kaaasen Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Har ikke truffet på en eneste pokémon etter at jeg lastet ned oppdateringen, men har merket meg at de har lagt til litt gress bak pokémonene i trackeren. Med mindre det har noen funksjon synes jeg ikke noe om akkurat det. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Nytt tracking system som faktisk fungerer Og nearby funksjonen som noen har fått ser jo knall ut. Trenger ikke Pokevision da. http://www.forbes.com/sites/insertcoin/2016/08/08/pokemon-gos-new-sightings-feature-is-a-tracking-fix-that-actually-works-2/#20046cb53e8a Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Hvis du ikke vil lese om det nye tracking systemet, så sjekk ut youtube Nå er det kun i SF i USA men det ser ut til å fungere og det ser utrolig bra ut Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 I oppdateringen kan man bl.a. bytte nick for de som trenger det Enklere sagt enn gjort, alt er jo tatt. Er noen andre spesialtegn enn bindestrek tillatt? På profilen på https://club.pokemon.com/us/pokemon-trainer-club/ har jeg registert et screen name som jeg ikke får i appen hvor den sier at tegnene er ulovlig, merkelig. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 pokemon.jpg Ser mer ut som en M1911. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Etter oppdateringen fikk jeg varsel om at jeg beveget meg for fort og måtte bekrefte at jeg kun var passasjer. Jeg gikk da ikke så fort. Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) Får man advarsler nå? Edit: Ja, sånn ser det visst ut: Endret 9. august 2016 av blured Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Får det når jeg sitter i sofaen 2 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Får det når jeg sitter i sofaen Slutte med GPS spooferne vettu. jkjk 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Et nytt problem som har oppstått er at figurene ofte dukke opp inne i pokestop og er umulige å velge. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Må bare zoome inn og rotere kameraet litt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) Får det når jeg sitter i sofaen Slutte med GPS spooferne vettu. jkjk What? Spillet er bare buggy af. EDIT: nvm, trøtt Endret 9. august 2016 av Lakus Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Må bare zoome inn og rotere kameraet litt. Fungerer når de står bak, men ikke når de står inni pokestoppen. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Får det når jeg sitter i sofaen Slutte med GPS spooferne vettu. jkjk What? Spillet er bare buggy af. EDIT: nvm, trøtt Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Stemmer det på denne linken: http://www.eurogamer.net/articles/2016-07-27-pokemon-go-how-to-evolve-when-to-evolve-or-power-up-your-pokemon Pokémon Go - Powering UpThere are several important points worth bearing in mind for when you're looking to Power Up your Pokémon: Powering Up a Pokémon raises its CP - but a Pokémon's CP only indicates its strength right now, and doesn't take into account a Pokémon's potential. It might just have a higher CP because it's a higher Level. So, it's the Pokémon with the highest potential CP that you want to spend your resources Powering Up, not necessarily the one that has the highest CP right now. A Pokémon's potential is indicated by its IVs - hidden stats, given at random to each individual Pokémon you catch. You can check them using an IV calculator such as this. The white bar above your Pokémon indicates how close it is to its maximum Level. Powering Up pushes the white bar along its arc by raising your Pokémon's Level - which caps out at 1.5 Levels above your own current Trainer Level, with the cap increasing as you Level up. With the Stardust and Candy costs increasing significantly for higher-Level Pokémon, you'll soon find it's awfully expensive to Power Up a Pokémon to its maximum strength from a very low CP. Trodde linja på halvsirkelen beskrev hvor god Pokemon var i forhold til andre av samme rase? Hvordan finner jeg IV? Linken fungerte ikke... Tenker å utvikle en Magikarp, men har ikke lyst til å velge feil Magikarp til å starte med. En ting til: Power up før eller etter evolving? 1 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) Stemmer det på denne linken: http://www.eurogamer.net/articles/2016-07-27-pokemon-go-how-to-evolve-when-to-evolve-or-power-up-your-pokemon Pokémon Go - Powering UpThere are several important points worth bearing in mind for when you're looking to Power Up your Pokémon: Powering Up a Pokémon raises its CP - but a Pokémon's CP only indicates its strength right now, and doesn't take into account a Pokémon's potential. It might just have a higher CP because it's a higher Level. So, it's the Pokémon with the highest potential CP that you want to spend your resources Powering Up, not necessarily the one that has the highest CP right now. A Pokémon's potential is indicated by its IVs - hidden stats, given at random to each individual Pokémon you catch. You can check them using an IV calculator such as this. The white bar above your Pokémon indicates how close it is to its maximum Level. Powering Up pushes the white bar along its arc by raising your Pokémon's Level - which caps out at 1.5 Levels above your own current Trainer Level, with the cap increasing as you Level up. With the Stardust and Candy costs increasing significantly for higher-Level Pokémon, you'll soon find it's awfully expensive to Power Up a Pokémon to its maximum strength from a very low CP. Trodde linja på halvsirkelen beskrev hvor god Pokemon var i forhold til andre av samme rase? Hvordan finner jeg IV? Linken fungerte ikke... Tenker å utvikle en Magikarp, men har ikke lyst til å velge feil Magikarp til å starte med. En ting til: Power up før eller etter evolving? Som de skriver, linjen viser hvor langt en pokemon er unna det maximale levelet den kan være for øyeblikket. Max endrer seg når du som spiller går opp i level. En pokemon kan max være det samme levelet som du er. En pokemon fra ett egg stopper på max level den kan være når du som spiller når L20 Pokemon du finner ville stopper sitt max level de kan ha når du finner de når du når L30 Så som L25 vill du max få L20 ut av ett egg og som L35 vill du max finne pokemon på L30 ute, for å ta ett eksempel. De kan dog levels opp med stardust og candy til ditt max level. Du kan regne deg ut til IV ved hjelp av denne kalkulatoren: https://pokeassistant.com/main/ivcalculator Du vill ikke få nøyaktig (i noen tilfeller får du det, men veldig skjeldent) men man kan finne ut mer nøyaktig etter en oppgradering eller 2 (bare husk å refine søket mellom hver gang) Selv bruker jeg ikke stardust og candy på å powere med mindre en pokemon kan potensielt ha 85%+. Det er lurt å evolve etter at man har funnet en pokemon med godt potensiale, siden anngrepene endrer seg, så har man ikke sløst bort for mye stardust på en med dårlige anngrep Endret 9. august 2016 av Svar Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Noen som opplever at ballen flyr til helvete opp og ut av bildet etter oppdateringen? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Flere som sliter med for lite baller? Går stadig tom.. Prøver iherdig å skaffe baller på pokestops, men for hvert Pokéstop finner jeg minst 3 Pokémon i nærheten og Vipps så er ballene borte igjen. Klarer ikke å la vær å fange dem Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Og har det noen for seg å velge det man får på pokestop? Det ser ut som om man får alt i bagen uansett så hvorfor kan man klikke på dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå