Bytex Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Du har nok sett den noen ganger. Men husk at magikarp CP blir ganget med ca 10 når den evolver, så velg den største du har. Hvertfall CP180. Tror ikke de kan bli over 180? Endret 23. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Jeg bruker alltid 'transfer' på Magicarp for å få en ekstra candy, men har hele tiden tatt vare på den beste. Den har 141 CP Vet du ikke hva evolved magikarp er, eller er det CP du ikke vil vite? Nei jeg aner ikke hva evolved Magicarp blir, og vil ikke vite det. Er mer spennende å se det når det skjer vettu Endret 23. august 2016 av Sebby Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Jeg trodde hovedgrunnen til at folk spilte pokemon var nostalgi. Du er 26 år gammel og har ikke spilt pokemon da du var yngre? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Begynner å gå grundig lei dette spillet. Tar en lengre pause og begynner vel på igjen etter en god stund. Endret 23. august 2016 av BananLaks Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Hvor henter du så mange magikarp forresten? Endret 23. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Hvor henter du så mange magikarp forresten? Inner Harbor i Baltimore var enda bedre enn Aker Brygge i Oslo. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Var i Køben for ikke så lenge siden. Fanget 150 magikarps på 2 dager. Hadde knapt sett de i Oslo før det. Magikarps var Købens svar på Pidgey. Overalt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Ser nesten aldri noen i drammen selv når jeg går langs elva. Masse goldeen Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Hvor henter du så mange magikarp forresten? De fleste fikk jeg etter et par timer på Aker brygge. Men også en del like ved meg, langs Nittelva, dukker stadig opp der + også 2 stk egg som ble Magicarp. Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Også Aker Brygge jeg fanger mine. Er nesten på min andre evolve av Magikarp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Hm da blir det vel en oslotur iløpet av uka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Du har nok sett den noen ganger. Men husk at magikarp CP blir ganget med ca 10 når den evolver, så velg den største du har. Hvertfall CP180. Tror ikke de kan bli over 180? Velg den med best IVer, ikke CP. Har forøvrig evolve en selv som var 204, vill (med gode IVer). Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Frognerparken har blitt Spuirtel-nest nå. Sånn FYI. Også veldig mange Abra i Slottsparken. 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Uuu da blir det nok en tur til Slottsparken snart. Har Abra og Kadabra, men ikke Alakazam (?). Fant forøvrig Blastoise i Frognerparken, rett til venstre etter hovedinngangen - ved den store lekeplassen Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Forresten noen som vet hvor i Oslo/Akershus man kan fine Sandshrew, Pikachu, Dodou og Bulbasaur? Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Bare å sjekke pokemonmap det! Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Finne* Nei det blir ikke aktuelt. Anyone? Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Er det bedre at andre som har sjekket ut et sånt kart forteller deg det da? 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Du har nok sett den noen ganger. Men husk at magikarp CP blir ganget med ca 10 når den evolver, så velg den største du har. Hvertfall CP180. Tror ikke de kan bli over 180? Velg den med best IVer, ikke CP. Har forøvrig evolve en selv som var 204, vill (med gode IVer). Hva er IV? Har en Magikarp på 177 som jeg ikke kan få lengere opp. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Forresten noen som vet hvor i Oslo/Akershus man kan fine Sandshrew, Pikachu, Dodou og Bulbasaur? Enkelt, du kan få alle disse på en og samme gåtur. Start med å dra til Kuba-parken. Da kan bare gå igjennom Vulkan/Kuba-parken opp til Illadalen Park. Da kan du også gå ved Akerselva opp til Åmodt Bru og til Sannebrua hvor det er Pikachu-nest. Så når du er ferdig med Illadalen kan du forsette noen kvartaler opp mot Sagene til noe som heter Vøienvolden Gård. Her er det lett å få Bulbasaur. Hvis man skulle trenge Charmander er det også veldig greit å dra til Kuba-parken nå. Det er også sjanse for å få Dratini, men ikke så stor som på Tjuvholmen. Om du skal ha Dodou så kan du ta en omvei over til Vulkan å gå over til første sida av Akersbakken rett over Gamle Aker Kirke. Alt jeg nevner nå er på et området med 2 eller flere spawn-points med over 20% spawnrate (minus Dratini), så du har relativ gode sjanser for å flere i timen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå