KatrinaS Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Jeg går veldig mye ja. Men det er ikke alltid jeg spiller bare har mobilen liggende i lomma og kjenner om den vibrerer. Spiller stort sett ingress samtidig siden mange ingressportaler er pokestops også, bare switcher frem og tilbake mellom appene. Gidder ikke fange ALLE pokemons heller lengre, bare de jeg ikke allerede har funnet hundre av. Gikk helt tom for begge typer pokeballs igår i Frognerparken fordi det var et tonn med Drowzees og zubats der. Føltes litt meningsløst å kjøpe gull for 55 kroner for å kjøpe 100 pokeballs. Tar stort sett pidgeys og weedles for å ha masse å evolve med lucky egg, da. Men ikke hvis de er vanskelige å fange, da gir jeg heller opp enn å bruke 15 baller på en. Fanger alt jeg får i Frognerparken og går gjerne i 100-200 baller pluss når jeg går ut derfra. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Han kan umulig mene lucky egg! Jeg evolva en 459 drowzee igår og pushet hypno'en over 1000cp med noen powerups. Så min største nå er 1010CP Hypno, og de andre i "attack teamet" ligger rundt 8-900. Er ikke særlig sterkt når man ser gyms med 1500 og oppover hele tiden. Min sterkeste er en Slowbro på 1395CP Føler jeg er klar for å prøve meg på et gym snart. Hvis du ble skuffa over Vigelandsparken så bør du teste Aker brygge neste gang du er i Oslo. Mye sjødyr der, men du verden så mye man får fanga Har nå 250 av 400 Magicarp candies; bare 150 to go! Jeg har 150 magikarp candy og aldri vært i nærheten av noe vann mens jeg har spilt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Virker litt tilfeldig ja. Men de popper opp litt oftere (på land) nær elva i Drammen. Blir nok en oslotur med 2 fulle battery packs i sekken på fredag/lørdag. Endret 17. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Jeg har 112, fått de fleste fra egg og turer opp i skogen. For øvrig kan jeg si at Stavanger-turen har starta greit. Masse stops rundt favoritt-vannet mitt (Mosvannet), og Sola lufthavn har flere stops enn Værnes. Rogaland über alles. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Vilket lvl er folk i nå da? Jeg er 21 Skål! Jeg er også level 21! Og ca 20k poeng Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Jugde litt. 600xp unna 21 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Virker litt tilfeldig ja. Men de popper opp litt oftere (på land) nær elva i Drammen. Blir nok en oslotur med 2 fulle battery packs i sekken på fredag/lørdag. Jepp. Fanger de fleste hjemme i stua faktisk. Eller så er det en del utenfor det lokale kulturhuset. Stikker til oslo i dag. Til Frognerparken. Siden jeg likevel skal være i området. Har ikke høykapasitets powerbank så blir bare et par timer spilling der max. Godt jeg har kjentfolk boende 100m fra gunerus. Stikker på besøk og er ferdiglada og klar til en ny runde når jeg går ut igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Virker som de fleste blir stuck mellom 20 og 25 når XP virkelig begynner å gå tregt. Har sett et par på godt over lvl 30 i gyms de siste dagene. Så en Lapras med over 3000CP i går. Traineren var lvl 32. Endret 17. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Jugde litt. 600xp unna 21 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Virker som de fleste blir stuck mellom 20 og 25 når XP virkelig begynner å gå tregt. Har sett et par på godt over lvl 30 i gyms de siste dagene. Det er jo ikke så veldig rart. Du gjør jo akkurat det samme fra lvl 1 og oppover, det eneste som endrer seg er CP nummeret på pokemonene. Når man etter lvl 20 også mister den stødige progresjonen med lvlups man har hatt tidligere er det ikke stort igjen å motivere seg med, med mindre man har en del kompiser som spiller og tar gymmer sammen eller slikt... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Det som virkelig blir interessant er om ett års tid, når "alle" er max level. Hvordan blir spillet da? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Virker som de fleste blir stuck mellom 20 og 25 når XP virkelig begynner å gå tregt. Har sett et par på godt over lvl 30 i gyms de siste dagene.Det er jo ikke så veldig rart. Du gjør jo akkurat det samme fra lvl 1 og oppover, det eneste som endrer seg er CP nummeret på pokemonene. Når man etter lvl 20 også mister den stødige progresjonen med lvlups man har hatt tidligere er det ikke stort igjen å motivere seg med, med mindre man har en del kompiser som spiller og tar gymmer sammen eller slikt...Vel jeg er en achievement-person i spill. Vil gjerne få 100%. Det vil si fange alle pokemon i spillet og få alle gullmedaljen. Det holder meg gående en stund. Når jeg er ferdig med det, legger jeg spillet fra meg. Koser meg mens jeg spiller da, og de fleste jeg kjenner spiller det Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Det som virkelig blir interessant er om ett års tid, når "alle" er max level. Hvordan blir spillet da?De burde brukt levlingen til gta online. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Det som virkelig blir interessant er om ett års tid, når "alle" er max level. Hvordan blir spillet da? Spillet er i versjon 0.33.0, tror nok det kommer mer innhold som holder folk gående etter hvert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Snart kommer vel et intervju med en gærning som har levelet til 30 kun med å spinne pokestops og aldri har fanget en pokemon. Kanskje samme karen som ble lvl 100 i World of Warcraft bare med å samle blomster Endret 17. august 2016 av Bytex 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Stikker til oslo i dag. Til Frognerparken. Også kjent som Drowzee-parken. Er forresten ikke Weeble, Caterpie og Pidgey de det lønner seg mest å fange om man bare skal ha poeng raskest mulig? Om man sanker uten Lucky egg får man 100 til 210 poeng for hver man fanger og man får 1000 poeng for å utvikle dem med lucky egg. Man trenger fange 3 for hver man utvikler som i tillegg gir 333 poeng per fangst. Totalt får man altså 433 til 543 poeng for hver av disse man fanger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Hadde det enda vært et hav av Pidgeys som er raske å evolve. Men Drowzees er jo useless til det også. Ser ut som været er litt kaldere til helga, da blir det mere behagelig for en nordboer som meg å gå rundt. Søndag var det så inn i helsike varmt midt på dagen at jeg bare gadd frognerparken en times tid og gikk tilbake til oslo s for å spise. Endret 17. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Lvl 23, bryr meg kun om pokedexen nå, orker ikke fange fler pidgeys. Mangler 15 av de vi kan få tak i her i Norge. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Fikk se et hav av folk strømme til en Vaperon som spawnet i nærheten, artig syn ble selv 21 idag, fikk en vaperon på 1200 cp, er det verdt å bruke stardust på den? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Fikk se et hav av folk strømme til en Vaperon som spawnet i nærheten, artig syn ble selv 21 idag, fikk en vaperon på 1200 cp, er det verdt å bruke stardust på den? Ville ikke gjort det. På lvl 22 evolvet jeg en Eevee til en Vaperon med over 1700 cp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå