Bytex Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 They're coming!!!! Aaaaaaaaaa Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Jo fikk noen squirtles..men det er faen meg flere drowzees enn pidgey nå i Oslo. 5:1 minst Hvor er charmanderene nå da? Kubaparken, som nå er stengt, så dat sucks. Men åpner vel snart. Er noe opplegg der atm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Nothing escapes the mighty karp 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Hvorfor har du 666 i brukernavnet ditt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Det er da fullstendig irrelevant for pokemon tråden Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Ja, hadde nok vært krise om du ga en begrunnelse Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 For å irritere eplekjekke gladkristne som deg. Men seriøst hold dette vekk fra denne tråden. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Kubaparken, som nå er stengt, så dat sucks. Men åpner vel snart. Er noe opplegg der atm Gikk rundt det avstengte området og fikk tak i flere Charmander. Så der også enda en gang på radaren omrisset av søsteren til "My Little Pony". Så også omrisset til Blastoise ved Olav Ryes plass. Lurer på hvorfor disse som jeg ser på radaren aldri dukker opp. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Har nå utviklet 1 Flareon, 3 Jolteon og 0 Vaporeon. Hva er det jeg gjør galt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 (endret) Du må være nær dem før de dukker opp. Så prøv å gå en retning og se om de flytter seg mot venstre eller høyre i lista. Mot venstre betyr at de er nærmere. Ang. Eevee kan man styre hvilken den evolver til ved å rename den til Pyro (flareon), sparky (jolteon) og Rainer (vaporeon) før evolve Endret 27. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 (endret) Du må være nær dem før de dukker opp. Så prøv å gå en retning og se om de flytter seg mot venstre eller høyre i lista. Mot venstre betyr at de er nærmere. Ang. Eevee kan man styre hvilken den evolver til ved å rename den til Pyro (flareon), sparky (jolteon) og Rainer (vaporeon) før evolve Skjønner at man kommer nærmest de til venstre, men jeg får dem helt vil venstre og det dukker kun på Drowzers og slikt og plutselig er omrisset borte. Trodde navetrikset kun virket først gang man evolvet Eevee. Endret 27. august 2016 av robertaas Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Stakk ut kun for å fange en blastoise. Kjørte i 5-6 minutter, parkerte scooter'n og løp alt jeg kunne opp en laaaaaaaang oppoverbakke. Fant den rett før den forsvant, kastet én pokeball, så stakk den av. FML Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Man setter ut en Magikarp, og tar ut Magikarpen med en med lavere cp og "quitter" med en gang man har slått den ut. Wallaballa gymlevel pluss 500, minst. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Man setter ut en Magikarp, og tar ut Magikarpen med en med lavere cp og "quitter" med en gang man har slått den ut. Wallaballa gymlevel pluss 500, minst. Dette må du forklare nærmere, - beklager om jeg må ha det inn med teskje altså. Jeg vet det kan lønne seg å sette inn en med dårlig CP og så slå den for å få opp gymlevelet. Blir den slått ut av gymmen når det er ens egen, - vet at det ikke skjer med andre sine fra egen gym. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Du må være nær dem før de dukker opp. Så prøv å gå en retning og se om de flytter seg mot venstre eller høyre i lista. Mot venstre betyr at de er nærmere. Ang. Eevee kan man styre hvilken den evolver til ved å rename den til Pyro (flareon), sparky (jolteon) og Rainer (vaporeon) før evolve Skjønner at man kommer nærmest de til venstre, men jeg får dem helt vil venstre og det dukker kun på Drowzers og slikt og plutselig er omrisset borte. Trodde navetrikset kun virket først gang man evolvet Eevee. Navntrikset fungerer ihvertfall 1gang pr eeveelution. 1 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Man setter ut en Magikarp, og tar ut Magikarpen med en med lavere cp og "quitter" med en gang man har slått den ut. Wallaballa gymlevel pluss 500, minst. Dette må du forklare nærmere, - beklager om jeg må ha det inn med teskje altså. Jeg vet det kan lønne seg å sette inn en med dårlig CP og så slå den for å få opp gymlevelet. Blir den slått ut av gymmen når det er ens egen, - vet at det ikke skjer med andre sine fra egen gym. Nei. Magikarpen blir i gymmen. Det er også Magikarp som funker best til denne teknikken. Men du kan jo bare sette inn én Pokémon per gym, maks 10 gymmer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Hatcha en Squirtle med 15/15/15 IVer i går. Etter Wartortle-utvikling hadde jeg igjen 96 candy, og da jeg kom hjem fra butikken nå satt det en Squirtle i bakgata. Av 2 mulige fast moves og 3 charge moves endte Blastoise opp med beste på begge, Water Gun/Hydro Pump. Gårsdagens tur endte også i utviklinger så jeg fikk erstatta Vileplume, Nidoqueen, og Wigglytuff med utgaver med perfekt moveset. Kan vel strengt talt si meg fornøyd for en stund nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 (endret) Who cares, gymmer endrer farge annahvert minutt i byen uansett. Er så mye kids som springer rundt så. Jeg slang bare en random en inn der og 30 sek senere var gymmen gul. Rekker såvidt å grabbe 10 coins. Endret 28. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå