oslogutt2 Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Når jeg skal finne en spesifikk mail som jeg har sendt er det veldig vanskelig fordi i lista står det kun avsender, og det er jo alltid meg. Noen som vet om det er noe å gjøre med instillinger sånn at jeg kan heller se på hvem jeg har sendt mail til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Tror ikke Hotmail eksisterer lengere. du forteller heller ikke hvilken telefon, om du bruker den innebygde email leseren eller på internett. jeg er ikke synsk. Lenke til kommentar
oslogutt2 Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 den eksisterer fortsatt. kaller seg bare outlook nå. er på internett. Har sony experia z1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Du bruker nettleseren, ikke appen? Er jo bare å søke etter avsender, emnetittel eller lignende så finner du det nok igjen Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Det stemmer at Hotmail finnes fremdeles. Mail sendt til din [email protected] kommer fremdeles frem. Sjekk din inbox på www.hotmail.com. Null problem. De har forenklet brukergrensesnittet, så alt er pent og passer i Wndows 10-looken. Synd at alle har byttet til Gmail Endret 12. juli 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) Jeg har @hotmail-adresse og bruker stock-appen for e-post på Galaxy S4, og kan søke så langt jeg vil tilbake i både inn- og utboks. Den leter på serveren i tillegg til minnet. Endret 13. juli 2016 av 1Dr.E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå