Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så skyggen av noe som lignet en kenguru, men Kangaskhan skal man jo ikke kunne fange i Europa.

Chansey? Evt. sandshrew?

 

 

 

Noen som vet hvor de har go plus i Oslo?

Tror Teknikmagasinet på Vinterbro er eneste mulighet om du skal ha den idag.

 

OK, dit kommer jeg meg ikke i dag, hehe.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Jeg tipper butikkene får det ganske raskt inn igjen, ellers så pleier de å sende ganske raskt fra nettbutikker også. Sist jeg sjekket så det ihvertfall ut som om de hadde det inne her: http://www.br.no/vaare-kategorier/konsoller-nettbrett-og-tilbehoer/app-leker/pokémon-go-plus?id=912591&vid=051321Der har de fri frakt t.o.m. søndag.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

 

Hva betyr det når man bare ser skyggen på sighting? Er det at det snart vil spawne noe eller at det nylig har spawnet noe der? Det skjer helst med sjeldne pokemon som sikkert ikke spawner så ofte.

 

Det betyr at det er en Pokemon du ikke har i pokedexen din :)
  

 

Hva betyr det når man bare ser skyggen på sighting? Er det at det snart vil spawne noe eller at det nylig har spawnet noe der? Det skjer helst med sjeldne pokemon som sikkert ikke spawner så ofte.

 

Det betyr at du ikke har den fra før.

Tusen takk for svar! :) Da er det ikke noe rart at jeg synes de er sjeldne, haha.

Lenke til kommentar

 

 

De hadde mange inne hos BR på Oslo City.

Hadde ja. Nå er den utsolgt der ifølge nettsidene.
Shit, jeg var der for under en time siden og da hadde de i hvert fall ti.

Sjekket og de hadde faktisk 15 igjen selv om nettsidene sa de var utsolgt. De trodde de var de eneste i byen som hadde igjen.

 

Men så vil jo Pluss-greia ikke koble seg til jalla-mobilen min. Og i veiledningen står det kun om hvordan man kobler den  fra og ikke noe om hvordan den kobles til... merkelige greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...