Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Så skyggen av noe som lignet en kenguru, men Kangaskhan skal man jo ikke kunne fange i Europa.

Chansey? Evt. sandshrew?

Ikke så langt unna, men jeg har allerede Sandshrew. Har også Charmander, Charmeleon og Charizard som blir litt lengere unna. Chansey ligner ikke i det hele tatt.

Nidoking/Nidoqueen?

Har Nidoking og om Nidoqueen er lik den så vil de være for butt.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Så skyggen av noe som lignet en kenguru, men Kangaskhan skal man jo ikke kunne fange i Europa.

Chansey? Evt. sandshrew?

Ikke så langt unna, men jeg har allerede Sandshrew. Har også Charmander, Charmeleon og Charizard som blir litt lengere unna. Chansey ligner ikke i det hele tatt.

Nidoking/Nidoqueen?

Har Nidoking og om Nidoqueen er lik den så vil de være for butt.

 

Lickitung kanskje? Eller Rhydon?

Endret av Momspaghetti
Lenke til kommentar

Få deg skikkelig mobil, da :p

 

Kanskje det finnes noen i drammensområdet, får ta en runde på magasinet og gulskogen senter imorra. Ellers er det vel bare å vente et par uker til det kommer flere.

Samsung kommer ikke med en ny toppmodell som erstatter min S7 edge før neste år.

 

Teknikmagasinet skullefå flere  Pokemon go Plus inn onsdag.

 

Klarte endelig koble opp og fanget en Drowzee utrolig raskt.

Lenke til kommentar

 

Finn liste over alle gen.1 og sammenligne profilen da. Er neppe umulig å finne den

Kangaskhan :)

 

Prøvde Pokemon Go Plus på vei til jobben idag. Den så null monster, null pokestopp og registrerte null kilometer. Ikke imponert.

 

Det er jo åpenbart en feil. skrur for eksempel mobilen din av bluetooth når den skrur av skjermen? Det gjorde min gamle, men det kunne skrus av.

 

Min plus fungerer utmerket. Den holder liv i appen også, så jeg kan gå inn og se om det er en interessant pokemon. Hvis det ikke er så farlig kan jeg trykke på knappen på plus. At den hatcher egg og går med buddy er det viktigste, da.

Lenke til kommentar

 

Prøvde Pokemon Go Plus på vei til jobben idag. Den så null monster, null pokestopp og registrerte null kilometer. Ikke imponert.

Det er jo åpenbart en feil. skrur for eksempel mobilen din av bluetooth når den skrur av skjermen? Det gjorde min gamle, men det kunne skrus av.

 

Min plus fungerer utmerket. Den holder liv i appen også, så jeg kan gå inn og se om det er en interessant pokemon. Hvis det ikke er så farlig kan jeg trykke på knappen på plus. At den hatcher egg og går med buddy er det viktigste, da.

Har googlet litt og funnet at for at den skal fungere man må koble fra og til igjen Pokemon Plus hver gang den skal brukes. Det ser da ut til å fungere igjen.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare hvordan denne plus-greia funker? Må man ha Apple Watch? Er det noe skjerm på den? Hva er greia liksom?

Det er en liten dings som kobler til telefonen din med bluetooth, og som har en knapp. For å bruke den åpner du appen, trykker på et ikon og så trykker du på knappen på dingsen for å pare telefonen med bluetoothenheten. Så vibrerer og blinker dingsen hver gang du går forbi en pokemon eller et pokestop. Hvilken farge lyset blinker med forteller deg om det er hhv. pokestop, pokemon du har fra før eller pokemon du ikke har fra før. Så kan du trykke for å aktivere pokestop, eller gjøre ett forsøk med en rød pokeball. Om du ikke fanger den, rømmer den alltid etter første ball.

 

Så lenge dingsen er koblet til telefonen, måler den også hvor langt du går.

 

Siden dingsen må være koblet til og bruker telefonens gps, går det med fortsatt en del batteri når du bruker den.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare hvordan denne plus-greia funker? Må man ha Apple Watch? Er det noe skjerm på den? Hva er greia liksom?

Når den er satt og riktig og fungerer så skal den:

-vibrere og lyse blått når det er en pokestop i nærheten

-vibrere og lyse grønt når det er en kjent pokemon i nærheten

-vibrere og lyse gult når det er en ukjent pokemon i nærheten

 

Man kan så klikke på knappen og lyssignal viser om man fanget det man trodde.

 

Det man nå trenger er altså en innretning som trykker på knappen hver gang plus'en vibrerer.

Lenke til kommentar

OK. Burde kanskje gå til anskaffelse av en sånn. Jeg spiller bare for å få egg og fylt opp pokedexen nå (er på 131 for øyeblikket), og hadde vært deilig med noe mindre batterikvelende opplegg. Noe estimat på hvor mange % mindre som brukes? Jeg bruker nesten én prosent i minuttet (om ikke mer) med min iPhone 5S, så hadde jeg klart å forlenge det så hadde det vært kjærkomment.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

OK. Burde kanskje gå til anskaffelse av en sånn. Jeg spiller bare for å få egg og fylt opp pokedexen nå (er på 131 for øyeblikket), og hadde vært deilig med noe mindre batterikvelende opplegg. Noe estimat på hvor mange % mindre som brukes? Jeg bruker nesten én prosent i minuttet (om ikke mer) med min iPhone 5S, så hadde jeg klart å forlenge det så hadde det vært kjærkomment.

Hvis problemet er batteritid tror jeg ærlig talt flere batteripakker er en bedre investering, om du ikke har noe problem med å gå rundt med telefonen i hånda.

Lenke til kommentar

Jeg har powerbank, men jeg er drittlei av å ha mobilen åpen hele tiden for at den skal registrere KM.

Da er pogo plus en løsning. Den forteller deg også når du har sett en pokemon du ikke allerede har, ved at fargen er annerledes. Så sånn sett passer den vel godt til ditt bruk (om du driter i å grinde stardust og candy til evolves du allerede har for å ta gyms osv., så det ikke er så farlig om en stor andel av de du allerede har stikker av).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Noe estimat på hvor mange % mindre som brukes? 

 

På iPhone 6S Plus bruker den nesten ikke strøm, sett opp mot vanlig pogo. Telefonen er på 70% nå, pogo plus i bruk siden 8:30 med alt annet av mobilbruk på toppen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...