Bytex Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Kommer de i butikkene kjøper jeg vel en for å teste. Jeg er dingsemann. Bare naturlig skeptisk Endret 12. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Den er ikke kommet enda. Og er det sånn at den ikke teller km man går så er den totalt ubrukelig for min del. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Ser ut som de kom på lansering i USA men ble utsolgt nesten med en gang, og det er nå nye på gang. Får kjøpt noen brukte overprisede dingser på ebay såklart. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Noen som vet når vi kan forvente å få den nye updaten? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Trudde den skulle ha komme for lengst jeg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Bare til iOS tydeligvis. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Jeg bruker iOS og oppdateringen har ikke kommet i App Store ennå. Jeg leste bl.a. her at de gjør det gradvis og at alle skal ha oppdateringen innen slutten av uken. : http://www.vg247.com/2016/09/12/pokemon-go-buddy-feature-and-performance-update-are-live/ Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Jeg har den på Android, men har lastet den ned fra apkmirror Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Jeg har samlet meg opp endel coins, og hva mener dere det lønner seg å kjøpe? Jeg tenker Lucky egg og helst 8 stk, men mangler endel før jeg har råd til det. Ellers har jeg også tenkt på å oppgradere sekken, for de gangene jeg er i byen og samler fra pokestop blir den ofte full. Jeg sletter potions for å gjøre plass til baller, men kunne nok ha slettet mer for jeg har mer enn jeg trenger av revive og high potion også. Det beste er jo å sloss i gymmer for å bli kvitt de, men foreløpig er jeg sjanseløs i fiendtlige gymmer, - jeg bare trener i egne. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Lucky egg eller egg incubators. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) hvis du kjøper sekk upgrades utsetter du jo bare slettinga med 50 items. kanskje en halvtime ekstra. Du får fortsatt masse ræl bare mere av det før du sletter Endret 13. september 2016 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Lucky egg: Hvis du ønsker å levle opp. Enkelt og greit. Egg incubator: Hvis du ønsker å fylle opp pokedex eller mulighet for å få bra pokemon fra egg (og candy). 1 Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Tusen takk for svar alle sammen! Da blir det nok Lucky eggs. Incubators begrenser seg bare til 3 egg, og i mange egg synes jeg bare jeg får det jeg kunne fanget ellers likevel, men det blir mer candy. Gleder meg til Buddy-oppdateringen kommer, - da får man litt mer igjen for å gå enn nå. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Man får bare en lusen candy per gang da, altså gå 5 km med en Dragonite og få 1 Dratini candy. Juhu! Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Buddy er ute nå For noen, ikke alle... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Ikke for meg. iOS. 1 Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Man får bare en lusen candy per gang da, altså gå 5 km med en Dragonite og få 1 Dratini candy. Juhu! Hehe, ja det er ikke rare greiene, men bedre enn ingenting. Med noen holder det å gå bare 1 km også, men det er de mest vanlige. Her er én av mange oversikter: https://pokeassistant.com/buddystats?locale=en Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Man får bare en lusen candy per gang da, altså gå 5 km med en Dragonite og få 1 Dratini candy. Juhu! Hehe, ja det er ikke rare greiene, men bedre enn ingenting. Med noen holder det å gå bare 1 km også, men det er de mest vanlige. Her er én av mange oversikter: https://pokeassistant.com/buddystats?locale=en Jeg synes det virker drøyt gjerrig å gi så fantastisk lite for innsatsen, og det er kun vits for sjeldne pokemons. Greit du gjerne vil ha candy til din Snorlax som du kun har funnet 1 av, men synes heller de kunne gitt en power up for det. Det hadde matchet mer det å "trene" pokemonen din, og du hadde spart stardust i samme slengen... Ender vel med at alle sleper rundt på Magicarp tenker jeg... Endret 13. september 2016 av UriasX Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Man får bare en lusen candy per gang da, altså gå 5 km med en Dragonite og få 1 Dratini candy. Juhu! Hehe, ja det er ikke rare greiene, men bedre enn ingenting. Med noen holder det å gå bare 1 km også, men det er de mest vanlige. Her er én av mange oversikter: https://pokeassistant.com/buddystats?locale=en Jeg synes det virker drøyt gjerrig å gi så fantastisk lite for innsatsen, og det er kun vits for sjeldne pokemons. Greit du gjerne vil ha candy til din Snorlax som du kun har funnet 1 av, men synes heller de kunne gitt en power up for det. Det hadde matchet mer det å "trene" pokemonen din, og du hadde spart stardust i samme slengen... Ender vel med at alle sleper rundt på Magicarp tenker jeg... Kun 400 km da for oppgradering til Gyarados, ha ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå