Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jippi, da har jeg tjent mine første 10 coins! Jeg fant en gym med én ledig plass og hoppet inn, tok mine coins og forsvant ut like etterpå.

Jeg skjønner fortsatt ikke helt det med gym da.... I en annen gym slo jeg ut én, men ikke den andre. Likevel kunne jeg ikke plassere min der, enda det var en gym for mitt lag. Noen som vet hvorfor? Jeg økte gymmens prestisje, så om jeg hadde holdt på lenge nok kunne jeg sikkert ha plassert meg som én til, men trodde altså det gikk om jeg slo ut en.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jippi, da har jeg tjent mine første 10 coins! Jeg fant en gym med én ledig plass og hoppet inn, tok mine coins og forsvant ut like etterpå.

Jeg skjønner fortsatt ikke helt det med gym da.... I en annen gym slo jeg ut én, men ikke den andre. Likevel kunne jeg ikke plassere min der, enda det var en gym for mitt lag. Noen som vet hvorfor? Jeg økte gymmens prestisje, så om jeg hadde holdt på lenge nok kunne jeg sikkert ha plassert meg som én til, men trodde altså det gikk om jeg slo ut en.

Økte du den over neste nivå?

Eks så sier en gym at den har 3500/4000.

Man må da over 4000 for å nå neste nivå på den og da kan man sette inn 1ny.

Men, man kan bare ha 1pokemon pr gym, så du kan ikke ha 2stk på samme gym, og max 10stk.

Lenke til kommentar

Har hatt flere "Ultimate Throw" som sammen med "screwball" får totalt 210 poeng for en fangst, men idag fikk jeg plutselig 250 poeng for en fangst. Var selvsagt for rask til å se det spesifiseringen på hvorfor jeg fikk den summen.

Noen som har peiling eller teorier om hordan jeg fikk 250 poeng? Kan det være en variant av screwball som gir 50 istedenfor 10 poeng?

Lenke til kommentar

Stikker til oslo i dag. Til Frognerparken.

Også kjent som Drowzee-parken. :hm:

Er forresten ikke Weeble, Caterpie og Pidgey de det lønner seg mest å fange om man bare skal ha poeng raskest mulig?

Om man sanker uten Lucky egg får man 100 til 210 poeng for hver man fanger og man får 1000 poeng for å utvikle dem med lucky egg. Man trenger fange 3 for hver man utvikler som i tillegg gir 333 poeng per fangst. Totalt får man altså 433 til 543 poeng for hver av disse man fanger.

Vel, Hypno utgjør jo 4 av mine 6 sterkeste pokemon.

Lenke til kommentar

Så hvor langt har dere gått?

Da visker niantic i øret ditt med sexy damestemme "du vet du kan kjøpe pokeballs bare 55 kr for 100 stk kom igjen du vet du vil"

Haha ja jeg hører den stemmen, men jeg gjør alt jeg kan for å stå imot fristelsen :p

Lenke til kommentar

Hvor mange kilometer har folket gått? Få med level også :) Jeg er snart på 100 km og lvl 21. How 'bout you?

109.11 Km ?

Men tror ikke den stemmer helt.

Har sjekket med skritttelleren på telefonen de gangene jeg har gått runder.

Skulle vært på 119.4 Km

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...