Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, må ta meg en runde i Oslo eller noe snart. Bare gå rundt omkring til pokestops for å få flere baller, har bare 6 stk igjen. Må bare gå litt rundt og ignorere alle monstre. Vet om en plass på vei mot Bryn der det er sykt mange pokestops.

 

Fikk forøvrig plutselig oppgraderte baller nå (great balls) - noen som vet hvorfor dette skjedde?

 

Klarte forøvrig å hente inn en ball jeg kasta bort ista, faktisk. Trykka på den og holdt inne, så da at den ble større og større (kom tilbake).

 

 

 

Er litt vanskelig å hoarde når det er max 250 pokemons i inventory. Når den grensa ganske kjapt.

Jeg bytter pokemon med lav cp mot candy løpende rett etter de er fanget. Sparer mye tid.

 

Har begynt med det samme i det siste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

 

<p>

 

Er det flere som har punkter til denne?

 

Du vet du har spilt mye Pokemon Go når:

  • Du ser en fugl på veien forran deg og tenker på å kaste en ball på den

 

...når du begynner å få god kondis igjen ;)

 

Pokemon Go, day 1: Ute en time, gikk 3 km. Stolt.

Pokemon Go, day 2: Fint vær, gikk en mil. OMG!

Pokemon Go, day 25: Regner, gikk bare en mil. Får ta en ekstra en i morgen. Meh.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Huff, må ta meg en runde i Oslo eller noe snart. Bare gå rundt omkring til pokestops for å få flere baller, har bare 6 stk igjen. Må bare gå litt rundt og ignorere alle monstre. Vet om en plass på vei mot Bryn der det er sykt mange pokestops.

 

Fikk forøvrig plutselig oppgraderte baller nå (great balls) - noen som vet hvorfor dette skjedde?

 

Klarte forøvrig å hente inn en ball jeg kasta bort ista, faktisk. Trykka på den og holdt inne, så da at den ble større og større (kom tilbake).

 

 

 

 

Det unlockes ved level X...et eller annet sted mellom 10-15

Endret av technicality
Lenke til kommentar

 

Er det flere som har punkter til denne?

 

Du vet du har spilt for mye Pokemon Go når:

  • Du ser en fugl på veien forran deg og tenker på å kaste en ball på den

Du automatisk tenker at alle du ser med mobil i hånden spiller Pokemon Go

 

Det er vel de som IKKE spiller som tror det ;)

Vi som spiller kjenner igjen en PoGo spiller :)

 

Men du har spilt for mye når man bruker ordet PoGo i en samtale :)

Lenke til kommentar

Technicality: Alright :) Er litt digg å få til, så kommer nok til å øve meg mer på skruballer.

 

 

quote name="henrikwl" post="23392385" timestamp="1470574304"]

 

Jeg brukte nettopp et lucky egg og evolvet en hel haug. Gikk fra "nesten lvl 16", til "halvveis mellom 18 og 19". Det var en helt greit brukt halvtime. :D

 

 

Brukte mitt første lucky egg igår faktisk, var veldig vellykket! Brukte nesten 10 min på å evolve 16 stk Pokémon. Bare det tok meg fra lvl 10 (9335/10000) til lvl 13 (1335/10000). Resten av halvtimen fanget jeg Pokémon fra sofakroken (Incence) :D

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller burde medaljen for 'backpacker' vært antall forskjellige pokestops? Ikke mye "backpacking" ved å stikke til stoppet 5 min hjemmefra og sitte der en halvtimes tid for å hente ut stæsj 6 ganger ;)

 

 

<p>

 

Er det flere som har punkter til denne?

 

Du vet du har spilt for mye Pokemon Go når:

  • Du ser en fugl på veien forran deg og tenker på å kaste en ball på den

 

...du tenker over hvilken side av bussen du setter deg på, pga pokestops langs veien (rekkevidde) ;)

Lenke til kommentar

^ Sjokk at det var et muslimsk land da..


 

Kortvarig spillglede
Gleden var også kortvarig for muslimske malaysiere. I helgen ble spillet omsider tilgjengelig i landet, men muslimske ledere var raskt ute med å forby spillet for muslimer.



Glad jeg bor i et kristent/sekulært land :thumbup:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...