lhz Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Ja, ser Proshop.no har hatt disse med bekreftet lagerdato en ukes tid nå, men ser ikke snurten av dem noe annet sted. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette, eller om jeg skal ta sjansjen på å forhåndsbestille. For en stund siden hadde jeg egentlig gitt opp å vente på 960 og bestilte SM961 fra Proshop.no, den hadde også bekreftet lagerdato, men dagen før så forsvant de plutselig igjen, så jeg avbestilte. Det er vel en stor sjansje for at disse kommer til å selges unna ganske kjapt, så jeg følger litt med på mulighetene for å forhåndsbestille, men hendelsen over gjør meg litt skeptisk til å gjøre det hos Proshop.no. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Ja, ser Proshop.no har hatt disse med bekreftet lagerdato en ukes tid nå, men ser ikke snurten av dem noe annet sted. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette, eller om jeg skal ta sjansjen på å forhåndsbestille. For en stund siden hadde jeg egentlig gitt opp å vente på 960 og bestilte SM961 fra Proshop.no, den hadde også bekreftet lagerdato, men dagen før så forsvant de plutselig igjen, så jeg avbestilte. Det er vel en stor sjansje for at disse kommer til å selges unna ganske kjapt, så jeg følger litt med på mulighetene for å forhåndsbestille, men hendelsen over gjør meg litt skeptisk til å gjøre det hos Proshop.no. Jeg har kjøpt masse på proshop.no uten noe problemer. Hvis du bestiller, for deretter avbestiller så mister du jo plassen i køen. I mange tilfeller ser man aldri at populære varer er på lager. Folk som har bestillt, får varene uten at det vises at de er innom lageret. Så om man vil ha en vare, så lar man en bestilling ligge inne, så kommer varen når den kommer Husk at det er forskjell på forventet på lager og bekreftet på lager. Står det bekrefet, så er det bekreftet fra leverandør at varen er på vei. Veldig mange som tar det forgitt at forventet på lager er det samme som bekreftet på lager. Endret 14. oktober 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Det går vel an å bestille med oppkrav? Isåfall har du ikke trekt noe fra konto i ventetiden. Det lille gebyret er jo også svært lite målt opp mot prisen på produktet i dette tilfellet. Lenke til kommentar
lhz Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Hendelsesforløpet var slik: 1. Jeg ser at Proshop har bekreftet lagerdato på SM961 ca. 2 uker fram i tid, så jeg legger inn en bestilling. 2. Den dagen som var satt som bekreftet lagerdato kommer, og jeg går inn på ordren og ser at ny status på varen er "til restbestilling". 3. Jeg venter 3-4 dager, og status er fortsatt "til restbestilling", og jeg har ikke fått noe epost eller annen info fra Proshop om hva som skjer med min ordre. 4. Jeg leser nyheten om at 960 PRO og 960 EVO kommer i løpet av oktober, og kansellerer da min bestilling av SM961, siden den tydeligvis ikke er så tilgjengelig som antatt og jeg heller vil satse på en av de nye modellene. På ingen måte noe dramatikk i dette, men mangelen på info om ordren etter passert bekreftet lagerdato og endret lagerstatus, så blir jeg litt skeptisk til disse datoene, spesielt når de etter en uke nå fortsatt er den eneste nettbutikken som har satt en dato. Endret 14. oktober 2016 av lhz Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 De er da PÅ LAGER nå? https://www.proshop.no/SSD/Samsung-850-EVO-SSD-4TB/2541872?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 De er da PÅ LAGER nå? https://www.proshop.no/SSD/Samsung-850-EVO-SSD-4TB/2541872?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Alt for dyrt. Lenke til kommentar
lhz Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Ser at proshop.no nå har endret status på EVO 960 1TB til "Bestillingsvare, 1-2 måneder til forsendelse." :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå