Aiven Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Er vapeoron soleklart den beste evolution til eevee? Best å prøve å få en bra vapeoron først? Syns det er litt kjedelig å bare se slike rondt om.. OT: ser pokemon go blir litt rart sammensatt. Pokemongo -> poke mongo. Flareon er litt bedre i angrep, vaporeon er betydelig bedre til å forsvare gymmer. Merk at angrepene også har mye å si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Vaporeon med Hydro Pump er nice, men det er Flareon med Fire Blast også. Bruker dog sjelden noe av dem da jeg stort sett bruker type advantage - så Victreebel er den som får kjørt seg mest mot hæren av Vaporeon overalt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) Snorlax har like bra sovehjerte som meg Endret 25. august 2016 av Bytex 5 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Fikk tak i Mr Mime ved Vulcan og i Kuba-parken fikk jeg flere ganger på radaren opp omrisset av noe som kunne vært "My Little Pony". Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Det skal være nok å holde på skjermen 1-2 sekunder, men for sikkerhets skyld hold inne til det blir svart kant oppe og nede på skjermen. Tar det mer enn 3 sekunder bør du slippe og prøve på nytt. Har prøvd flere ganger, ingen svart kant og ingenting skjer... bortsett fra at jeg får bank da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) Fikk tak i Mr Mime ved Vulcan og i Kuba-parken fikk jeg flere ganger på radaren opp omrisset av noe som kunne vært "My Little Pony". Det omrisset er Vulpix. Jeg fikk en på samme stedet igår. Jeg måtte ned mot vulkan rett ovenfor treningssenteret før den poppa frem. Endret 25. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Det skal være nok å holde på skjermen 1-2 sekunder, men for sikkerhets skyld hold inne til det blir svart kant oppe og nede på skjermen. Tar det mer enn 3 sekunder bør du slippe og prøve på nytt. Har prøvd flere ganger, ingen svart kant og ingenting skjer... bortsett fra at jeg får bank da. Du må ha ladet opp "special attack", da. Det er det blå kammeret under HPen din. Når den er fylt opp (kan enten være 1-4 delkammere) så kan du bruke attacket. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Det skal være nok å holde på skjermen 1-2 sekunder, men for sikkerhets skyld hold inne til det blir svart kant oppe og nede på skjermen. Tar det mer enn 3 sekunder bør du slippe og prøve på nytt. Har prøvd flere ganger, ingen svart kant og ingenting skjer... bortsett fra at jeg får bank da. Du må ha ladet opp "special attack", da. Det er det blå kammeret under HPen din. Når den er fylt opp (kan enten være 1-4 delkammere) så kan du bruke attacket. Skal jeg gjøre noe annet enn å bare trykke og holde? Det skjer jo ingenting når jeg gjør det. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Fikk tak i Mr Mime ved Vulcan og i Kuba-parken fikk jeg flere ganger på radaren opp omrisset av noe som kunne vært "My Little Pony". Det omrisset er Vulpix. Jeg fikk en på samme stedet igår. Jeg måtte ned mot vulkan rett ovenfor treningssenteret før den poppa frem. Ponyta var den første som dukka opp i hodet mitt (men så kjenner jeg ikke til Vulpix). Det skal være nok å holde på skjermen 1-2 sekunder, men for sikkerhets skyld hold inne til det blir svart kant oppe og nede på skjermen. Tar det mer enn 3 sekunder bør du slippe og prøve på nytt. Har prøvd flere ganger, ingen svart kant og ingenting skjer... bortsett fra at jeg får bank da. Du må ha ladet opp "special attack", da. Det er det blå kammeret under HPen din. Når den er fylt opp (kan enten være 1-4 delkammere) så kan du bruke attacket. Skal jeg gjøre noe annet enn å bare trykke og holde? Det skjer jo ingenting når jeg gjør det. Når du holder inne (samme sted som om du slår motstanderen) vil en ny blå bar fylle seg opp fra høyre mot venstre. Når denne er full vil han bruke ultimate'n. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) Vulpix ser ut som en My Little Pony med masse "flammehaler" som er krøllete. Jeg forstår ikke hva du ikke klarer..når du tapper på skjermen for å utføre vanlige attacks, lader du opp blå firkanter under helselinja di. Disse "aktiverer" du med å holde fingern iro på pokemon din et par sekunder, da ser du en liten progress bar under de blå firkantene som blir borte når den er ferdig. Så blir bakgrunnen mørk og det står "performing: xxxxx attack" og en animasjon kjøres. Det kan være litt delay pga lag men de skal komme ut. Du starter selvsagt kampen med å tappe masse på skjermen så du får ladet opp de blå firkantene. Hvor mange firkanter som er fylt med blått dikterer hvor mange ganger du kan gjøre special attack før de må lades igjen. Jeg pleier å lade en, gjøre special, lade pånytt, gjøre special etc. Noe pokeymans har bare en lang bar som må lades lenge også utløse et kraftig angrep. Endret 26. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Svar Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Snorlax har like bra sovehjerte som meg CqvAHieWAAAI1s7.jpg 1996: Zzzzzz 1998: New year, new sleeping position, zzzz 1999: woooow! getting up is heavy, maybe next year 2000: I was trying to, but I ate to much at the Y2K party 2002: HELP ME UP!! 2004: zzzzzz (no one helped for 2years so went back to sleep) 2006: Im sitting up, progress! 2008: Naaaa...... 2009: Time to stretch! 1-2 2010: Here I go everyone!! 2016: Feel my wrath!! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Jeg forstår ikke hva du ikke klarer..når du tapper på skjermen for å utføre vanlige attacks, lader du opp blå firkanter under helselinja di. Disse "aktiverer" du med å holde fingern iro på pokemon din et par sekunder, da ser du en liten progress bar under de blå firkantene som blir borte når den er ferdig. Så blir bakgrunnen mørk og det står "performing: xxxxx attack" og en animasjon kjøres. Det kan være litt delay pga lag men de skal komme ut. Dette skjer som sagt ikke på min mobil. Det er mulig at lag er problemet. Har en veldig treg, laggete og ustabil mobil, Samsung 7S Edge. Skjermlås skrur seg ofte på når jeg har battle. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Fanget tidenes Pokémon ista; en Pidgeotto med 14 CP 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) Idag så jeg den første pokemon -"stampeed" jeg har sett live. 20-30 febrilske personer like ved Coloseum kino. "Blastoise! Blastoise!" ropte flere, men jeg fikk kun opp omrisset på radaren. Og så en tur i Drowzee-parken hvor jeg klarte få til 63 evolves før egget sa stopp. Endret 26. august 2016 av robertaas Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Jeg gjorde ei lita tabbe i ettermiddag. Jeg krabbet inn i en gym med min 500 CP Aerodactyl (klekket fra 10 km egg), og var fornøyd med det og tok mine 10 coins. Deretter fant jeg en gym til som jeg faktisk også kom inn i, men da ble det jo ikke flere coins på meg. Jaja, sånn går det når man ikke tar noen sjanser..... Jeg kunne jo tapt alt, men i dette tilfellet hadde jeg fått 20 coins om jeg hadde ventet. Nå er begge ute, men nye sjanser seinere. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Jeg har sagt det før, men sier det igjen; dere som bor i byer spiller på easy.. Pokestops så langt øye kan se, og Pokémons jeg knapt har hørt om. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Idag så jeg den første pokemon -"stampeed" jeg har sett live. 20-30 febrilske personer like ved Coloseum kino. "Blastoise! Blastoise!" ropte flere, men jeg fikk kun opp omrisset på radaren. Kjedelig å være så nær en Blastoise uten å fange den, men ikke den verste Pokemon`en å evolve til. Er jo Squirtle-nester i Oslo uansett. Hvis dere er medlem av Pokemon Go - Oslo & Omeng-gruppen så kan dere se hvordan en kid reagerte når han ikke fikk fanga Blastoise for noen uker sida. Så latterlig. ^^ https://www.facebook.com/groups/152047468549723/permalink/179377269150076/?__mref=message_bubble Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Jeg har sagt det før, men sier det igjen; dere som bor i byer spiller på easy.. Pokestops så langt øye kan se, og Pokémons jeg knapt har hørt om. Helt sant. 1 Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Jeg har sagt det før, men sier det igjen; dere som bor i byer spiller på easy.. Pokestops så langt øye kan se, og Pokémons jeg knapt har hørt om. Helt sant. Ja, man er nødt til å ta seg en bytur iblant. Jeg bor et par mil unna en liten by, og der er det massevis av pokestops og gymmer. Ellers er det gjerne en god del på museumsområder. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 (endret) Akkurat som jeg forutså. Botter du nå er det game over. Da er det bare pokemonmap.no igjen. Ser ut som det er haugevis av Charmanders i Frognerparken, men når jeg var der sist fant jeg bare 5 på over en time. Og det var da voldsomt med Pikachu spawns på nesodden..har noen vært der? ----------------------------------------- PokeNav er død Alle roboten(e)s kontoer er nå blitt bannet av Niantic, og spawnpoints er endret. Istedet for å bruke masse tid på å prøve å finne en vei rundt deres systemer så har vi bestemt oss for å la PokeNav dø mens leken er god. Det var gøy så lenge det varte! Takk for mange artige epost, beklager at vi aldri fikk tid til å sette opp PokeNav i akkurat din by/tettsted/hyttegrend. Ta kontakt på epost dersom det skulle være noen spørsmål, eller ta en titt på vår hjemmeside. (Om du lurer på hva PokeNav var, se her.) Endret 27. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå