Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men ikke på en platform ;)

Har testet incense om bord på Strømstad-Sandefjord fergen, samt Color Line til Kiel. Så lenge man har dekning (både gps og mobildata) - så dukker det opp minst en i minuttet. Fanget Scyther, Blastoise, en mengde Charmander, Electrabuzz, Pinsir, Magmar, Magnemite, Ponyta og Dratini sist jeg var med over. 

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar

Men ikke på en platform ;)

Har testet incense om bord på Strømstad-Sandefjord fergen, samt Color Line til Kiel. Så lenge man har dekning (både gps og mobildata) - så dukker det opp minst en i minuttet. Fanget Scyther, Blastoise, en mengde Charmander, Electrabuzz, Pinsir, Magmar, Magnemite, Ponyta og Dratini sist jeg var med over.

Hvis man ikke er i bevegelse skal det dukke opp en hvert 5. minutt. Jeg var i bevegelse da jeg brukte min incense, men likevel gikk det ca 3,5 minutt mellom hver. Dette var på et sted helt uten pokemon til vanlig. Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Wohoo! Omsider kom jeg til level 25. Jaggu får man både Incense, Lure module, Lucky egg, eggeglass, 30x ultra ball og masse razz berries. Digg belønning :)

Har også endelig fått tak i 400 Magikarp candies, så da fikk jeg evolve til Gyarados :D Og det stemmer at den blir ca x10 i CP. Brukte selvfølgelig den Magikarpen jeg hadde funnet med mest CP (145) og Gyarados'en endte på ca 1500 CP.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har sett Gyarados på over 2000 CP men de har vel brukt star dust? Vet ikke hva som er høyest mulig CP på magikarp.

Magikarp kan vel få samme level som gyarados, for alle pokemons kan få samme level (høyeste level er bestemt av treners level). Er du på level 30 kan det dukke opp ville magikarp på level 30, som du kan utvilke og få en level 30 Gyarados helt uten stardust. 

Men i praksis bruker man jo stardust, for det er sjeldent at det dukker opp pokemon på absolutt maks level, og hvis du også bryr deg om IV så er sannsynligheten ekstra liten. 

Lenke til kommentar

Har også endelig fått tak i 400 Magikarp candies, så da fikk jeg evolve til Gyarados :D Og det stemmer at den blir ca x10 i CP. Brukte selvfølgelig den Magikarpen jeg hadde funnet med mest CP (145) og Gyarados'en endte på ca 1500 CP.

Hvilke moves fikk du? Ble det twister? :p

Hehe ja, det ble Twister med usle 25 i attack :p Finnes det bedre angrep med denne? Husker ikke hva den jeg banka med Snorlax her om dagen brukte.

Jeg har sett Gyarados på over 2000 CP men de har vel brukt star dust? Vet ikke hva som er høyest mulig CP på magikarp.

Jeg fighta en på nesten 2200 her om dagen - og treneren var på level 27. Så jeg vet ikke? Vil tro han hadde brukt litt stardust ja..

Må nesten bruke mer snart selv, har sykt mye stardust på lager :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...