Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Jeg har bare tatt 2, men kunne tatt 3 om jeg hadde tatt sjansen, for de har holdt seg ganske lenge inne som regel. En gang hadde jeg en CP 461 Aerodactyl i gym i 16 timer. Min beste er en Hypno på CP 731, så jeg er helt avhengig av å kunne hoppe rett inn eller finne noen med lav CP i egen gym, og da begrenser det seg litt hva man skal sjanse på.

 

Cluet er å finne avsidesliggende gymmer tidlig på morgenen, altså før skoleungene har stått opp, og så ikke ha for lang kjøretur til de neste gymmene.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Beste stedet i Oslo og Bærum jeg har opplevd er Storøyspissen på Fornebu. Så mye bra der, Omastar-nest, mye Pikachu, Eggxecute o.s.v. Fikk min første Snorlax med inscence der og.

Mener du Storøyodden hvor de har bane for strandvolley og en ny kiosk ved stranden? Det er mye Omanyte der.

 

Har ellers klart cache inn for 3 gym. Turte ikke prøve meg på 4. Noen bedre? :w00t:

 

 

Jau, vet ikke hvor jeg har Storøyspissen fra, men ja. Fornebu er ganske bra opplever jeg. Spesielt Storøyodden, men har også funnet en del bra rundt der. En del Squirtle, Bulbasaur, Pikach, Dratini og Kabuto`er rundt hovedkvarteret til Telenor spesielt og.

Lenke til kommentar

Tok en runde i Ekerbergparken idag. Det var lite liv på monsterfronten, radaren var for det meste tom og så bare 2 monster som jeg fanget på hele runden, den mest spennende var en Eevee.

 

Det som var interessant var imidlertid gymmene som det var flere av i området. Alt var gult i området og det var mange level 10 gym med mye over 3000 CP. Så flere trenere på nivå 35 som jeg ikke visste eksisterte. Dette er tydeligvis et område de bruker til å håve inn coins. Her er lavestemann på en gym:

post-18989-0-98754000-1474144883_thumb.png

Lenke til kommentar

Ser mange spillere som sitte på div pokemaps, og så snart en pokemon spawner et sted i byn så burner de avgårde i bil. Snakket med noen og jeg påstår at dette er juks. De mener at så lenge trackeren ikke fungere så er det eneste måten å fange alle pokemons på. 

 

Er jeg den eneste som syntes det fungere helt utmerket slik det er nå? Jeg mangler kun 2 pokemons (muk og Venosaur, som jeg kan buddye opp), alle har jeg funnet uten å åpne et eneste pokemaps. Jeg har spasert rundt i byn der det er gode spawn, eller sittet på lures. Når noe dukker opp på sightings har jeg ikke problmer med å finne den, jeg bare går en vei til de forsvinner fra raderen, for å så gå andre veien tilbake, deretter høyre og så venstre, finner stort sett alltid pokemonen jeg leter etter før den despawner. Om jeg er med med en kompis, tar vi hver vår vei å finner den dobbelt så raskt. 

 

Trodde det å gå rundt var hele greien med spillet. 

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...