Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Jeg har snart 200 drowzee candies, i tillegg til at jeg vel har evolvet fire stykk. En hypno rundt 1000 er min beste pokemon. 

 

Har ikke tid til å fange pokemon annet enn når jeg ellers går, så jeg holder meg i det samme området på Grünerløkka, og tidvis over fredensborg ned til sentrum og i området rundt Nationaltheatret. Da blir det mye likt. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg evolva en  459 drowzee igår og pushet hypno'en over 1000cp med noen powerups. Så min største nå er 1010CP Hypno, og de andre i "attack teamet" ligger rundt 8-900. Er ikke særlig sterkt når man ser gyms med 1500 og oppover hele tiden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Eller fyller opp inventory med revives og potions man aldri bruker..

 

For ikke å snakke om "Lucky egg" som det stadig blir fullt av slik at jeg må kaste dem.

Hva? Du kaster ikke lucky eggs?

Jeg spiller ikke så veldig mye, og bruker foreløpig alt jeg har. Jeg har egentlig for svake til å putte i gyms, men det er gøy å prøve og så får jeg brukt revives og potions. Ellers så blir det nok de to sistnevnte jeg kaster om jeg skal kaste noe. Resten er gull verdt og kan fint brukes opp. Pokeballer blir det aldri nok av, og razz berries er det bare å fôre på om man har mye.

Lenke til kommentar

Tror han bare troller :p Vanlige eggs kanskje. Jeg nådde inventory limit igår og kasta ut 30 berries og 30 revives. 

 

De er nødt å få inn et system der man kan massevelge pokemons som skal Transferres. Det tar alt for lang tid å velge hver enkelt, klikke transfer og OK. Hadde man bare kunne huket av de man vil gjøre det med, SÅ trykke transfer og bare få candies hadde det vært supernice. Dette er noe jeg blir sittende å gjøre i en time etter at jeg kommer hjem fra en lengre tur. Husker aldri å transfere når jeg fanger dem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Han kan umulig mene lucky egg! :p


 

Jeg evolva en  459 drowzee igår og pushet hypno'en over 1000cp med noen powerups. Så min største nå er 1010CP Hypno, og de andre i "attack teamet" ligger rundt 8-900. Er ikke særlig sterkt når man ser gyms med 1500 og oppover hele tiden.

 

Min sterkeste er en Slowbro på 1395CP :D Føler jeg er klar for å prøve meg på et gym snart.

Hvis du ble skuffa over Vigelandsparken så bør du teste Aker brygge neste gang du er i Oslo. Mye sjødyr der, men du verden så mye man får fanga :D Har nå 250 av 400 Magicarp candies; bare 150 to go!

 

Lenke til kommentar

Er bare å prøve gyms, jeg begynte å leke med gyms allerede på lvl 5. Du taper jo ingenting annet enn et par revives og potions.

Det er ingen som kan "mobbe" deg for å ikke klare å ta gymmen. Og uansett senker du poengene til gymmen med -500 for hver pokemon du beseirer der. Så 2-3 runder så har du kanskje tatt over gymmen og kan putte din egen der i 5 minutter til noen kids går forbi og tar den igjen :)

 

Får dra til oslo i helga igjen hvis været holder seg OK. Denne uka har jeg ikke tid.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så 2-3 runder så har du kanskje tatt over gymmen og kan putte din egen der i 5 minutter til noen kids går forbi og tar den igjen :)

Må man innløse pokemoncoin for å ta over gymen med en gang? Om jeg tar over en gym og innløser med en gang får jeg 10 pokemoncoins, men om jeg venter litt blir den jo tatt over av noen andre og jeg får ingenting.

Lenke til kommentar

robertaas: Litt tIdlig på morgenen en hverdag er det beste tidspunktet. Da har hardcore spillerne lagt seg, og de som er oppe er det pga skole og jobb. Tror det meste jeg har fått er 50-60 PokéCoins ved å gjøre dette. Men vanligvis så henter jeg bare ut de 10, da det er en Gym akkurat der jeg sitter og jobber.

Lenke til kommentar

robertaas: Litt tIdlig på morgenen en hverdag er det beste tidspunktet. Da har hardcore spillerne lagt seg, og de som er oppe er det pga skole og jobb. Tror det meste jeg har fått er 50-60 PokéCoins ved å gjøre dette. Men vanligvis så henter jeg bare ut de 10, da det er en Gym akkurat der jeg sitter og jobber.

Få du flere coins ved å ta sjangsen på å vente litt? Og venter man for lenge slik at man blir slått så får man altså ingen coins?

Lenke til kommentar

Jeg fikk mitt første 10 km egg på level 8, og nå på level 9 klekket det til en CP 469 Aerodactyl. På samme turen fant jeg også en Squirtle, så nå har jeg to i tillegg til den jeg fikk i starten. Jeg har ikke sett noe til verken Charmander eller Pikachu, så jeg burde nok valgt en av de i starten.

Lenke til kommentar

 

robertaas: Litt tIdlig på morgenen en hverdag er det beste tidspunktet. Da har hardcore spillerne lagt seg, og de som er oppe er det pga skole og jobb. Tror det meste jeg har fått er 50-60 PokéCoins ved å gjøre dette. Men vanligvis så henter jeg bare ut de 10, da det er en Gym akkurat der jeg sitter og jobber.

Få du flere coins ved å ta sjangsen på å vente litt? Og venter man for lenge slik at man blir slått så får man altså ingen coins?

Nei. Man får 10 coins per gym man kontrollerer, med et tak på 100 coins per dag. Hvor lenge man har kontrollert de har ingen ting å si. Men risikoen for at noen tar over en Gym du har tatt over, mens du er på vei til en annen er ganske stor. Så når du har tatt over en 2-3, så begynner det å bli en risiko å ikke ta de ut. Men om du kun har tatt over en Gym, og er på vei til en annen en, så er det ikke så stress. (Med mindre du er på så lav lvl, at du generelt sliter med å ta over enkeltgyms også).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...