Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleier å ha appen åpen når jeg kjører bil, og har lagt merke til at den teller km når jeg kjører gjennom boligstrøk o.l. i 30 - 40 km/t. Den teller nok ikke faktisk ant. meter, men det blir da noen. Ellers har jeg den åpen når jeg går på stolpejakt og turorientering, - fint å få km på egg og buddy når man gjør noe annet enn pokemonjakt. Forutsetningen er at det er bra dekning der man går, og det er ikke alltid tilfelle med turorientering.

 

Jeg er på level 17 (mangler 2600 XP til 18), og har registrert 227 km. Totalt fanget 627 pokémon.

Lenke til kommentar

Har gått ca 500 km i spillet (snart level 29). Går mye, men har også Appen åpen når jeg tar bussen, det hjelper noe. Har faktisk besøkt flere pokestops enn antall fanget Pokémon (3960 vs 3815).

 

Åh var såå ergelig igår kveld. Holdte på å holde 10 gym samtidig, men i siste 30-40 minuttene mista jeg hele 4 gym! :(

 

Hvorfor oppsøker ikke folk bare egne gym? Slik hjelper alle hverandre. Det er uansett sjeldent å se level 10 gym for tiden..

Lenke til kommentar

Her jeg bor er det stor overvekt av rødt, og de tar alt. Når noen blå eller gule tar ned en gym så tar de ikke lang tid før de røde er på pletten igjen. Det er flere gym på level 8, 9 og 10, og da er det mer fristende å prøve å komme inn i en lavere level gym, siden poengene må økes såpass mye før man får satt inn en på de andre. På de høye gymmene er det mange av de samme navnene som går igjen, så det virker som det er noen få som rår.

Lenke til kommentar

Har gått ca 500 km i spillet (snart level 29). Går mye, men har også Appen åpen når jeg tar bussen, det hjelper noe. Har faktisk besøkt flere pokestops enn antall fanget Pokémon (3960 vs 3815).

 

Åh var såå ergelig igår kveld. Holdte på å holde 10 gym samtidig, men i siste 30-40 minuttene mista jeg hele 4 gym! :(

 

Hvorfor oppsøker ikke folk bare egne gym? Slik hjelper alle hverandre. Det er uansett sjeldent å se level 10 gym for tiden..

Fordi det er mye enklere og går raskere å ta andres gym enn å øke nivået på egne gym. Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Her jeg bor er det stor overvekt av rødt, og de tar alt. Når noen blå eller gule tar ned en gym så tar de ikke lang tid før de røde er på pletten igjen. Det er flere gym på level 8, 9 og 10, og da er det mer fristende å prøve å komme inn i en lavere level gym, siden poengene må økes såpass mye før man får satt inn en på de andre. På de høye gymmene er det mange av de samme navnene som går igjen, så det virker som det er noen få som rår.

 

Høres ut som jeg må flytte til deg :p I Oslo er Mystic og Instinct dominerende. Har seriøst bare sett team Valor gym på level 10 ÉN gang siden jeg begynte å spille i august :(

 

Flere som har opplevd snørrunger som har sittet og ventet på at du har tatt ned et gym, så kjapper seg og setter inn en Pokémon rett foran nesa på deg? Haha.. Synes igrunn det er dritfrekt.

Lenke til kommentar

 

900 km her (til fots), level 30 og 141/142. Mangler 60 km med Grimer og ser for meg å klare 1000 km før jeg slapper av :)

Omtrent 3 mnd. / 90 dager siden release, så da blir det en mil om dagen i snitt. Friskt :wee:

 

 

Gikk sikker 2 om dagen i en lang periode på det verste, går mye mindre nå. Gir ikke noen stål kondis dessverre, men greit grunnlag for videre trening.

 

Rød jeg også, vanskelig å holde gymmer i område her også - men gjør noen forsøk.

Endret av OldMan
Lenke til kommentar

 

 

900 km her (til fots), level 30 og 141/142. Mangler 60 km med Grimer og ser for meg å klare 1000 km før jeg slapper av :)

Omtrent 3 mnd. / 90 dager siden release, så da blir det en mil om dagen i snitt. Friskt :wee:

Gikk sikker 2 om dagen i en lang periode på det verste, går mye mindre nå. Gir ikke noen stål kondis dessverre, men greit grunnlag for videre trening.

 

Rød jeg også, vanskelig å holde gymmer i område her også - men gjør noen forsøk.

 

Hvilket område?

Lenke til kommentar

 

 

 

900 km her (til fots), level 30 og 141/142. Mangler 60 km med Grimer og ser for meg å klare 1000 km før jeg slapper av :)

Omtrent 3 mnd. / 90 dager siden release, så da blir det en mil om dagen i snitt. Friskt :wee:

Gikk sikker 2 om dagen i en lang periode på det verste, går mye mindre nå. Gir ikke noen stål kondis dessverre, men greit grunnlag for videre trening.

 

Rød jeg også, vanskelig å holde gymmer i område her også - men gjør noen forsøk.

 

Hvilket område?

 

Bærum vest.

Lenke til kommentar

Usj, på bussen til jobb idag ser jeg at Plus må ha sett 3 nye figurer, og muligens noen av de andre kun Pluss har sett tidligere, men som den selvsagt ikke klarte fange. På vei tilbake tok jeg bussen vil samme rute og jeg satt og fulgte med på skjermen hele veien. Ikke en eneste ny figur. :realmad:

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...