Hanne9867 Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 (endret) Gleder meg til oppdatering med Buddy pokemon! Kjekt å få candy og ikke bare klekke egg når man er ute og går. Noen er det vanskelig å finne nok av til å utvikle, og da passer jo dette bra. Igår kveld fikk jeg satt pokemon inn i to gymmer og rakk akkurat å hente ut 20 coins og 1000 stardust før de forsvant ut igjen. Mange spiller nok fortsatt, så utenfor arbeids- og skoletid er det vanskelig å holde seg inne i gymmer. Endret 4. september 2016 av Hanne9867 Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Det jeg skulle ønske var at flere satte inn svakere pokemon i gymmer sånn at det ble lettere å få opp prestisjen. Det er jo nok at gymlederen + kanskje en til er supersterk siden alle må tas ned for at den skal bli overtatt av et annet lag. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 ENDELIG fant jeg Diglett Husker det var et av mine favoritt Pokémon kort da jeg var barn. Den har jeg lett etter lenge. Må bare fange 12 til nå, så kan jeg evolve den Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Etter å ha blitt fortalt at man kunne få sjeldne pokempons, noen har til og med påstått pokemons fra andre kontinenter, om man brukte incense i områder uten noe på radaren så har jeg prøvd det idag. Har fler ganger gått gjennom området hvor jeg har ca. en halvtime med helt tom radar. Her er resultatet: 1x Weeble 1x Ratata 3x Pollwag 1x Pidgey Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 De mener områder hvor det ikke er NOEN pokemons i mils omkrets, type midt utpå havet eller på fjellet. Har selv prøvd på hytta uten å være i nærheten av noen pokemon. Fikk samme som deg, omtrent, bare dritt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Hmm det må prøves Du ble inspirert av min fantastiske fangst? Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Var ute å fanget pokemon i byen i dag i 10 timer nonstop. Gikk fra 277 pokemons til 805. Fanget ikke noe spesielt utenom et par starter pokemons. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 #PidgeyLivesMatter Fang Pidey's. Regn ut til at du kan evolve rundt 60 Pokemon, så kan du sitte deg ned å mass-evolve med Lucky Egg en kveld for å ranke opp i level. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 (endret) problemet er at det er flere drowzees og spearow enn pidgeys. og drwzee er 50 coins for evolve. Finner ikke i nærheten av nok pidgey til å mass evolve en halvtime. Må gi bort en haug for å ha nok coins også. Evighetsprosjekt. Endret 4. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Jeg fant mye mer Pidgey enn Drowzee's på min tur fra Sagene ned til sentrum i Oslo på fredag. Har rundt 20 pidgeys klare til å evolve sammen med en gjeng av andre ting. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Hmm det må prøves Du ble inspirert av min fantastiske fangst? Haha.. Nei, for du var tydeligvis ikke langt nok ut på jordet! Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Hmm det må prøves Du ble inspirert av min fantastiske fangst? Haha.. Nei, for du var tydeligvis ikke langt nok ut på jordet! Jeg testet dette i helgen, brukte en incense et sted der jeg var milevis fra nærmeste pokestop og vandret litt rundt. Fikk en Pikachu som mest eksotiske sak, i tillegg til det jeg ser til vanlig på andre kant av landet. Ble skuffet, hadde forventet å vasse i eksotiske saker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Nope, incense tiltrekker bare flere av de vanlige. Av og til ikke det engang. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Ja, men det er gjort undersøkelser som viser at dersom du er HELT avsides (type midt ute på Atlanterhavet) og bruker incense så vil du potensielt få en del bra. Dette er veldokumentert. Hvis man bruker det bare i nærheten av steder der pokemon KAN spawne, så får du mest sannsynlig bare dritt (som alltid). En av mange: https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/4zg0o2/my_and_my_girlfriend_double_incense_on_a_whale/ Endret 5. september 2016 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Det med å være langt unna alt er nok ikke løsningen. Jeg og samboeren var en tur langt ut i Finnmark i sommer der nesten ingen bor. Selv med incense fant hun ikke en eneste pokemon på 8 dager. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Her jeg bor er det ingen pokemon i nærheten, men jeg fant bare de vanlige. Jeg gikk hele tiden og fant 8 stk. Om jeg hadde sittet stille hadde jeg vel fått 6 stk, så ikke store forskjellen. Fordelen med å gå er at man klekker egg. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Noen som blir med på kajakk tur ut på Atlanterhavet da? Husk battery pack Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Trenger minst en 20000 mAH pack for den turen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå