Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært gøy å se hvor mange dere i gjennomsnitt har fanget av de dere har i pokedexen. Altså ta det totale antallet og dele på antallet i pokedex. Dere har sikkert masse pidgey, weedle, rattata osv. og lite av de sjeldne, men hadde vært moro og se likevel.

 

Jeg har ikke noe tall å skryte av altså: 8,33.

Lenke til kommentar

Det er et tall som ikke sier så mye. Det vil i all hovedsak bety at de som har spilt mye vil ha mange flere Pokemon å fordele på det relativt få antall Pokemon som skiller en på lvl 20 og lvl 30. Jeg har fanget 3154 Pokemon og har 131 i Pokedex, det ville gitt meg et tall på 24. Tror dessverre ikke det er mye morsomt statistisk materiale å få ut av det :)

Lenke til kommentar

Erfaringer etter en dag med Pokemon Go Plus

 

Positivt:
-Liten og hendig til å ha i hånd eller lomme
-enkelt og raskt å klikke én gang på knappen når den vibrerer, krever mindre konsentrasjon og tid
-man kan gå raskere og gjøre annet mens man fremdeles spiller og eventuelt kun samler km
-skjerm bruker mere strøm enn bluetooth så batteriet holder lengere så lenge man ikke bruker skjermen til noe annet
-ser og prøver å fange noen pokemons som var plassert så langt unna at jeg ellers ikke ville oppdaget dem

Negativt:
-ser skikkelig jalla ut med armbånd
-kan være problematisk å få til å koble seg til mobilen
-dukket først opp i spillet uten at den faktisk var aktiv, pass på at ikonet skal være lyst
-kobler ned uten forvarsel så man må jevnlig sjekke med telefonen om den fortsatt fungerer
-Mange av monstrene stikker av. Aktivt fanger jeg en langt større andel. Det kommer antagelig av at den ikke kan tilpasse seg med andre baller og bringebær
-man får kun 100 poeng for en fangst, men jeg ellers som oftest får 160
-flere fangster og misser vises ikke i loggen, selv om de fleste vises der. Har ikke undersøkt om jeg har gått glipp av poeng pga. dette
-man kan fort gå full av pokemons uten at man merker det
-man går ofte rett forbi pokemons og pokestops uten at den reagerer

Lenke til kommentar

Jeg var i min nærmeste by og samlet fra pokestops idag, og ALLE gymmene var røde mens jeg tilhører blått lag. Attpåtil var det flere med høye level også, så helt umulig for meg å ta de ned. Nesten det samme var det sist jeg var der også, så jeg skulle nok ha valgt rødt team. Jeg får håpe de blå kommer sterkere tilbake etterhvert. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...