Bytex Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Det hadde vel vært for innviklet for barn å ha samme level-systemet som i Ingress. Der MÅ du ha achievements for å komme fra lvl 8-16 (max level). Det er 5 grader, bronze, silver, gold, platinum, onyx. F.eks. for Trekker er det bronze 10km, silver 100km, gold 300km, 1000 også 2500km walked. Eller for Hacker er det 2000, 10000, 30000, 100000, 200000 portals hacked. Level requirement over lv8 er en viss XP mengde + X antall achievement badges. F.eks. fra lvl10-11 må jeg ha 5 millioner XP, 6 silver badges og 4 gold badges. Og det blir vanskeligere jo høyere level. Masse forskjellige badges å holde på med, da, alt spores hele tiden. Noen liker å kjøre rundt i bil og sette opp store fields (linke sammen 3 og 3 portaler), noen liker å rusle rundt alene og gjøre missions, noen liker å ødelegge mest mulig for det andre teamet, det er achievements som passer alle typer egentlig. 99% av ingress-spillere er over 20, da. Det blir for mye å holde styr på for små barna. Virker som gjennomsnittsalder er over 30 mtp folka jeg har møtt rundt omkring. Pogo er ikke variert nok til å ha et slikt system enda. Men det tikker jo stadig inn achievements så ting spores hvertfall. De kunne godt brukt dem til noe fornuftig. Endret 22. august 2016 av Bytex 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 For de som vil ha https://www.netonnet.no/art/telefon-og-gps/mobiltilbehor/diverse-tilbehor/nintendo-pokmon-go-plus/235622.11570/?gclid=CPmQiPvS1M4CFebbcgodltoFKg Pogo plus fra netonnet Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Det hadde vel vært for innviklet for barn å ha samme level-systemet som i Ingress. Der MÅ du ha achievements for å komme fra lvl 8-16 (max level). Det er 5 grader, bronze, silver, gold, platinum, onyx. F.eks. for Trekker er det bronze 10km, silver 100km, gold 300km, 1000 også 2500km walked. Eller for Hacker er det 2000, 10000, 30000, 100000, 200000 portals hacked. Level requirement over lv8 er en viss XP mengde + X antall achievement badges. F.eks. fra lvl10-11 må jeg ha 5 millioner XP, 6 silver badges og 4 gold badges. Og det blir vanskeligere jo høyere level. Masse forskjellige badges å holde på med, da, alt spores hele tiden. Noen liker å kjøre rundt i bil og sette opp store fields (linke sammen 3 og 3 portaler), noen liker å rusle rundt alene og gjøre missions, noen liker å ødelegge mest mulig for det andre teamet, det er achievements som passer alle typer egentlig. 99% av ingress-spillere er over 20, da. Det blir for mye å holde styr på for små barna. Virker som gjennomsnittsalder er over 30 mtp folka jeg har møtt rundt omkring. Pogo er ikke variert nok til å ha et slikt system enda. Men det tikker jo stadig inn achievements så ting spores hvertfall. De kunne godt brukt dem til noe fornuftig. Uenig i påstandene dine. Om det hadde vært tilfelle hadde ikke Minecraft eller World of Warcraft vært levedyktige. Ingress er rett og slett bare ikke attraktivt og 'sexy' nok for majoriteten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Likevel er det mye morsommere å gå rundt med Ingress. I Pogo har man ikke noe mål eller mening, bare gå rundt og fange og få mere XP, eller holde på en gym i 1 minutt.. Ingress er mere taktisk område-kriging. Men for all del, spiller begge samtidig nå Spiller Ingress på andre året. Og det er mere enn nok padder og smurfer rundt i byene. Har mye mere insentiv til å jobbe med achievements i Ingress, siden man trenger dem for å nå neste level. Endret 22. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Morsommere å gå rundt med Ingress? Ikke for meg, for jeg spiller ikke Ingress. Og ikke maser jeg om Ingress hver gang noen nevner Pokemon Go heller... Jeg vil bare fange gamle kjente Pokemons. Get off my ass 6 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Har ikke gitt Ingress ett realt forsøk, men slik som det beskrives så er det nok morsommere og bedre laget ja. PoGo er kjedelig nå som jeg er level 22. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Jeg er også på lvl 22. Synes derimot det fortsatt er morro! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Jeg merker jeg kjeder meg fortere og fortere og jeg er bare lv 17. Finner bare samme typene hele tiden i Drammen så det er ikke så festlig annet enn å bygge opp mest mulig candies. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Fikk en helt ny en idag; Ponyta Du må ta deg flere turer til Oslo, Bytex. Morro å spille i rundt byen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 All ære til 10-åringene som fortsatt finner det HYSTERISK morsomt å finne en 180 pidgey 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Fikk dere med dere endringen for 2 dager siden da? Jeg gjorde ikke det før i dag http://i.imgur.com/NuB2hWn.jpg Har så og si slutta og spille for tida, men på reddit fant jeg et oppdatert regneark med hvilke pokemon som er best – i forsvar, i angrep og all-round. Anbefaler å kopiere regnearket til ens egen google-konto med denne lenken: klikk her – da kan du lett sortere ut ifra kategori og lett se rangeringer i alle kategorier.* *Anbefaler dessuten å slette de legendariske pokemon fra regnearket på din egen google, ettersom disse ikke går an å få tak i ennå og bare tar opp plass i rangeringen. Listene viser vel at gapet mellom hvilke pokemon som er "bra" og ikke, er langt fra så stort som i alle fall jeg hadde fått inntrykk av. Dragonite er bare 50% bedre enn Golem, Vileplume og Rhydon, 50 plasser ned på lista i angrep. Forsvarslista viser lignende styrkeforhold. Også gledelig at det er variasjon i listene – enkelte pokemon er høyt oppe på bare én av de. Endret 22. august 2016 av Aiven 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Uncle Scrooge Skrevet 23. august 2016 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2016 All ære til 10-åringene som fortsatt finner det HYSTERISK morsomt å finne en 180 pidgey Hvorfor gidder du å være i tråden når du bare benytter enhver anledning til å klage? 10 Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Jeg satte en pokemon inn i en gym ved 10-tida på formiddagen og den holdt seg der til en gang mellom kl 24 og 6 på natten. Da jeg oppdaget at den var ute, gikk jeg inn og skulle reparere den. Den hadde igjen HP 1 og trengte bare potion. Jeg trodde den ikke ble slått ut når den hadde igjen HP 1 og bare besvimte. Da tyder det bare på at en fra eget lag trente der. Den blir jo bare slått ut av en fra et fiendtlig lag, og da skulle den trenge revive? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Trenger kun revive når du sloss mot et annet lags gym, ikke når din pokemon blir slått ut av gymmet den står i. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) All ære til 10-åringene som fortsatt finner det HYSTERISK morsomt å finne en 180 pidgey Hvorfor gidder du å være i tråden når du bare benytter enhver anledning til å klage? Hvorfor gidder du å klage på at jeg klager? Jeg bare "er her", det er ikke noe å "være i" eller ikke. Og jeg spiller jo spillet så får med meg oppdateringer og tips fra andre. Skjønner bare ikke at folk kan rope og skrike og løpe rundt fordi de finner sin 250. pidgey, men det er bare meg. Endret 23. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Populært innlegg Herr Brun Skrevet 23. august 2016 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2016 All ære til 10-åringene som fortsatt finner det HYSTERISK morsomt å finne en 180 pidgey Hvorfor gidder du å være i tråden når du bare benytter enhver anledning til å klage? Hvorfor gidder du å klage på at jeg klager? Jeg bare "er her", det er ikke noe å "være i" eller ikke. Og jeg spiller jo spillet så får med meg oppdateringer og tips fra andre. Skjønner bare ikke at folk kan rope og skrike og løpe rundt fordi de finner sin 250. pidgey, men det er bare meg. Du sier det jo selv: Det er snakk om 10-åringer! Barn gjør mye rart som voksne ikke forstår seg på. Det å innse at man ikke forstår helt hva barn gjør, og dermed slutte å dømme barn for hva de gjør, er en sentral del av å være voksen. Hjelpe meg. 10 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Ja, da pappa fant en Hypno på 180 (han er level 10), ble han skikkelig glad, siden han a) ikke hadde den fra før av og b) synes den er kul (det er ikke mange drowzee-er her, og ergo ikke mange hypno-er .heller) Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Elsker dette spillet ass.. Har passert 300 Magicarp candies nå. Bare 100 igjen - er veldig spent på hva den blir til (PS: I don't wanna know) Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Vet du ikke hva evolved magikarp er, eller er det CP du ikke vil vite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå