learntofly Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Hva betyr det når man bare ser skyggen på sighting? Er det at det snart vil spawne noe eller at det nylig har spawnet noe der? Det skjer helst med sjeldne pokemon som sikkert ikke spawner så ofte. Det betyr at det er en Pokemon du ikke har i pokedexen din 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Hva betyr det når man bare ser skyggen på sighting? Er det at det snart vil spawne noe eller at det nylig har spawnet noe der? Det skjer helst med sjeldne pokemon som sikkert ikke spawner så ofte. Det betyr at du ikke har den fra før. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Noen som vet hvor de har go plus i Oslo? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Så skyggen av noe som lignet en kenguru, men Kangaskhan skal man jo ikke kunne fange i Europa. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Noen som vet hvor de har go plus i Oslo? Tror Teknikmagasinet på Vinterbro er eneste mulighet om du skal ha den idag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Så skyggen av noe som lignet en kenguru, men Kangaskhan skal man jo ikke kunne fange i Europa. Chansey? Evt. sandshrew? Noen som vet hvor de har go plus i Oslo? Tror Teknikmagasinet på Vinterbro er eneste mulighet om du skal ha den idag. OK, dit kommer jeg meg ikke i dag, hehe. Endret 19. september 2016 av Herr Brun Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Så skyggen av noe som lignet en kenguru, men Kangaskhan skal man jo ikke kunne fange i Europa. Chansey? Evt. sandshrew? Ikke så langt unna, men jeg har allerede Sandshrew. Har også Charmander, Charmeleon og Charizard som blir litt lengere unna. Chansey ligner ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Hvorfor akkurat Den butikken på et obskurt kjøpesenter i et lite tettsted? Og ikke alle Teknikmagasinet butikkene i Norge? Endret 19. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Hvorfor akkurat Den butikken på et obskurt kjøpesenter i et lite tettsted? Og ikke alle Teknikmagasinet butikkene i Norge? Fordi de er utsolgt, antar jeg. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Hvorfor akkurat Den butikken på et obskurt kjøpesenter i et lite tettsted? Og ikke alle Teknikmagasinet butikkene i Norge? Som det allerede har blitt gjettet, de andre butikkene har enten ikke fått eller er utsolgt. Lørdag hadde flere steder i Oslo, men aller er utsolgte nå. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Jeg tipper butikkene får det ganske raskt inn igjen, ellers så pleier de å sende ganske raskt fra nettbutikker også. Sist jeg sjekket så det ihvertfall ut som om de hadde det inne her: http://www.br.no/vaare-kategorier/konsoller-nettbrett-og-tilbehoer/app-leker/pokémon-go-plus?id=912591&vid=051321Der har de fri frakt t.o.m. søndag. Endret 19. september 2016 av Hanne9867 Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Hva betyr det når man bare ser skyggen på sighting? Er det at det snart vil spawne noe eller at det nylig har spawnet noe der? Det skjer helst med sjeldne pokemon som sikkert ikke spawner så ofte. Det betyr at det er en Pokemon du ikke har i pokedexen din Hva betyr det når man bare ser skyggen på sighting? Er det at det snart vil spawne noe eller at det nylig har spawnet noe der? Det skjer helst med sjeldne pokemon som sikkert ikke spawner så ofte. Det betyr at du ikke har den fra før. Tusen takk for svar! Da er det ikke noe rart at jeg synes de er sjeldne, haha. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Hm BR lekebutikker ja..får sjekke ut noen av de er et par i drammen hvertfall. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 De hadde mange inne hos BR på Oslo City. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 De hadde mange inne hos BR på Oslo City. Hadde ja. Nå er den utsolgt der ifølge nettsidene. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Hvor lenge tror dere pogo kommer til å leve? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 De hadde mange inne hos BR på Oslo City.Hadde ja. Nå er den utsolgt der ifølge nettsidene.Shit, jeg var der for under en time siden og da hadde de i hvert fall ti. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Så lenge folk spiller det og de kommer med nye ting. Selv trodde jeg det skulle være dødt for lenge siden men ser bare flere og flere som spiller ute i byene. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Så skyggen av noe som lignet en kenguru, men Kangaskhan skal man jo ikke kunne fange i Europa. Chansey? Evt. sandshrew? Ikke så langt unna, men jeg har allerede Sandshrew. Har også Charmander, Charmeleon og Charizard som blir litt lengere unna. Chansey ligner ikke i det hele tatt. Nidoking/Nidoqueen? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 De hadde mange inne hos BR på Oslo City.Hadde ja. Nå er den utsolgt der ifølge nettsidene.Shit, jeg var der for under en time siden og da hadde de i hvert fall ti. Sjekket og de hadde faktisk 15 igjen selv om nettsidene sa de var utsolgt. De trodde de var de eneste i byen som hadde igjen. Men så vil jo Pluss-greia ikke koble seg til jalla-mobilen min. Og i veiledningen står det kun om hvordan man kobler den fra og ikke noe om hvordan den kobles til... merkelige greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå