Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har samlet meg opp endel coins, og hva mener dere det lønner seg å kjøpe? Jeg tenker Lucky egg og helst 8 stk, men mangler endel før jeg har råd til det. Ellers har jeg også tenkt på å oppgradere sekken, for de gangene jeg er i byen og samler fra pokestop blir den ofte full. Jeg sletter potions for å gjøre plass til baller, men kunne nok ha slettet mer for jeg har mer enn jeg trenger av revive og high potion også. Det beste er jo å sloss i gymmer for å bli kvitt de, men foreløpig er jeg sjanseløs i fiendtlige gymmer, - jeg bare trener i egne.

Lenke til kommentar

 

Man får bare en lusen candy per gang da, altså gå 5 km med en Dragonite og få 1 Dratini candy. Juhu!

Hehe, ja det er ikke rare greiene, men bedre enn ingenting. ;) Med noen holder det å gå bare 1 km også, men det er de mest vanlige. Her er én av mange oversikter: https://pokeassistant.com/buddystats?locale=en

 

Jeg synes det virker drøyt gjerrig å gi så fantastisk lite for innsatsen, og det er kun vits for sjeldne pokemons. Greit du gjerne vil ha candy til din Snorlax som du kun har funnet 1 av, men synes heller de kunne gitt en power up for det. Det hadde matchet mer det å "trene" pokemonen din, og du hadde spart stardust i samme slengen...

 

Ender vel med at alle sleper rundt på Magicarp tenker jeg...

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

 

 

Man får bare en lusen candy per gang da, altså gå 5 km med en Dragonite og få 1 Dratini candy. Juhu!

Hehe, ja det er ikke rare greiene, men bedre enn ingenting. ;) Med noen holder det å gå bare 1 km også, men det er de mest vanlige. Her er én av mange oversikter: https://pokeassistant.com/buddystats?locale=en

 

Jeg synes det virker drøyt gjerrig å gi så fantastisk lite for innsatsen, og det er kun vits for sjeldne pokemons. Greit du gjerne vil ha candy til din Snorlax som du kun har funnet 1 av, men synes heller de kunne gitt en power up for det. Det hadde matchet mer det å "trene" pokemonen din, og du hadde spart stardust i samme slengen...

 

Ender vel med at alle sleper rundt på Magicarp tenker jeg...

 

Kun 400 km da for oppgradering til Gyarados, ha ha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...