Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

E oppdatert til den siste versjonen men kommer meg ikke inn med noen av kontoen min

 

Flere kontoer? De har visstnok sperret endel kontoer til folk som jukser med GPS-spoofing og slikt.
Joda, men oppdaga at eg kommer meg inn via iPad men ikke via tlfn (galaxy s7 Edge). Syns eg e veldig rart. Har ikke opplevd det før
Lenke til kommentar

Jeg klarte også å "håve inn" 20 coins fra to gym ved Telenor Arena igår. Tok den med høyeste prestisje først, så jogga jeg til den andre og rakk det akkurat før de begge ble tatt av andre.

 

Var forøvrig fornøyd med igår; fikk inn over 100k XP (nesten 30k i Oslo og 75k med lucky egg på kvelden).

 

Jeg har verdens beste kjæreste; hun vet hvor glad jeg er i Pokémon Go. Så hun foreslo Pokémon safari på dagtid igår. Dro hjemmefra kl 11 og var hjemme ca 18 :D Turen ble Telenor Fornebu > Aker brygge > Kuba parken > Vigelandsparken.

 

Det mest spennende var å finne 2 stk Pikachu og 1 Charmander i Kuba parken :)

Lenke til kommentar

Woohoo, jeg var inne i tre gyms samtidig i dag. Sentralt i Oslo (Bjørvika), der pleier de å skifte farge ganske ofte om de ikke er oppe i level 7-8 eller over. Gambla på at kidsa ikke var oppe og gikk enda klokken ti om morgenen, og det viste seg å stemme.

 

Ja, søndag morgen tror jeg må være den beste tiden i uka. Sånn generelt er tidlige morgener bra, - det er da jeg også har holdt gymmer lengst.

Lenke til kommentar

Åh, bare 3 timer til nå, så kan jeg cashe inn 40 coins!

 

Fikk forøvrig endelig Raichu igår, og nådde i tillegg level 27 :)

 

Åh, så flott da!

Fire gymmer over så lang tid er jo kjempebra! Hvor høy CP er det på de du har satt inn? Ellers er det nok smart å gå inn i gymmer med høye level. Da ser mange på det nesten som en umulig oppgave å ta ned gymmen for å komme inn der selv.

Lenke til kommentar

 

Åh, bare 3 timer til nå, så kan jeg cashe inn 40 coins!

 

Fikk forøvrig endelig Raichu igår, og nådde i tillegg level 27 :)

Åh, så flott da!

Fire gymmer over så lang tid er jo kjempebra! Hvor høy CP er det på de du har satt inn? Ellers er det nok smart å gå inn i gymmer med høye level. Da ser mange på det nesten som en umulig oppgave å ta ned gymmen for å komme inn der selv.

 

Problemet er at gyms med høy level som oftest allerede er fulle. 

Lenke til kommentar

 

 

Åh, bare 3 timer til nå, så kan jeg cashe inn 40 coins!

 

Fikk forøvrig endelig Raichu igår, og nådde i tillegg level 27 :)

 

Åh, så flott da!

Fire gymmer over så lang tid er jo kjempebra! Hvor høy CP er det på de du har satt inn? Ellers er det nok smart å gå inn i gymmer med høye level. Da ser mange på det nesten som en umulig oppgave å ta ned gymmen for å komme inn der selv.

Problemet er at gyms med høy level som oftest allerede er fulle.

Jepp, når de når level 10 er det ingen mulighet før et annet lag klarer å få de ned litt igjen. En annen ting er at etterhvert som gymmene når høyere i level skal det også mer og mer prestisje til for å få satt inn en (eller få bort en).

Igår var jeg på biltur og fikk se en blå gym hvor det bare var å sette inn en. Jeg kjørte bort dit, men like før jeg fikk satt den inn ble den overtatt av et gult lag med 10-åringer, hrmf. De kidsa er dyktige altså, - min eneste mulighet er tidlig om morgenen eller mens de er på skolen.......

Lenke til kommentar

Åh, bare 3 timer til nå, så kan jeg cashe inn 40 coins!

 

Fikk forøvrig endelig Raichu igår, og nådde i tillegg level 27 :)

 

 

 

Fire gyms var ikke mye for level 27. Siden det er på morgenen kan gymene ryke på minutter.

 

Det er vel stardust du bør verdsette at du får fra gymsa, hvis det er coins du er etter bør du heller samle tomgods og kjøpe coins da det er ineffektivt å ta gyms for coins.

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

BadCat: Det er mye for meg :) Har ikke klart å ta 4 samtidig før. Begynte jo nylig med Pokemon gyms også så. Men okei, skal si fra når jeg har klart 20 samtidig ;)

 

Nei, av prinsipp så skal jeg ikke bruke en krone mer på dette spillet, har brukt nok. Og gym er jo eneste andre måten å få det på.

Det verste med det er egentlig at jeg bare kan gå inn ett egg om gangen. Hadde endelig gått inn et 10 km egg igår, så fikk jeg en Jynx på 1000CP :( Hater hun.
 

 

 

 

Åh, bare 3 timer til nå, så kan jeg cashe inn 40 coins!
 
Fikk forøvrig endelig Raichu igår, og nådde i tillegg level 27 :)


Åh, så flott da!
Fire gymmer over så lang tid er jo kjempebra! Hvor høy CP er det på de du har satt inn? Ellers er det nok smart å gå inn i gymmer med høye level. Da ser mange på det nesten som en umulig oppgave å ta ned gymmen for å komme inn der selv.

 

 

 

Har fått cashet inn fra 4 gym nå. Ja jeg er imponert over hvor lenge noen av de har holdt seg nå. Jeg gikk inn med litt forskjellig; Arcanine 2256, Exeggutor 2172, Rapidash 1222, Arbok 1002 og Magicarp 178CP :p Exeggutor ble slått ut for noen timer siden, men de andre er der fortsatt.

Ja den med Arcanine ble lvl 5, så det er vel helt OK. Den jeg satte inn Magicarpen alene på, økte jeg til level 4, så der var det tre ledige plasser når jeg dro. :)

Endret av Sebby
Lenke til kommentar

Setter du igjen helt vilkårlige pokemon eller har du en strategi bak det? Feks er Arcanine helt elendig å legge igjen da alle har en Vaporeon. En Vaporeon med halvparten av CPen til Arca vinner enkelt. Bra angriper, elendig forsvarer. Gjelder også exeggutor. Hvilken som helst fire-pokemon (Arca feks) tar ned gress enkelt, noe alle har. Legg heller igjen Lapras, Snorlax, Poliwrath eller noe annet som folk ikke alltid vet hva de skal countre med.

 

Enkelt forklart; høy CP betyr ofte lite på en pokemon hvis den ikke klarer å forsvare seg, men av og til bør man legge igjen en høy CP kun for å komme på toppen av en gym. Legg ofte heller igjen en pokemon som ikke alle vet hva de skal angripe med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg så innlegget til BadCat før han endret på det, og 20 - 40 gyms er det ikke mulig å ha samtidig da det bare går an å ha pokemon i 10 gymmer på én gang. Altså max 10x10 coins i døgnet.

 

Jeg er helt enig med deg Sebby, - noe av moroa med spillet er å klare seg uten å bruke penger på det. Det var jammen godt gjort å klare å holde gymmene med de du satte inn, for alle hadde ikke jo ikke så høy CP. Gratulerer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...