Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker alltid 'transfer' på Magicarp for å få en ekstra candy, men har hele tiden tatt vare på den beste. Den har 141 CP :)

Vet du ikke hva evolved magikarp er, eller er det CP du ikke vil vite?

Nei jeg aner ikke hva evolved Magicarp blir, og vil ikke vite det. Er mer spennende å se det når det skjer vettu ;)

Endret av Sebby
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Du har nok sett den noen ganger. Men husk at magikarp CP blir ganget med ca 10 når den evolver, så velg den største du har.

Hvertfall CP180. Tror ikke de kan bli over 180?

Velg den med best IVer, ikke CP. Har forøvrig evolve en selv som var 204, vill (med gode IVer). 

Lenke til kommentar

Du har nok sett den noen ganger. Men husk at magikarp CP blir ganget med ca 10 når den evolver, så velg den største du har.

Hvertfall CP180. Tror ikke de kan bli over 180?

Velg den med best IVer, ikke CP. Har forøvrig evolve en selv som var 204, vill (med gode IVer). 

Hva er IV? Har en Magikarp på 177 som jeg ikke kan få lengere opp.

Lenke til kommentar

Forresten noen som vet hvor i Oslo/Akershus man kan fine Sandshrew, Pikachu, Dodou og Bulbasaur? ;)

Enkelt, du kan få alle disse på en og samme gåtur. Start med å dra til Kuba-parken.

Da kan bare gå igjennom Vulkan/Kuba-parken opp til Illadalen Park. Da kan du også gå ved Akerselva opp til Åmodt Bru og til Sannebrua hvor det er Pikachu-nest. Så når du er ferdig med Illadalen kan du forsette noen kvartaler opp mot Sagene til noe som heter Vøienvolden Gård. Her er det lett å få Bulbasaur.

Hvis man skulle trenge Charmander er det også veldig greit å dra til Kuba-parken nå. Det er også sjanse for å få Dratini, men ikke så stor som på Tjuvholmen.

Om du skal ha Dodou så kan du ta en omvei over til Vulkan å gå over til første sida av Akersbakken rett over Gamle Aker Kirke.

Alt jeg nevner nå er på et området med 2 eller flere spawn-points med over 20% spawnrate (minus Dratini), så du har relativ gode sjanser for å flere i timen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...