|SeVen| Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Kjøpte meg Creative 5.1 surround system igår. Altså høytallere, var på tilbud her. 1 basser og 6 høytallere for 400kr. Koblet ring opp og fant fort ut at ikke alle UT portene mine på mitt onboard nf7 v2.0 lydkort fungerte.... Er ikke dette kortet surround da ? Er jo surround utganger på de. Hvordan får jeg aktivert de ? Jeg trenger egentlig ikke surround bare jeg får lyd på alle høytallerene samtidig. Men noen her som har samme problem, at det bare er den lysegrønne utgangen på kortet som fungerer ? Lenke til kommentar
per_ulv Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg hadde også problemer med Abit NF7 lykortet --> ingangene reagerte ikke. I system tray --> nFORCE ikon --> Speakers --> Sound speaker wizard Nok knoting og roting så ordner det seg Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Jeg lastet ned remix driveren til kortet mitt og nå er alt i skjønneste orden Surrounden har aldri fungert bedre Har laget egen thread på den drivere. Ligger under lydkort Den er absolutt å anbefalle Lenke til kommentar
per_ulv Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg skjønte ikke finger'n av det du akkurat sa men det er flott at det ordnet seg =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå