robertaas Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Lastet ned oppdatering, har testet på 7 forskjellige, med vidt forskjellig IV. Trainer sier det samme om alle Med 11 CP og 1653 CP fikk de akkurat samme vurdering. "Home I was able to help." Nei, dette var bare bortkastet. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Jeg ser ikke helt hvordan du konkluderer slik. En level 2 Caterpie vil ha ekstremt lav CP uansett. En level 30 Snorlax vil høy CP uansett. Begge kan ha lave eller høye IVs. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Forresten noen som vet hvor i Oslo/Akershus man kan fine Sandshrew, Pikachu, Dodou og Bulbasaur? Enkelt, du kan få alle disse på en og samme gåtur. Start med å dra til Kuba-parken. Da kan bare gå igjennom Vulkan/Kuba-parken opp til Illadalen Park. Da kan du også gå ved Akerselva opp til Åmodt Bru og til Sannebrua hvor det er Pikachu-nest. Så når du er ferdig med Illadalen kan du forsette noen kvartaler opp mot Sagene til noe som heter Vøienvolden Gård. Her er det lett å få Bulbasaur. Hvis man skulle trenge Charmander er det også veldig greit å dra til Kuba-parken nå. Det er også sjanse for å få Dratini, men ikke så stor som på Tjuvholmen. Om du skal ha Dodou så kan du ta en omvei over til Vulkan å gå over til første sida av Akersbakken rett over Gamle Aker Kirke. Alt jeg nevner nå er på et området med 2 eller flere spawn-points med over 20% spawnrate (minus Dratini), så du har relativ gode sjanser for å flere i timen. Drar og tester denne løypa idag. Hvis jeg finner alle plassene da. Google maps i guess. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Ah tusen takk for godt svar Maury, glemte helt å svare. Det var akkurat et sånt svar jeg håpet på Bytex, du får være prøvekanin for meg - forventer rapport etterpå Er det bedre at andre som har sjekket ut et sånt kart forteller deg det da? Ja. For jeg har ikke lyst til å se hele oversikten, er bare de 4 jeg lurer på You got a problem with that, mate? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Forresten noen som vet hvor i Oslo/Akershus man kan fine Sandshrew, Pikachu, Dodou og Bulbasaur? Enkelt, du kan få alle disse på en og samme gåtur. Start med å dra til Kuba-parken. Da kan bare gå igjennom Vulkan/Kuba-parken opp til Illadalen Park. Da kan du også gå ved Akerselva opp til Åmodt Bru og til Sannebrua hvor det er Pikachu-nest. Så når du er ferdig med Illadalen kan du forsette noen kvartaler opp mot Sagene til noe som heter Vøienvolden Gård. Her er det lett å få Bulbasaur. Hvis man skulle trenge Charmander er det også veldig greit å dra til Kuba-parken nå. Det er også sjanse for å få Dratini, men ikke så stor som på Tjuvholmen. Om du skal ha Dodou så kan du ta en omvei over til Vulkan å gå over til første sida av Akersbakken rett over Gamle Aker Kirke. Alt jeg nevner nå er på et området med 2 eller flere spawn-points med over 20% spawnrate (minus Dratini), så du har relativ gode sjanser for å flere i timen. Drar og tester denne løypa idag. Hvis jeg finner alle plassene da. Google maps i guess. Si ifra hvis det fungerer. Eneste jeg har vært på personlig var Vøienvolden Gård av de, men det har nesten alltid vært et Bulbasaur-spawn mener jeg. EDIT: Mekka opp et kart fort i paint hvor du kan se alle stedene. Alt er relativt nærmere hverandre, og man trenger ikke å farte rundt hele byen hvis alle stedene fungerer (utenom Dratini, som sjansene ikke er så store for). Endret 24. august 2016 av Maury 3 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Det nye appraisal-systemet er helt magisk! Bruker det sammen med http://pokeassistant.com/main/ivcalculator og finner IVen utrolig raskt og enkelt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Var lite pikachu her..1 stk ved Åmodt brua det var alt jeg fant på vei opp og nedover fra ilaparken. Et par Sandshrew og endel magikarp også. Og to små charmander. Fin tur da fikk lyst å bo på sagene. Når bør jeg evolve en charmander btw? Stikker nedom aker brygge og ser etter karps Endret 24. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Fra Skype akkurat nå Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Synes det der er veldig upassende. Har null problem at folk spiller dette spillet, uavhengig av alder. Men å spille det i arbeidstiden er ikke greit. Og hvert fall ikke når du er toppolitiker og er i viktige møter! Håper dette gir litt konsekvenser for Grande. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Bytex: Mange pokéstops langs veien? Nettels: Jeg spiller i arbeidstida hvis det er svært lite å gjøre. Ikke så ofte det skjer da men Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Bytex: Mange pokéstops langs veien? Nettels: Jeg spiller i arbeidstida hvis det er svært lite å gjøre. Ikke så ofte det skjer da men Hvis det ikke er noe å gjøre er det akseptabelt, til en viss grad. Her viser Grande at hun rett og slett driter i hva de andre snakker om under Forsvarets høring om Norges sikkerhet! Det ser ikke bra ut rett og slett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Bytex: Mange pokéstops langs veien? Nettels: Jeg spiller i arbeidstida hvis det er svært lite å gjøre. Ikke så ofte det skjer da men Hvis det ikke er noe å gjøre er det akseptabelt, til en viss grad. Her viser Grande at hun rett og slett driter i hva de andre snakker om under Forsvarets høring om Norges sikkerhet! Det ser ikke bra ut rett og slett. Da tenker jeg du er av typen hvor finger og hjerne henger sammen på en logisk måte. Jeg kjøper forklaringen hun kom med da jeg er akkurat slik selv. Jeg kan følge med 100% og snurre en pokestop samtidig, med en høyere suksessrate enn om jeg skal sitte pal og høre på noe. Da finner hjernen på noe merkelig faenskap å stusse over og borte er oppmerksomheten. Det ser dog ikke spesielt bra ut å spille Pokemon mens du hører på noen. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Hvis det ikke er noe å gjøre er det akseptabelt, til en viss grad. Her viser Grande at hun rett og slett driter i hva de andre snakker om under Forsvarets høring om Norges sikkerhet! Det ser ikke bra ut rett og slett. Da tenker jeg du er av typen hvor finger og hjerne henger sammen på en logisk måte. Jeg kjøper forklaringen hun kom med da jeg er akkurat slik selv. Jeg kan følge med 100% og snurre en pokestop samtidig, med en høyere suksessrate enn om jeg skal sitte pal og høre på noe. Da finner hjernen på noe merkelig faenskap å stusse over og borte er oppmerksomheten. Det ser dog ikke spesielt bra ut å spille Pokemon mens du hører på noen. Det er akkurat det som er problemet her. Det gir dårlige signaler. Mulig hun er flink til å følge med samtidig som hun gjør andre ting. men som politiker høyt opp i systemet bør man opptre profesjonelt på alle nivåer. Det er i hvert fall min mening Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Jeg fant hvertfall en Vulpix rundt vulkan etter å ha tråkka kryss og tvers i området rundt her 20 minutter. My first. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Jeg fant hvertfall en Vulpix rundt vulkan etter å ha tråkka kryss og tvers i området rundt her 20 minutter. My first. Har kun sett og fanget en Vulpix selv. Det skjedde ved McDonald's i Stavanger sentrum. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Jeg gikk rundt og rundt parken og så den poppa opp på radaren et spesielt område. Måtte ut av parken for å finne den såklart. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Var lite pikachu her..1 stk ved Åmodt brua det var alt jeg fant på vei opp og nedover fra ilaparken. Et par Sandshrew og endel magikarp også. Og to små charmander. Fin tur da fikk lyst å bo på sagene. Når bør jeg evolve en charmander btw? Stikker nedom aker brygge og ser etter karps Merkelig. Ifølge Pokemonmap.no så sto det at det skulle være minst 4-5 spawn points med Pikachu over 18-20 % spawnrate over Åmodt Brua. Skulle tro du skulle fått flere. Må ha et sted å farme Pikachu, så jeg gir det et forsøk selv i morgen med Inncense. Var også veldig heldig med Geodude's på Vulkan når jeg var der sist, men det er vel over nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Tror ikke det kartet ditt stemmer. Bruker ikke sånt. Jeg gikk forbi den brua 3 ganger og så en pikachu totalt på 2 timer. Rundt aker kirke og kirkegården var det ingenting i det hele tatt. Men turen var fin. Endret 24. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Æsj, skuff. Hadde vært kult hvis det var en så god rute som pokemonmap.no sa det skulle være. Hadde en rute på andre sida av Løkka på søndag som var dritbra med mye Schyter, Bellesprout og Growlithe, men det er jo endra nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå