Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok, no er eg fullstendig blank på kva eg skal finne på, då eg føler eg prøvd meir eller mindre alt som er uten å resette mobilen til fabrikkinnstilling igjen.

 

Dei siste 3 dagane har då ikkje mobilen villle logge på PG uten wifi. Er mobilen tilkobla wifi går det som smurt, og speler fungerer også på mobilnett (fram til det krasjer, og det gjer det jo relativt ofte) og uten wifi. Har du mista tilkoblinga ute i det fri, så er ulykka ute og du får ikkje logge på igjen. Tilbake på wifi, og vips rett inn igjen.

 

Det som er sett over og gjort:

-mobil av og på.

-force stop program etc

-reset app innstillinger (alle ja).

-sjekka at ingen program ligger med begrensninger i forhold til at det kun fungerer på wifi.

-slått på google sin "mindre sikre apps"

-slått av 4g

-testa flymodus

-laga ny PG konto, samme problem der.

-strømsparing er  ikkje påslått på mobilen.

-sletta googlekontoen på mobilen, og lagt den inn igjen.

-synca alt som måtte krype og gå av googlestuff

-tømt mellomlagra data.

 

 

..eg er blank. Ka som fører til at PG, som har fungert som smurt no i 2 mnd, plutselig blånekter å logge seg på mobilnett, mens wifi går som en drøm? Per no blir PG verdiløst for min del.

 

Dette er en Samsung S5

noverande versjon er android 6.0.1

Lenke til kommentar

ok, no er eg fullstendig blank på kva eg skal finne på, då eg føler eg prøvd meir eller mindre alt som er uten å resette mobilen til fabrikkinnstilling igjen.

 

Dei siste 3 dagane har då ikkje mobilen villle logge på PG uten wifi. Er mobilen tilkobla wifi går det som smurt, og speler fungerer også på mobilnett (fram til det krasjer, og det gjer det jo relativt ofte) og uten wifi. Har du mista tilkoblinga ute i det fri, så er ulykka ute og du får ikkje logge på igjen. Tilbake på wifi, og vips rett inn igjen.

 

Det som er sett over og gjort:

-mobil av og på.

-force stop program etc

-reset app innstillinger (alle ja).

-sjekka at ingen program ligger med begrensninger i forhold til at det kun fungerer på wifi.

-slått på google sin "mindre sikre apps"

-slått av 4g

-testa flymodus

-laga ny PG konto, samme problem der.

-strømsparing er  ikkje påslått på mobilen.

-sletta googlekontoen på mobilen, og lagt den inn igjen.

-synca alt som måtte krype og gå av googlestuff

-tømt mellomlagra data.

 

 

..eg er blank. Ka som fører til at PG, som har fungert som smurt no i 2 mnd, plutselig blånekter å logge seg på mobilnett, mens wifi går som en drøm? Per no blir PG verdiløst for min del.

 

Dette er en Samsung S5

noverande versjon er android 6.0.1

Hm, jeg synes det høres ut som det er noe med mobildatatilkoblingen. Har du problemer med internett forøvrig på mobilnettet også, eller gjelder det kun PG?

Noen ganger har jeg problemer med at jeg ikke får fanget noen eller tatt noe fra pokestop, men da bare slår jeg den av og venter en stund til Niantic-logoen er der når jeg slår den på igjen.

Lenke til kommentar

Eg blei desverre ikkje nr 4 nei. Eg skulle ønske at eg var det dog.

 

Ingen problem med nettet ellers nei. Eg kan surfe heilt fint på mobilnett, så det er kun PG som sliter.

 

Eg kan ikkje skjønne noko anna enn at eg det ligg inne ei innstilling som gjer det umulig å logge på utenom Wifi (uten at dette er blitt slått på med vilje).

 

No har eg også prøvd å tilbakestille nettverksinnstillinger, og soft resete mobilen. Ingen av dei to hjalp heller.

Lenke til kommentar

Make sure that the phone is set to automatically connect to LTE. To do this go to Settings – More Networks – Mobile Networks – Network Mode. Make sure to tap on LTE/WCDMA/GSM (auto connect).

Start the phone in Safe Mode. Make sure that the mobile data switch is on. If the 4G signal is stable in this mode then an app you downloaded could be causing this problem. Find out what app this is and uninstall it.

It’s possible that some form of corrupt data in your phone is causing this issue. To check if this is the case you need to wipe the cache partition of your phone from the recovery mode.

If a glitch in the phone software is causing this problem then I suggest you backup your phone data then do a factory reset.

 

 

http://thedroidguy.com/2016/04/samsung-galaxy-s5-wont-connect-4g-network-issue-internet-related-problems-1058163

Lenke til kommentar

Beste stedet i Oslo og Bærum jeg har opplevd er Storøyspissen på Fornebu. Så mye bra der, Omastar-nest, mye Pikachu, Eggxecute o.s.v. Fikk min første Snorlax med inscence der og.

Mener du Storøyodden hvor de har bane for strandvolley og en ny kiosk ved stranden? Det er mye Omanyte der.

 

Har ellers klart cache inn for 3 gym. Turte ikke prøve meg på 4. Noen bedre? :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...