AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Ja, hvor finner jeg slike jenter? Vil gjerne være i et forhold men må isåfall finne ei jente som synes det er OK å nesten aldri ha sex. Da mener jeg måneder mellom hver gang. Eller aldri for den saks skyld. Er mer interessert i alt det andre et forhold innebærer. Noen som har tips? Anonymous poster hash: 2d595...4c8 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Ja, Noen som har tips? Anonymous poster hash: 2d595...4c8 Finnes nok jenter som ikke bryr seg om sex. De er asexuelle. Prøv en annonse, kanskje? 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Sukker og lignende? Spesifiser at du ikke ønsker å ha sex. Jeg tror at Sukker har et matchingsystem som tar høyde for, blant annet, seksuelle preferanser. Det burde hjelpe. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Finne jenter som ikke er interessert i sex? De kalles venner. 6 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Finne jenter som ikke er interessert i sex? De kalles venner. Hørt om vennesex? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Finne jenter som ikke er interessert i sex?De kalles venner. Hørt om vennesex? Det tror jeg han klarer å unngå hahaha Anonymous poster hash: 814fb...e46 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Jeg har så langt sendt melding der jeg hilser.. vil gå videre å spørre om snapp, også ta det der fra. Han har enda ikke sett meldingen. Er jo litt sent også da. Skal holde dere oppdatert☺ jeg håper ikke jeg driter meg ut! Merker at jeg er litt nervøs Anonymous poster hash: 3ec4a...1cf Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) Feil tråd? Jente som ønsker sex poster i tråd om jenter som ikke ønsker sex? Endret 13. juli 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Kalles vennskap. eller aseksualitet spør du meg Søk opp på definisjonen av ordet vennskap. Tror det er det du er ute etter! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2016 Kalles vennskap. eller aseksualitet spør du meg Søk opp på definisjonen av ordet vennskap. Tror det er det du er ute etter! TS her. Vil ikke kalle det vennskap. Vil jo være i et forhold, bo sammen og føle nærhet, men ikke nødvendigvis masse sex. Anonymous poster hash: 2d595...4c8 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Kalles vennskap. eller aseksualitet spør du meg Søk opp på definisjonen av ordet vennskap. Tror det er det du er ute etter! TS her. Vil ikke kalle det vennskap. Vil jo være i et forhold, bo sammen og føle nærhet, men ikke nødvendigvis masse sex. Du vil med andre ord finne en jente som har lite sexlyst, altså kjæreste med lite sexlyst. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Etter hva jeg har hørt er oppunder 1% av befolkningen aseksuelle, og man skulle tro de fleste var på jakt etter sånne forhold som OP beskriver. Har hørt det finnes egne dating sites osv for aseksuelle men vet ikke om noen - er antakelig tynt med norske brukere men verdt et forsøk. Husker det var noe på P3 om det for en stund siden. Er også en link til AVEN der, som kanskje har noen ressurser. Som med det meste annet finnes det også en subreddit for aseksualitet som kan ha ha noen tips. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 TS, for jeg love å spørre om det er noe fysisk/psykis som stopper deg fra å ha sex ofte? Noe du bli flau over o.l. Eller er det mangel på sexlyst? Altså, du e grei størrelse, får den opp når du vil, osv osv. Men har ikke lyst til å ha sex noen gang? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2016 TS, for jeg love å spørre om det er noe fysisk/psykis som stopper deg fra å ha sex ofte? Noe du bli flau over o.l. Eller er det mangel på sexlyst? Altså, du e grei størrelse, får den opp når du vil, osv osv. Men har ikke lyst til å ha sex noen gang? Er født med liten penis rett og slett. 8 cm i erigert tilstand er èn ting, men omkretsen er veldig liten også. Har micropenis vil jeg si. Har hatt sex 2 gang og synes bare det ikke er noe stas når verken jeg eller jenta har noe nytelse av det. Vil ikke innlede et forhold med ei jente som forventer sex, da ender det med at man blir dumpet. Dessuten er det også mangel på sex/runke-lyst. Finnes viktigere ting enn sex, så er ikke noe big deal for meg. Men det er viktig at jenta er på samme plan som meg. Anonymous poster hash: 2d595...4c8 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Det er mulig å tilfredstille kvinner bedre med fingre og tunge enn med penis. Man har et problem, men man kan kompensere. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) Som BadCat skriver, så finst det andre måter. Det vil variere fra jenta til jenta. Noen elsker å bli slikket, andre hater det. Jeg kjenner ei som digger å bli finga, men er ikke så glad i normal sex, hater å bli slikka... Ei anna jeg var sammen med var også ikke fult så gira på vanlig sex, da det tok henne veeeeldig lang tid for å slappe av (hun var ekstrem stram. Selv når hun var super våt...). Men hun var glad i sex, så då var det berre å bruke alle andre metoder Mange leketøy å kjøpe på nett er det også. Igjen, jeg vet damer som aldri kunne vert borti noe sånt (ikke spør meg kvifor), mens de fleste digger det. Det gjelder vel den andre veien også. Hun kan tilfredstille deg på flere ulike måter, som vil føles bra for deg. Så er det tantrisk sex også da. Selvøflgelig, det er opp til deg kva du bestemmer deg for. Men jeg ville anbefalt å se på alternativer, istedenfor å utelukke sex totalt. Om dere jobber litt for det og finner måter, så kan dere leve så å si fullverdig sexliv.Enig med deg, at sex er ikke det viktigaste. Men det er vel kjekt å ha? Vert et forsøk å prøve litt forskjellig, før du evt. gir opp? Endret 17. juli 2016 av cefey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg