Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dragonite er den beste pokemonen i spillet man kan fange, så selv på lavere lvl's så har den svært høy CP.

 

Top 10 CP:

#01 = Dragonite 3500

#02 = Snorlax 3112

#03 = Arcanine 2983

#04 = Lapras 2980

#05 = Exeggutor 2955

#06 = Vaporeon 2816 

#07 = Gyarados 2688

#08 = Flareon 2642

#09 = Muk 2602

#10 = Slowbro 2597

 

Chansey er den dårligste uten evolve (675). Dugtrio dårligste med en evolve (1168). Og Beedrill den dårligste med to evolve (1439). Uten at det kun er CP som spiller inn. Chancey er f.eks. den beste pokemonen når det kommer til stamina/HP.

 

 

Lenke til kommentar

Eller fyller opp inventory med revives og potions man aldri bruker..

Du vet du kan slette slike ting du har for mye av/aldri bruker? Har sikkert kasta hundrevis av revives :p

 

I går måtte jeg skikkelig veggen på fanging. Brukte over 10 baller på flere Pokemon. Noen fikk jeg og andre stakk av til slutt. Noen ble jeg så desperat på at jeg gikk fra vanlig til great og til slutt til Ultra balls. Bare for å få en Golbat og annet rask. 

Lenke til kommentar

 

 

Er dugtrio dårligere enn raticate?

 

Den har lavere CP cap.

OK. Gjelder det på alle levels, eller er det bare på høyere levels? altså, utvikles de lineært slik at dugtrio alltid har lavere CP cap?

Regner med det gjelder hele veien. Men om man optimaliserer, så er ikke cp cap så nøye på lav Level, siden det handler mest om å levle opp.

Lenke til kommentar

Igår var en bra Pokémon Go dag :)
 

-Spilt ca 4 timer
-Fanget 165 stk
-Klekket ca 10 egg
-Evolva ca 35 stk
-Gikk fra lvl 19 til 21

-Registrert 6 nye i Pokédex
(Sandshrew, Golduck, Tentacool (ja faktisk, hadde den evolvede fra før av), Haunter, Voltorb, Starmie)

Dro til Aker brygge etter jobb. Fantastisk plass å spille, også så deilig vær a gitt! Var jo 3 plasser jeg nærmest kunne stå på samme plass og rekke bort til 3-4 pokestops samtidig, og folk aktiverer Lure hele tiden. Trengte ikke kjøpe en eneste ball selvom jeg fanget 165 monstre (hadde fanget 550 før jeg begynte).

Ble jo veldig mye Magikarp, Goldeen, Psyduck, Tentacool osv. siden det var ved havet. Liker at det gjenspeiler virkeligheten sånn :) Men til de som ikke har dratt til Aker brygge så anbefaler jeg virkelig det. Favorittspot; ved stranda! Der kan du sitte i ro på samme plass og nå 3 pokestops.

Fant forresten en veldig svak Fearow med CP20 igår, haha! :rofl: 

Voltorb ligna på en pokémonball :p Sjelden? Har bare sett den 2 ganger.

Neste plass jeg skal teste ut blir Vigelandsparken :) 
 

Endret av Sebby
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Frognerparken var en skuffelse. Drukna i Drowzees og fant bare 6 charmanders og 3 squirtles på 1,5 time. Og der var det lures overalt. 

 

Det eneste positive var at Lene Alexandra og fitnessgjengen hennes hadde en photoshoot i bare undertøy på broa en stund.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Satt og tittet på en torrentside og fant en Pokemon GO versjon for PC av alle ting. De installerer en form for emulator, putter appen inn på PC'n, og du kan gå rundt på kartet med WASD og fange pokemons med google-konto. Kan visst også spoofe og hoppe rundt i hele verden. Høres fullstendig ulovlig ut såklart.

 

Meget sannsynlig at det er bare en clickbait-torrent for å installere virus på PC'n til ivrige pokemon-spillere også, hva vet jeg. Den har 0 seeds og ingen comments. Sikkert smekkfullt av spyware og malware også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...