L/\R~ Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Er det noen som vet hvor ofte det bytter om fra Charmander til Squrtle-day i Frognerparken? Har vært der å farmet Charmander, og kunne tenke meg å gjøre det samme med Squrtle :-) Det er lenge til. De byttet fra Squirtle til Charmander for ca. to uker siden, så det vil iallefall være slik i to uker framover. De pleier å gjøre justeringer ca. hver 14. dag, men ikke alle spawns blir påvirket. Synd det ikke er noe Bulbasaur-spawn i Oslo, de spawner ganske tilfeldig ser jeg. Finnes det en side hvor folk poster hva som f.eks spawner i Frognerparken? Her Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) Maury bruker pokemonmap.no ellernoe, som bruker en gjeng med bots som går rundt i oslo hele døgnet og rapporterer alle den finner. Men jeg tror sånne botkontoer blir bannet fortløpende nå, så den er ikke så nøyaktig. Det fins facebook sider for byene der folk snakker om hvor og hva som spawner. Også er det visst noen twitter kontoer som tweeter hvis det er oppdaget en rare i nærområdet og hvor lenge den blir der. Ser ikke for meg at disse 8-9 åringene som springer rundt rapporterer noe som helst på facebook ellernoe, men det er vel voksne som driver med det. Endret 25. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Kan man forutse movesets post evolutions ved å sjekke movesets og eventuelt stats pre evolution? Enklere forklart; jeg har en Eevee med et gitt moveset. Kan jeg da sjekke hvilket moveset den får som Vaporeon/Jolteon/Flareon? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Hvis det er mulig, så har dessverre ingen funnet ut hvordan enda. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Foreløpig finnes det ingen måte å forutse moveset på. Bare å lukke øynene og håpe på det beste, dessverre. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Etter siste oppdatering er det ihvertfall blitt lettere å sortere pokemons på farten Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Hvordan får man egentlig til spesielle movs når man kjemper? Har skjønt at man kan dra til siden for å unngå et angrep, men hvordan får man til waterpump og slikt når man ønsker det? Har lest at man bare skal trykke litt lengere, men føler at jeg ikke får kontroll på dette i det hele tatt. Spesielle movs kommer jo, men jeg føler med at det er helt tilfeldig når. Tok forresten med den samme dragen figurene til 3 fjortiser på rad på en gym igår. De kom bort og så på skjermen min og sa at jeg var "sykt flink", men jeg følte det absolutt ikke slik. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Hvordan får man egentlig til spesielle movs når man kjemper? Har skjønt at man kan dra til siden for å unngå et angrep, men hvordan får man til waterpump og slikt når man ønsker det? Har lest at man bare skal trykke litt lengere, men føler at jeg ikke får kontroll på dette i det hele tatt. Spesielle movs kommer jo, men jeg føler med at det er helt tilfeldig når. Tok forresten med den samme dragen figurene til 3 fjortiser på rad på en gym igår. De kom bort og så på skjermen min og sa at jeg var "sykt flink", men jeg følte det absolutt ikke slik. Charge anngrepene må først lades opp. det er de blå barene under helsen som viser det. Noen anngrep har mange små bokser, kan da brukes flere ganger, mens de sterkere har 2 eller 1stor boks bare. Man bruker de ved å holde nede fingeren på skjermen når de er ladet opp Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Jeg så en Tentacruel i dag, men den forsvant. Er den sjelden? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Jeg så en Tentacruel i dag, men den forsvant. Er den sjelden? Det spørs helt hva du legger i sjelden. Den er sjeldnere enn Pidgey, men den spawner titt og ofte rundt omkring. Tentacool (som er under-evolven) er veldig lett å få tak i (og dermed evolve til Tentacruel), men det spørs helt hvor du befinner deg i landet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) Charge anngrepene må først lades opp. det er de blå barene under helsen som viser det. Noen anngrep har mange små bokser, kan da brukes flere ganger, mens de sterkere har 2 eller 1stor boks bare. Man bruker de ved å holde nede fingeren på skjermen når de er ladet opp Ja, jeg trodde det skulle fungere slik, men når jeg trykker og holder inne kan jeg ikke se at det skjer noe. Figuren står bare i ro og blir skadd uten at den blå bare baren endrer seg. Jeg må til slutt bare begynne å trykke febrilsk igjen før figuren blir drept. Har prøvd å holde fingeren inne forskjellige steder og dra fingeren oppover eller nedover samtidig som jeg trykker, men ingenting skjer. Endret 25. august 2016 av robertaas Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Jeg så en Tentacruel i dag, men den forsvant. Er den sjelden? Har sett 4 Tantacruel og 40 Tentacool, Overser begge nå. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Charge anngrepene må først lades opp. det er de blå barene under helsen som viser det. Noen anngrep har mange små bokser, kan da brukes flere ganger, mens de sterkere har 2 eller 1stor boks bare. Man bruker de ved å holde nede fingeren på skjermen når de er ladet opp Ja, jeg trodde det skulle fungere slik, men når jeg trykker og holder inne kan jeg ikke se at det skjer noe. Figuren står bare i ro og blir skadd uten at den blå bare baren endrer seg. Jeg må til slutt bare begynne å trykke febrilsk igjen før figuren blir drept. Har prøvd å holde fingeren inne forskjellige steder og dra fingeren oppover eller nedover samtidig som jeg trykker, men ingenting skjer. Det kommer en ny liten blå strek under de store blå (helsen) som "lader" opp angrepet. Du må ikke slippe før den er ferdig. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) Jeg pleier å holde fingeren iro til skjermen blir mørk. Da trigger hvertfall special attacken. Men det kan påvirkes av serverlag også. Og du må selvsagt vente til den lille streken er full. Ikke de blå firkantene, det er hvor mange sp.atk du kan utføre akkurat nå. De lader du opp med vanlige attacks. Noen har mange små, noen har bare en kjempestor. Jeg skulle så inderlig ønske de dreit i å gjøre fightinga realtime og beholdt det vanlige turbaserte systemet fra konsollspillene. Det er jo helt meningsløst å tappe villt og holde fingern iro litt, dodging er bortkasta tid da det nesten aldri virker pga lag. Endret 25. august 2016 av Bytex 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Det kommer en ny liten blå strek under de store blå (helsen) som "lader" opp angrepet. Du må ikke slippe før den er ferdig. Det er mulig at tidsoppfatningen er endret under kampen, men jeg er sikker på at jeg har holdt inne i minst 20 sekunder uten at noe skjer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) Det er aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt for lenge. Tar bare et par sekunder. Holder du fingern iro i 20 sekunder taper du selvsagt da står du jo bare og tar imot bank. Endret 25. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Det skal være nok å holde på skjermen 1-2 sekunder, men for sikkerhets skyld hold inne til det blir svart kant oppe og nede på skjermen. Tar det mer enn 3 sekunder bør du slippe og prøve på nytt. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 IV kalkisen her har også blitt oppdatert: https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=en Nå kan man huke av vist lederen sier at en stat er den beste, aka 15.Så, vist man eks er blå, vist Blanche sier om stats "Its stats exceed my calculations. It's incredible!", huker man av, for det betyr at den staten som blir nevnt først (vist noen) =15 Her kan dere se hva alle tingene betyr:http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-appraisal Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Er vapeoron soleklart den beste evolution til eevee? Best å prøve å få en bra vapeoron først? Syns det er litt kjedelig å bare se slike rondt om.. OT: ser pokemon go blir litt rart sammensatt. Pokemongo -> poke mongo. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Tidligere var vaporeon alt. Nå er Flareon med rett move set jævlig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå