robertaas Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Hvis du skulle befinne deg i nærheten av Gjøvik til helga: http://www.oa.no/nyheter/mjosmuseet/sommer/mjosmuseet-kom-og-bli-med-pa-pok-monjakt/s/5-35-304912Snikreklame? Haha, koster 99 kr å klikke på den linken. Opplevde noe merkelig idag. Har fanget haugevis av Drowzee med skruball, men nå fikk jeg plutselig 210 poeng istedenfor 110. Reagerte ikke før jeg var forbi menyen hvor det var spesifisert hva jeg fikk poengene for og da var det ikke mulig å gå tilbake. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Det er ikke noen vits i å bruke et egg før man har nok å evolve til å få brukt opp en god del av de 30 minuttene egget er aktivt. Litt bortkastet å bruke et egg, evolve 4 pokemons og så … ikke noe? Sjekk http://www.pidgeycalc.com og fyll inn det du har linet opp der så ser du hvor god utnyttelse av egget du får. Man bør heller ikke vente for lenge. Jeg hadde linet opp så mange at jeg ikke ble ferdig på 30 minutter. Og man får jo inn nye lucky egg. Har 4 nå og er jo litt spent på hva det kan bli ut av de pokemonene som jeg ikke har evolvet før. Det er nettopp det jeg tenker på. Jeg har allerede 2 egg og relativt stuck på level 11. For å få litt fortgang tenker jeg og evolve 15-20 pokemons og kjøre en incense eller lure. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Vil advare folk om å se seg litt for. Diverse TV-kanaler forbereder nå høstens "moro" og hva er da vel bedre enn å gå løs på de som spiller Pokemon Go. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Jah drit i all den ventinga bare gjør det. Trenger ikke å være sånn ekstremspiller som ikke gjør NOE uten at det er helt optimal tidsbruk. Da blir man jo bare stuck hvis man ikke gidder å bare gå rundt og fange pokemons døgnet rundt. Hvis jeg mangler et par tusen xp til neste level evolver jeg noen pidgeys eller weedles for å komme over kneika. Det er jeg som spiller ikke "noen på internett som blir hysterisk hvis jeg ikke sparer på 80 pidgeys fordi DET ER IKKE OPTIMALT" tross alt. Endret 4. august 2016 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Hvis du skulle befinne deg i nærheten av Gjøvik til helga: http://www.oa.no/nyheter/mjosmuseet/sommer/mjosmuseet-kom-og-bli-med-pa-pok-monjakt/s/5-35-304912 Snikreklame? Haha, koster 99 kr å klikke på den linken. Oops, beklager! Jeg sjekket ikke at det var sånn pluss-greie, men det meste i nettavisene har blitt det så jeg burde ha sett etter. Det er mange pokestops og pokemon rundt Gjøvik Gård og på søndag arrangerer de pokemonjakt også inne i husene, samtidig som guidene forteller om historien til gården. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Det er jeg som spiller ikke "noen på internett som blir hysterisk hvis jeg ikke sparer på 80 pidgeys fordi DET ER IKKE OPTIMALT" tross alt. Lurer på hvor mye tid som går med på å finne ut hva som er optimal tidsbruk ... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Jah drit i all den ventinga bare gjør det. Trenger ikke å være sånn ekstremspiller som ikke gjør NOE uten at det er helt optimal tidsbruk. Da blir man jo bare stuck hvis man ikke gidder å bare gå rundt og fange pokemons døgnet rundt. En mellomting er lov. 1 Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Vil advare folk om å se seg litt for. Diverse TV-kanaler forbereder nå høstens "moro" og hva er da vel bedre enn å gå løs på de som spiller Pokemon Go. https://www.youtube.com/watch?v=6-RerthVB54 Godt man må ha tillatelse av personen som blir filmet for sende det på TV i Norge. Lett å få erstatning for ødelagte telefon +div om det skjer noe som med han i starten av filmen Endret 4. august 2016 av Stampy Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Godt man må ha tillatelse av personen som blir filmet for sende det på TV i Norge. Ikke om man gjør ansiktet utydelig. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Brant av et egg i går kveld samtidig som jeg stod ved to stops med lure. Gjorde nok ingenting optimalt xp-vise, men gikk fra level 11 til 15. Litt av hensikten var at jeg trodde levlingen ville gjøre at jeg kom litt ovenpå mtp pokeballer, men det backfired grunnet lures... Så tom for vanlige baller og kun et titalls great balls igjen.. Et spørsmål; ser det et noen svære (les høy cp) karer som har tatt over gymmet her, men de er samme farge som meg. Har det noe for seg å "trene" der selv om jeg ikke slår noen av de? Endret 5. august 2016 av Mr. ve Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Vil advare folk om å se seg litt for. Diverse TV-kanaler forbereder nå høstens "moro" og hva er da vel bedre enn å gå løs på de som spiller Pokemon Go. Godt man må ha tillatelse av personen som blir filmet for sende det på TV i Norge. Lett å få erstatning for ødelagte telefon +div om det skjer noe som med han i starten av filmen Etter alt vannsølet ved fontenekanten der å dømme er dette deres 3. eller 4. tagning. Folkens, dette greiene her er arrangert, skriptet og innøvd. Mulig jeg er kynisk, men jeg tror ikke det finnes "reality" TV lenger. Alt er skriptet og innøvd på forhånd. Brant av et egg i går kveld samtidig som jeg stod ved to stops med lure. Gjorde nok ingenting optimalt xp-vise, men gikk fra level 11 til 15. Litt av hensikten var at jeg trodde levlingen ville gjøre at jeg kom litt ovenpå mtp pokeballer, men det backfired grunnet lures... Så tom for vanlige baller og kun et titalls great balls igjen.. Et spørsmål; ser det et noen svære (les høy cp) karer som har tatt over gymmet her, men de er samme farge som meg. Har det noe for seg å "trene" der selv om jeg ikke slår noen av de? Nei, så vidt jeg har fått med meg får man ingenting for å trene med mindre man vinner. Sånn sett er det vanskeligere å trene ved sitt eget lags gym enn det er å slå andre lags gym. Det er litt sprøtt. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Etter alt vannsølet ved fontenekanten der å dømme er dette deres 3. eller 4. tagning. Folkens, dette greiene her er arrangert, skriptet og innøvd. Mulig jeg er kynisk, men jeg tror ikke det finnes "reality" TV lenger. Alt er skriptet og innøvd på forhånd. Bra sett. Ser også at det er vått helt inntil hvor han sitter mens det er helt tørt andre steder. Ingen normal person ville satt seg der. Var innom Pawn Stars i Las Vegas og fikk ødelagt alle illusjoner. Alle spesielle ting folk kom innom med var kjøpt på e-bay og arrangert. 1 Lenke til kommentar
arildsorli Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Ikke bare jeg som plutselig hadde problemer med å fange de letteste pokémon: https://techcrunch.com/2016/08/04/niantic-acknowledges-that-pokemon-are-way-too-hard-to-catch-now-promises-a-fix/?ncid=rss Håper de fikser dette snart.. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Har kommet til level 10 nå, og merker at det begynner å dukke opp bedre monstre nå. Fanget en Electabuzz ista, det er den desidert beste hittil, med 465 CP - ikke at det er noe å skryte av sikkert Men den fikk jeg ved å klekke et egg på 10 km, tror jeg det var. Den nest beste har så lite som 287 CP (Rhyhorn), så var et stort hopp opp til Electabuzz.Spiller dere med kameraet på? Skrudde det av igjen jeg, synes det ser bedre ut i eventyrlige omgivelser + lettere å sikte med ballen, føler jeg Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Jeg spiller med kameraet av. Det sparer batteri, og AR er kult de 3 første gangene (ooh, pokemon på bordet i stua!), og så er det bare stress fordi du er nødt til å peke telefonen i en bestemt retning hele tiden. 2 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Helt enig. Var kult i starten, men så finner man ut hvor mye bedre det er uten. Forøvrig: Når det "regner" rosa hjerter (?) fra et Pokéstop; betyr det at noen har aktivert lure module? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Det stemmer. Da er det bare å stå der, så popper det pokemoner opp i eninga. Her i byen er det en plass med en 4-5 pokestops innenfor et ganske lite område - kjempepopulært å bruke lures på alle de stoppene, og så vasse i pokemoner. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 (endret) Desverre vasser man i sukkerhypa 10-åringer også på sånne plasser som hyler med pipestemme hver gang de finner sin ørtende pidgey Endret 6. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Desverre vasser man i sukkerhypa 10-åringer også på sånne plasser som hyler med pipestemme hver gang de finner sin ørtende pidgey Gjerne like mange som er dritings på disse stedene på natten i helgene Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Ingen av delene er en fordel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå