Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden

Anbefalte innlegg

Har kommet til level 10 nå, og merker at det begynner å dukke opp bedre monstre nå. Fanget en Electabuzz ista, det er den desidert beste hittil, med 465 CP - ikke at det er noe å skryte av sikkert :p Men den fikk jeg ved å klekke et egg på 10 km, tror jeg det var. Den nest beste har så lite som 287 CP (Rhyhorn), så var et stort hopp opp til Electabuzz.

Spiller dere med kameraet på? Skrudde det av igjen jeg, synes det ser bedre ut i eventyrlige omgivelser + lettere å sikte med ballen, føler jeg :)

Triks:

Hvis en pokemon bryter ut av ballen så vil den trekke seg litt lengre unna, slik at det blir vanskeligere å treffe. Skjer det noen ganger med samme pokemon, så kan det bli et problem. Men, hvis du skrur av og på kamerafunksjonen vil pokemonen komme tilbake til sin opprinnelige posisjon.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for godt tips Sheasy, det skal jeg huske :) Opplever stadig oftere at de bryter seg ut for tiden, ettersom det blir høyere nivå på de.

En annen ting som kan være greit å vite, er at om du bommer så kan du trykke på ballen og dra den tilbake for å prøve på nytt. Hvis du ikke har tilgang til massevis av pokestops så er det en måte å spare bruken av baller på.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Takk for godt tips Sheasy, det skal jeg huske :) Opplever stadig oftere at de bryter seg ut for tiden, ettersom det blir høyere nivå på de.

En annen ting som kan være greit å vite, er at om du bommer så kan du trykke på ballen og dra den tilbake for å prøve på nytt. Hvis du ikke har tilgang til massevis av pokestops så er det en måte å spare bruken av baller på.
Det er vel bare en avkreftet myte. Kaster du en ball så er den brukt.
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte også coins, idag (11,-) med iPhone 6.

Er veldig positivt overrasket over dette spillet, det er veldig morsomt! Herlig spill :)

Det er vel bare en avkreftet myte. Kaster du en ball så er den brukt.

Ja jeg prøvde dette og det funka desverre ikke. Greit nok, må være litt straff for å bomme ;)

Hvis du har bringebær (Raspberry), så kan du prøve å gi dem det. De blir da litt lettere å fange. :)

Har en del bringebær ja, men glemmer hele tiden å bruke de :p Må bli flinkere til å huske dette på vanskelige monstre.

Lenke til kommentar

Bruker også bær på grunnpokemon, om de har høyere CP enn den beste jeg har fra før av. Bær fører også (mitt inttrykk i hvert fall) at de ikke stikker av like lett. (Med unntak av Abra... Lurer på om jeg noen gang kommer til å få nok til Alakazam...)

Lenke til kommentar

Er det noe i veien for å dumpe potions som jeg har i inventory? Er ikke noe særlig aktiv i gymsn, da jeg kun er level 11 og inventory begynner å bli full.

gå i baggen, der ser du en søppeldunk som du kan trykke på ved potion, revive, pokeballer. så kan du kaste antallet du vil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...