Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er det ingen gutter som vil ha meg..?

Anbefalte innlegg

Jeg er 165 cm høy, 52 kg, laaaangt mørkt hår.. Blå øyne. Ok former.

KIer meg feminint med stramme jeans og bluser/topper som komplimiterer formene mine.

Når jeg ser tilbake på tidligere forhold ser jeg at jeg veldig fort "bonder" med typiske hasjhoder. Ikke spørr meg hvorfor..

Nå har jeg for første gang i mitt liv vært borti noe som kan minne om en forelskelse. (jeg vet ikke, har aldri vært forelsket..)

Han trollbandt meg, jeg fortalte mine dypeste hemmeligheter til han. Ting jeg aldri har fortalt noen tidligere, fra da jeg var liten jente. Hendelser jeg i utgangspunktet hadde bestemt meg for å ta med meg i graven.

Ting skjer med denne fyren. Jeg møter han, stoler på at det er trygt å møte han.

---->møtet går dårlig

Han sender noen sms etter dette, men slutter å sende sms, da jeg aldri responderer på disse

---->Venninnen min har kjennskap til denne fyren. Kommer en dag til meg og sier at hun har funnet at denne fyren jeg har hatt en fling med har kjæreste. Og har hatt kjæreste lenge. Kjæresten har flere unger.....

---->Jeg bryter sammen. Panikk. Jeg har fortalt denne mannen mine dypeste hemmeligheter. 

Av alle jeg kunne sagt det til, så er det nå denne apen som går rundt å bærer på mine hemmeligheter.

...og han bryr seg ikke. Han er mest sannsynlig opptatt med en eller annen ny dame NÅ, as we speak...

Og jeg sitter her nå og føler meg så utrolig dum.

For første gang i mitt liv har jeg stolt 100% på en mann. Han krevde en forklaring på hvorfor jeg var som jeg var, og  jeg ga etter. Jeg fortalte han hvorfor jeg var så skjør. 

..og så møtte jeg han. 

Han ble min drømmeprins. En helt normal mann, med en god jobb, eget hus og en trygg fremtid.

Han sa at jeg måtte stole på han hvis dette skulle bli til noe. 

Og jeg slapp tak i frykten min, i skepsisen og redselen. Og fortalte han alt om meg. Blottet meg totalt.

Venninner min forteller at han har dame, og verden min faller fullstendig i grus.

Jeg har slikket mine sår nå. Det har gått en  liten stund. Men jeg vet ikke hvordan jeg kan stole på en mann igjen, når jeg ikke kunne stole på han her. En tilsynelatende jovial, ensom fyr.... 

Han fikk meg til å åpne meg, og jeg gjorde det. 

Hvordan skal jeg kunne stole på en mann igjen? Jeg føler meg så ydmyket og naken nå.. 

Og det verste er, at den personen som er årsaken til alt dette  -   mest sannsynlig gir blanke faen i det.

Jeg er 29 år gammel nå. Fra jeg var  15-16 har jeg drømt om det perfekte liv med drømmefyren.  Og en liten knert  i magen. 

Jeg VET at jeg er bra nok. ..og jeg vet at det finnes så mange utrolig bra mannfolk der ute. Men hvor er de....?

Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg over dette, og hvordan jeg noen sinne skal kunne stole på en mann igjen etter dette..

(med forbehold om skrivefeil. Kraftig beruset)

Anonymous poster hash: ee59e...2f0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjapt perspektiv

1. Du ser bra ut

2. Du har aldri vært forelsket

3. Du tiltrekker deg hasjhoder

4. Du åpner deg ikke for menn, dette var første gangen.

5. Du nevner at du er skjør

6. Livet ditt raser sammen fordi han du åpnet deg for "vet ting om deg".

7. Lurer på hvorfor ingen vil ha deg?

I dette perspektivet, høres det litt dumt ut, gjør det ikke?

Ikke for å være slem, jeg lover, Men wake up and Get. Over. Yourself!!

-Det er normalt å åpne seg for mennesker man er forelsket i, du er ikke den første som har fortalt dypeste hemmeligheter og stories fra barndommen. Vi har som regel alle sammen noe sånt noe, og du er ikke et unntak.. Så hvorfor klikke fordi du åpna deg for en du likte? Greit, man åpner seg ikke for alt og alle. Men det kan da umulig være så ille at man skal la verden gå i grus.

Eksen min vet masse om meg, jeg vet masse om eksen. Vi er ikke på talefot, stygt brudd, men forteller ikke de tingene som eksen sa til meg i fortrolighet videre. Det er en uskreven regel. Det samme gjelder en venninne av meg som jeg ikke er på talefot med mer, det betyr ikke at jeg går å snakker.

Kom deg over fyren, han var overhodet ikke noe snill og bra fyr! Du trenger å få litt "balls", ts. Både på perspektivet ditt på disse greiene og på selvfølelsen.

Anonymous poster hash: 74686...342

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kjapt perspektiv

1. Du ser bra ut

2. Du har aldri vært forelsket

3. Du tiltrekker deg hasjhoder

4. Du åpner deg ikke for menn, dette var første gangen.

5. Du nevner at du er skjør

6. Livet ditt raser sammen fordi han du åpnet deg for "vet ting om deg".

7. Lurer på hvorfor ingen vil ha deg?

I dette perspektivet, høres det litt dumt ut, gjør det ikke?

Ikke for å være slem, jeg lover, Men wake up and Get. Over. Yourself!!

-Det er normalt å åpne seg for mennesker man er forelsket i, du er ikke den første som har fortalt dypeste hemmeligheter og stories fra barndommen. Vi har som regel alle sammen noe sånt noe, og du er ikke et unntak.. Så hvorfor klikke fordi du åpna deg for en du likte? Greit, man åpner seg ikke for alt og alle. Men det kan da umulig være så ille at man skal la verden gå i grus.

Eksen min vet masse om meg, jeg vet masse om eksen. Vi er ikke på talefot, stygt brudd, men forteller ikke de tingene som eksen sa til meg i fortrolighet videre. Det er en uskreven regel. Det samme gjelder en venninne av meg som jeg ikke er på talefot med mer, det betyr ikke at jeg går å snakker.

Kom deg over fyren, han var overhodet ikke noe snill og bra fyr! Du trenger å få litt "balls", ts. Både på perspektivet ditt på disse greiene og på selvfølelsen.

Takk for utfyllende, bra svar. Jeg er overhodet ikke typen til å synes synd på meg selv. Jeg vil videre, men av en eller annen grunn greier jeg ikke det nå. HVordan mener du at jeg skal få meg "balls" da?

Lenke til kommentar

For å ta det positive først:
1. Du har vist for deg selv at du faktisk kan åpne deg for noen. Du kan velge å prate med noen om det du har valgt å alltid holde for deg selv.

2. Fyren du fortalte det til ga deg riktig nok ikke tilbake det du ønsket fra ham. Men han kommer heller ikke til å bruke noe av dette mot deg (dersom dere faktisk har kuttet hverandre ut). Dersom han virkelig ikke bryr seg, kom du godt ut av det. Hvorfor føle seg ydmyket og naken dersom personen du viste deg for gir faen? Han dømmer ikke. Du kunne like godt pratet til et tre. Ville du blitt ydmyket av det?

Så alt det andre:

Dere pratet om dype greier på... chat? Før dere møttes? Mulig jeg misforstod hva du skrev, men jeg synes det ser ut som at dere har møttes kun en kort periode, eller kanskje bare én gang. I så fall virker hele greia ganske rart. Fysisk møte og kontakt er essensielt for å etablere en emosjonell relasjon, vanligvis. Hvis ikke er du bare en person på chat som presenterer et emosjonelt problem (ref. hva du aldri har fortalt noen andre). Han er ikke investert i problemet om han ikke har hatt noe særlig kontakt med deg. Igjen, mulig jeg misforstod, men husk det uansett til neste gang: Etabler fysisk kontakt for å stimulere emosjonell relasjon og nærhet.

Uansett - deretter sender han sms - som du velger å ikke svare på, noe som resulterer i at han slutter å sende sms - for hva er vitsen? Det er altså du som avviser ham, og du er overrasket over hvorfor han ikke gidder å legge rmer tid i deg?

Han har sannsynligvis et forhold han ønsker seg ut av. Derfor ser han seg rundt etter hva som er tilgjengelig for ham. Men han er for feig til å slå opp uten å ha noe annet på gang først. Dersom du ikke hadde avvist ham, kunne mye vært annerledes.

Forøvrig tror jeg heller ikke at du noen gang faktisk spurte om han hadde noen andre. Det burde du gjort. Jeg tipper du var for blendet av din egen idealisering av det du trodde var drømmen du hadde hatt siden du var liten.... Jeg ser du er "kraftig beruset", men måten du skriver på viser også at du har vært i potensiell fornektelse for tegnene du har sett hos ham, og du har sannsynligvis også rasjonalisert dem bort, eller nektet deg selv å undersøke nærmere. Ikke gjør det. Det er å lure seg selv - så og si med overlegg.

Lenke til kommentar

For å ta det positive først:

1. Du har vist for deg selv at du faktisk kan åpne deg for noen. Du kan velge å prate med noen om det du har valgt å alltid holde for deg selv.

2. Fyren du fortalte det til ga deg riktig nok ikke tilbake det du ønsket fra ham. Men han kommer heller ikke til å bruke noe av dette mot deg (dersom dere faktisk har kuttet hverandre ut). Dersom han virkelig ikke bryr seg, kom du godt ut av det. Hvorfor føle seg ydmyket og naken dersom personen du viste deg for gir faen? Han dømmer ikke. Du kunne like godt pratet til et tre. Ville du blitt ydmyket av det?

Så alt det andre:

Dere pratet om dype greier på... chat? Før dere møttes? Mulig jeg misforstod hva du skrev, men jeg synes det ser ut som at dere har møttes kun en kort periode, eller kanskje bare én gang. I så fall virker hele greia ganske rart. Fysisk møte og kontakt er essensielt for å etablere en emosjonell relasjon, vanligvis. Hvis ikke er du bare en person på chat som presenterer et emosjonelt problem (ref. hva du aldri har fortalt noen andre). Han er ikke investert i problemet om han ikke har hatt noe særlig kontakt med deg. Igjen, mulig jeg misforstod, men husk det uansett til neste gang: Etabler fysisk kontakt for å stimulere emosjonell relasjon og nærhet.

Uansett - deretter sender han sms - som du velger å ikke svare på, noe som resulterer i at han slutter å sende sms - for hva er vitsen? Det er altså du som avviser ham, og du er overrasket over hvorfor han ikke gidder å legge rmer tid i deg?

Han har sannsynligvis et forhold han ønsker seg ut av. Derfor ser han seg rundt etter hva som er tilgjengelig for ham. Men han er for feig til å slå opp uten å ha noe annet på gang først. Dersom du ikke hadde avvist ham, kunne mye vært annerledes.

Forøvrig tror jeg heller ikke at du noen gang faktisk spurte om han hadde noen andre. Det burde du gjort. Jeg tipper du var for blendet av din egen idealisering av det du trodde var drømmen du hadde hatt siden du var liten.... Jeg ser du er "kraftig beruset", men måten du skriver på viser også at du har vært i potensiell fornektelse for tegnene du har sett hos ham, og du har sannsynligvis også rasjonalisert dem bort, eller nektet deg selv å undersøke nærmere. Ikke gjør det. Det er å lure seg selv - så og si med overlegg.

Ok... takk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

så fordi èn mann har gjort dette mot deg, èn mann som har utnyttet deg. så kan du aldri stole på en mann igjen?!

er jenter virkelig så pinglete og redde? har hørt flere ganger at jenter bruker dette utrykket.

hvis menn skulle ha gjort det samme. når en jente avviser meg så skal jeg bare legge meg ned å grine og aldri prøve igjen?

da hadde det ikke vært noe mer mennesker igjen på jorden.

alle menn er langt i fra like, skjønn det, du var uheldig buhu. menn er uheldig 90% av tiden

move on.

Lenke til kommentar

så fordi èn mann har gjort dette mot deg, èn mann som har utnyttet deg. så kan du aldri stole på en mann igjen?!

er jenter virkelig så pinglete og redde? har hørt flere ganger at jenter bruker dette utrykket.

hvis menn skulle ha gjort det samme. når en jente avviser meg så skal jeg bare legge meg ned å grine og aldri prøve igjen?

da hadde det ikke vært noe mer mennesker igjen på jorden.

alle menn er langt i fra like, skjønn det, du var uheldig buhu. menn er uheldig 90% av tiden

move on.

Hei.

Jeg vil gjerne skjønne dette. Og jeg prøver. 

Jeg vil helst være like sterk som du er. Jeg vil komme meg videre. Drite i det som har skjedd.

Men det er en viss sperre der. Jeg vet ikke........jeg er jente og du er gutt, vet ikke om det har noe med det å gjøre.

Det jeg prøver å si er at det er akkurat det du skriver her nå som jerg prøver meg på.

Lenke til kommentar

PPS: det kan godt hende at jenter er så pinglete. Det er noe du som gutt aldri får vite. Men du skal vite at jeg prøver. Jeg er en veldig svak jente,som slåss hver eneste dag for å bli sterkere.

Jeg ble bare uendelig glad i han her.... Skjønner du? Jeg begynte på poledance for hans skyld, liksom.......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

PPS: det kan godt hende at jenter er så pinglete. Det er noe du som gutt aldri får vite. Men du skal vite at jeg prøver. Jeg er en veldig svak jente,som slåss hver eneste dag for å bli sterkere.

Jeg ble bare uendelig glad i han her.... Skjønner du? Jeg begynte på poledance for hans skyld, liksom.......

haha sorry at jeg ler, men det var litt fønny, den siste settningen der.

gi det litt tid. det er normalt når man faller av hesten, men til slutt er du klar til å prøve igjen.

eller ikke, noe som er helt ok. 

du er ikke den første i verden som har blitt forelsket i noen å blitt dumpet eller sluttet å være sammen pga noe.

shit happens.

ha det litt moro med noen, så kommer nok mister perfect nr 2 en gang. også sier han farvel så kommer nr. 3

sånn er livet for de fleste.

Lenke til kommentar

vi menn er ofte ikke så sterke vi heller,om du ønsker en forklaring på dette kan det være mange årsaker. Tror ikke du skal behøve å føle deg svak og pinglete. Ofte er det sånn at vi skal ha bekreftelse og er oppriktig interresert  i starten,og når vi får den oppmerksomheten og jenta gir etter blir det at på en måte sånn at vi har vunnet. Tåpelig ikke sant? så jeg tror han bare har dårlig selvtillit og prøver å styrke den,og at dette ikke er deg som er svak,men han.Han kommer aldrig å fortelle vider det du har betrodd han for det betyr ingen ting for han,og det har han glemt nesten med en gang du fortalte det.

Lenke til kommentar

vi menn er ofte ikke så sterke vi heller,om du ønsker en forklaring på dette kan det være mange årsaker. Tror ikke du skal behøve å føle deg svak og pinglete. Ofte er det sånn at vi skal ha bekreftelse og er oppriktig interresert  i starten,og når vi får den oppmerksomheten og jenta gir etter blir det at på en måte sånn at vi har vunnet. Tåpelig ikke sant? så jeg tror han bare har dårlig selvtillit og prøver å styrke den,og at dette ikke er deg som er svak,men han.Han kommer aldrig å fortelle vider det du har betrodd han for det betyr ingen ting for han,og det har han glemt nesten med en gang du fortalte det. Om du er ei jente som ser bra ut og kroppen er "på stell" er det først og fremst en seier og vite at du er "klar" eller å få deg klar. Vi trenger litt utfordinger i starten ;-) 

Lenke til kommentar

Du har bare blitt avvist to ganger. Det er jo ingenting. Jeg har ikke tall på hvor mange som har avvist meg. Det er veldig, veldig mange.

Du må bare slutte å tenke på dem og komme deg videre. Snakk med en profesjonell om du ikke klarer det alene. Jeg tviler på at noen her på forumet klarer å snakke deg ut av din stagnering i kjærlighetslivet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Først og fremst så kan jeg si at jeg har vært lenger nede enn deg, som mann og det jeg opplevde var ikke så ille engang. I slike situasjoner så vil du gjerne komme opp med et fasitsvar for hvorfor det skjedde og som oftest kommer damer til konklusjonen at det er deres feil. Ja, han fyren var kanskje litt kukk, men det betyr ikke at han ikke likte å høre på deg, er slettes ikke dumt at du åpnet deg for han, for nå vet du hvordan det føles :) selv vil jeg råde deg til å ta tiden til hjelp, for forelskelser går ikke over på en dag, samme om den burde det eller ei. Så vil jeg også råde deg til å holde deg opptatt med ting, slik at du ikke har så mye tid til å tenke på det, det blir mye tyngre om du sitter hjemme alene (dra ut med venninner og ikke snakk om han). Helt til slutt, så er det som de andre sier, du kommer til å få deg en ny og bedre flørt og da er dette glemt. I mellomtiden må du bare la følelsene hele seg litt.

Anonymous poster hash: fe5f8...09f

Lenke til kommentar

Eh..Du mister meg helt når du setter i gang med å prate om at du er svak fordi du er jente og at gutter ikke skjønner fordi de er gutter. Hvor gammel er du? Nok en gang...Jobb med perspektivene dine, de tar helt av!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Gro deg baller og lær deg å stå på egne ben. Slutt å begynne på poledance for en mann sin skyld. (Begynn med hva som heslt av trening fordi du har lyst å trene (den aktiviteten). Slutt å definere et bra liv ut fra å ha mann og barn. Slutt å tro at kvinner er spesielt mer sårbare enn menn.

Begynn å bli glad i deg selv, bli selvstendig, vær glad i deg selv og finn grunner til at du fortjener en skikkelig bra mann. En får aldri bedre partner enn hva en krever, så lær deg å kreve en bra fyr og slutt å drøm om at en eller annen føkkings wannabe prins skal redde deg.

Her, denne fønker for kvinner også:

http://www.wikihow.com/Be-a-Bad-Boy

Lenke til kommentar

Jeg er 29 år gammel nå. Fra jeg var  15-16 har jeg drømt om det perfekte liv med drømmefyren.  Og en liten knert  i magen. 

Jeg VET at jeg er bra nok. ..og jeg vet at det finnes så mange utrolig bra mannfolk der ute. Men hvor er de....?

/Rekker opp hånda

Lenke til kommentar

/Rekker opp hånda

/slår bort Dubious's hånd og strekker meg enda høyere! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...