BlåGrønn Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Hei, jeg har bestilt en vare fra multicom og ikke tatt produktet i bruk, og angrer på kjøpet. Jeg har 14 dagers angrefrist og skal derfor ned å sende produktet i retur for refusjon av pengene. Lurer bare på hvordan dette utføres, sånn jeg har forstått det, så trenger jeg bare sende dem en kort mail hvor jeg varsler om at jeg angrer på kjøpet, har sendt det i retur og hvorfor. Så kan jeg sende dem pakken i posten og vente på å få refusjon på pengene? Har hørt noe om angrerettskjema, er dette noe jeg må fylle ut og legge med pakken jeg sender i retur? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 http://www.multicom.no/infoterms.aspx#Avbestilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå