker utmerket i konas Polo. Har du en oppgradert hoved enhet i bilen er det mulig å få til ok lyd uten å bytte noen ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå