Bandidos-Pelle Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Eneste er at jeg synes prisen er litt stiv. Jeg mangler bare 11 pokemon (er det ikke 142 man kan fange i Europa?), så er jeg ferdig med spillet. De andre generasjonene har jeg ikke noe forhold til. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Det hadde vært gøy å se hvor mange dere i gjennomsnitt har fanget av de dere har i pokedexen. Altså ta det totale antallet og dele på antallet i pokedex. Dere har sikkert masse pidgey, weedle, rattata osv. og lite av de sjeldne, men hadde vært moro og se likevel. Jeg har ikke noe tall å skryte av altså: 8,33. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Det er et tall som ikke sier så mye. Det vil i all hovedsak bety at de som har spilt mye vil ha mange flere Pokemon å fordele på det relativt få antall Pokemon som skiller en på lvl 20 og lvl 30. Jeg har fanget 3154 Pokemon og har 131 i Pokedex, det ville gitt meg et tall på 24. Tror dessverre ikke det er mye morsomt statistisk materiale å få ut av det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Ingen PGO plus i drammen eller gulskogen heller Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 De fleste kommer seg relativt raskt opp til 130 forskjellige pokemons så tar det ganske lang tid å få på plass de siste. Jeg hadde rundt forskjellige130 pokemons fanget når jeg hadde fanget rundt 2500 pokemons totalt. Og etter 5000 pokemons har jeg 140. Så siste 2500 pokemons er det 250 mellom hver nye pokemon. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Wow, jeg er uansett imponert over hvor mange dere har fanget totalt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Jeg har stagnert på 81. Fant en Ponyta i dag det var den eneste nye på flere uker. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Jeg har 87, men har fem evolves som jeg venter med å ta med lucky egg sammen med en haug med pidgeys, ratata og larver for exp. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Åpnet et 10 km egg i dag, og fikk en Onix med CP 473. Kan umulig være noe bra, med tanke på at jeg har fått Pokemon med over 1000 CP i sånne egg før. Maks skuffelse. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Har fått tak i 115 forskjellige, og har utvikling til et par til klare for neste gang jeg bruker et lucky egg. Og dette uten å bruke kart. Klarte å cache inn for 4 gym idag. Trodde jeg skulle ta 5, men bommet med ca. ett minutt. 3 timer senere har jeg fortsatt 3. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Level 29 her, 138/142 pokemon. Bare de jævligste igjen nå. La oss håpe på en nestchange snart slik at de siste 4 går radig i mål! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 2420 har jeg visst fanget totalt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) Endret 20. september 2016 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Må si det er helt fascinerende at det er så stor forskjell på utviklingene til eevee. Relativt like angrep (i dmg), men vaporeon har jo dobbelt så høy HP som de to andre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Har 110 fanget i Pokedexen, men også sett 111 fordi jeg missa en Porygon fordi bussen min gikk inni tunnelen når jeg fikk den. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Erfaringer etter en dag med Pokemon Go Plus Positivt:-Liten og hendig til å ha i hånd eller lomme-enkelt og raskt å klikke én gang på knappen når den vibrerer, krever mindre konsentrasjon og tid-man kan gå raskere og gjøre annet mens man fremdeles spiller og eventuelt kun samler km-skjerm bruker mere strøm enn bluetooth så batteriet holder lengere så lenge man ikke bruker skjermen til noe annet-ser og prøver å fange noen pokemons som var plassert så langt unna at jeg ellers ikke ville oppdaget demNegativt:-ser skikkelig jalla ut med armbånd-kan være problematisk å få til å koble seg til mobilen-dukket først opp i spillet uten at den faktisk var aktiv, pass på at ikonet skal være lyst-kobler ned uten forvarsel så man må jevnlig sjekke med telefonen om den fortsatt fungerer-Mange av monstrene stikker av. Aktivt fanger jeg en langt større andel. Det kommer antagelig av at den ikke kan tilpasse seg med andre baller og bringebær-man får kun 100 poeng for en fangst, men jeg ellers som oftest får 160-flere fangster og misser vises ikke i loggen, selv om de fleste vises der. Har ikke undersøkt om jeg har gått glipp av poeng pga. dette-man kan fort gå full av pokemons uten at man merker det-man går ofte rett forbi pokemons og pokestops uten at den reagerer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg har min i lomma. Trenger ikke bruke armbåndet. Ellers stort sett enig. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg har min i lomma. Trenger ikke bruke armbåndet. Jeg har også min i lomma eller hånden. Den har en clips, men da blir den veldig synlig og har erfaring med at lette ting som sitter med slips lett kan falle av. Og lytter man på noe på mobilen så hører man ikke at den faller ned. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg var i min nærmeste by og samlet fra pokestops idag, og ALLE gymmene var røde mens jeg tilhører blått lag. Attpåtil var det flere med høye level også, så helt umulig for meg å ta de ned. Nesten det samme var det sist jeg var der også, så jeg skulle nok ha valgt rødt team. Jeg får håpe de blå kommer sterkere tilbake etterhvert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) Blir vel sånn i byer der folk slår seg sammen som lag, ikke bare spiller solo som de fleste gjør. Endret 21. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå