Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden

Anbefalte innlegg

Gleder meg til oppdatering med Buddy pokemon! :D Kjekt å få candy og ikke bare klekke egg når man er ute og går. Noen er det vanskelig å finne nok av til å utvikle, og da passer jo dette bra.

Igår kveld fikk jeg satt pokemon inn i to gymmer og rakk akkurat å hente ut 20 coins og 1000 stardust før de forsvant ut igjen. Mange spiller nok fortsatt, så utenfor arbeids- og skoletid er det vanskelig å holde seg inne i gymmer.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha blitt fortalt at man kunne få sjeldne pokempons, noen har til og med påstått pokemons fra andre kontinenter, om man brukte incense i områder uten noe på radaren så har jeg prøvd det idag. Har fler ganger gått gjennom området hvor jeg har ca. en halvtime med helt tom radar. Her er resultatet:

1x Weeble

1x Ratata

3x Pollwag

1x Pidgey

Lenke til kommentar

problemet er at det er flere drowzees og spearow enn pidgeys. og drwzee er 50 coins for evolve. Finner ikke i nærheten av nok pidgey til å mass evolve en halvtime. Må gi bort en haug for å ha nok coins også. Evighetsprosjekt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hmm det må prøves :)

Du ble inspirert av min fantastiske fangst? :lol:

Haha.. Nei, for du var tydeligvis ikke langt nok ut på jordet! :p

Jeg testet dette i helgen, brukte en incense et sted der jeg var milevis fra nærmeste pokestop og vandret litt rundt. Fikk en Pikachu som mest eksotiske sak, i tillegg til det jeg ser til vanlig på andre kant av landet.

Ble skuffet, hadde forventet å vasse i eksotiske saker  :hm:  :tease:

Lenke til kommentar

Ja, men det er gjort undersøkelser som viser at dersom du er HELT avsides (type midt ute på Atlanterhavet) og bruker incense så vil du potensielt få en del bra. Dette er veldokumentert. Hvis man bruker det bare i nærheten av steder der pokemon KAN spawne, så får du mest sannsynlig bare dritt (som alltid).

En av mange: https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/4zg0o2/my_and_my_girlfriend_double_incense_on_a_whale/

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...