UriasX Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Sånn da fikk jeg prøvd inces her ute i Nordsjøen, 28 minutter og null pokemons. For at inscense skal virke så må man visstnok bevege seg. Så lenge han er på båt er det vel en viss bevegelse, ikke minst hvis GPS dekning er litt halvveis. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Men ikke på en platform Har testet incense om bord på Strømstad-Sandefjord fergen, samt Color Line til Kiel. Så lenge man har dekning (både gps og mobildata) - så dukker det opp minst en i minuttet. Fanget Scyther, Blastoise, en mengde Charmander, Electrabuzz, Pinsir, Magmar, Magnemite, Ponyta og Dratini sist jeg var med over. Endret 6. september 2016 av magnusalex Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Aldri sett en i villmarka jeg heller..Og aldri fått noe over 700 i eggs. Snakker om sola så skinner'n! Første gang jeg har sett denne i det ville idag, dukka tilfeldigvis opp på jobben 1 Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Sånn da fikk jeg prøvd inces her ute i Nordsjøen, 28 minutter og null pokemons.For at inscense skal virke så må man visstnok bevege seg. Er på båt. Fikk Klekket et 2 Km egg så det er ikke bevegelsen som er problemet. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Men ikke på en platform Har testet incense om bord på Strømstad-Sandefjord fergen, samt Color Line til Kiel. Så lenge man har dekning (både gps og mobildata) - så dukker det opp minst en i minuttet. Fanget Scyther, Blastoise, en mengde Charmander, Electrabuzz, Pinsir, Magmar, Magnemite, Ponyta og Dratini sist jeg var med over. Hvis man ikke er i bevegelse skal det dukke opp en hvert 5. minutt. Jeg var i bevegelse da jeg brukte min incense, men likevel gikk det ca 3,5 minutt mellom hver. Dette var på et sted helt uten pokemon til vanlig. Endret 6. september 2016 av Hanne9867 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Tror det er hvert 6 minutt, ikke 5. Sorry pirking Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 I hel....første 10 km-egget etter nærmere 40-50 2 og 5 km-egg de siste to siste ukene, og det er en Eevee. I det minste fikk jeg en Rhyhorn jeg trengte for Rydon i et 5 km-egg, men still begynner jeg å bli lei disse kjipe eggene. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Tror det er hvert 6 minutt, ikke 5. Sorry pirking https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/4t5x0n/psa_incense_spawns_1_pok%C3%A9mon_every_5_min_while/ Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Argh, her går jeg 5-6 km før jeg oppdager at egget ligger helt bart. Og det er ikke første gang det skjer, Sløving! Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Know the feeling bro. Har skjedd med meg óg. Det kan altså skje selv den beste Lenke til kommentar
technicality Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 http://pokemongolive.com/en/post/headsup/ Sonuva... Dukker andre plattformer og håper jeg Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Wohoo! Omsider kom jeg til level 25. Jaggu får man både Incense, Lure module, Lucky egg, eggeglass, 30x ultra ball og masse razz berries. Digg belønning Har også endelig fått tak i 400 Magikarp candies, så da fikk jeg evolve til Gyarados Og det stemmer at den blir ca x10 i CP. Brukte selvfølgelig den Magikarpen jeg hadde funnet med mest CP (145) og Gyarados'en endte på ca 1500 CP. 2 Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 ...players have collectively walked 4.6 billion kilometers, which is the distance from Earth to Pluto. That’s pretty far out... Shit! Lurer dog på hvor stor prosent av dette som er bot-er. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Har også endelig fått tak i 400 Magikarp candies, så da fikk jeg evolve til Gyarados Og det stemmer at den blir ca x10 i CP. Brukte selvfølgelig den Magikarpen jeg hadde funnet med mest CP (145) og Gyarados'en endte på ca 1500 CP. Hvilke moves fikk du? Ble det twister? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Jeg har sett Gyarados på over 2000 CP men de har vel brukt star dust? Vet ikke hva som er høyest mulig CP på magikarp. Endret 8. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Jeg har sett Gyarados på over 2000 CP men de har vel brukt star dust? Vet ikke hva som er høyest mulig CP på magikarp. Magikarp kan vel få samme level som gyarados, for alle pokemons kan få samme level (høyeste level er bestemt av treners level). Er du på level 30 kan det dukke opp ville magikarp på level 30, som du kan utvilke og få en level 30 Gyarados helt uten stardust. Men i praksis bruker man jo stardust, for det er sjeldent at det dukker opp pokemon på absolutt maks level, og hvis du også bryr deg om IV så er sannsynligheten ekstra liten. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Faktisk kan man levle opp 1,5 over det man har som level, så dersom du finner en en magikarp level 30 (og det er maks for din level) og du evolver den til gyarados, så kan du levle den opp til 31,5. Endret 8. september 2016 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Har også endelig fått tak i 400 Magikarp candies, så da fikk jeg evolve til Gyarados Og det stemmer at den blir ca x10 i CP. Brukte selvfølgelig den Magikarpen jeg hadde funnet med mest CP (145) og Gyarados'en endte på ca 1500 CP. Hvilke moves fikk du? Ble det twister? Hehe ja, det ble Twister med usle 25 i attack Finnes det bedre angrep med denne? Husker ikke hva den jeg banka med Snorlax her om dagen brukte. Jeg har sett Gyarados på over 2000 CP men de har vel brukt star dust? Vet ikke hva som er høyest mulig CP på magikarp. Jeg fighta en på nesten 2200 her om dagen - og treneren var på level 27. Så jeg vet ikke? Vil tro han hadde brukt litt stardust ja.. Må nesten bruke mer snart selv, har sykt mye stardust på lager Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Uff, kondolerer. Twister er det DESIDERT dårligste angrepet til Gyarados Edit: Kjenner følelsen, min Arcanine fikk Bulldoze... Også det desidert dårligste angrepet. Kan egentlig bare kastes i søpla. Endret 8. september 2016 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå