svalset Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Heisann.. Jeg bruker Microsoft outlook som følger med Office pakken, men når jeg nå trykker send og motta så får jeg opp en dialogboks som sier følgende: the Operation Failed!!! Hva kan det være?? Noen som vet?? Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hei, det kan være forskjellige årsaker til dette. Bruker du Outlook 2000 eller XP? Har du nettverksforbindelse når du klikker på det? Sender du epost i HTML eller RTF format? Får du bare denne beskjeden eller er den mere lik: "The Operation Failed Due to Network or Other Communication Problems." Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvis du bruker Iexplorer: Klikk på verktøy - alternativer - programmer Og se at Microsoft Outlook står som standard e-postleser. Dobbelsjekkk også at outlook er riktig og fullstendig installert. Lenke til kommentar
svalset Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 jeg får bare denne beskjeden, og ja, jeg har nettverks tilkobling aktiv.. samtidig har det virket tidligere på dagen, men plutselig ikke..?!? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det er mye mulig det er et serverproblem. Hvis serveren har krasjet litt, kanskje. Hvis du ringer til administrator for mail så kan du sikkert få litt mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå